איילון – פרופיל בית השקעות

עומר גלעדי5 דקות קריאה
איילון
שתף:

איילון בית השקעות, מקבוצת איילון אחזקות, הוא מבתי ההשקעות הגדולים בארץ. בית ההשקעות מציע פתרונות פיננסים שמרניים מקצועיים עבור פרטיים ומוסדות, עם התמחות בניהול תיקי השקעות סולידיים בעלי חשיפה מופחתת למניות ואג"ח. זו כנראה אחת מהסיבות המובילות לכן שבית ההשקעות נחשב לאחד מהמובילים בישראל בניהול תיקי השקעות עבור משקיעים שמעדיפים תמהיל השקעות בעל אחוזי חשיפה נמוכים – בהשקעות סולידיות, יציבות, ולאורך זמן. חברות בנות נוספות של הקבוצה הן איילון ח.ל.ב נכסים והשקעות, איילון חברה לניהול קופות גמל, איילון פנסיה, ואיילון חברה לניהול קרנות פנסיה. 

 

בית ההשקעות איילון – אנשים לשירות אנשים

קבוצת איילון אחזקות הינה חברה ציבורית בעלת 22 חברות בנות, המנהלת מעל 700 עובדים ועובדת עם מעל 1,200 סוכני ביטוח בארץ. מר לוי רחמני, מייסד החברה, הוא היו"ר ומנכל החברה בפועל והוא מחזיק ב 80% מן המניות שלה. חברת איילון בית השקעות, מנוהלת על-ידי מר נועם ברוורמן, בעל מעל 25 שנות ניסיון בשוק ההשקעות וההון בארץ. על פי מוטו החברה, המשמש בה מזה עשרות שנים – "אנשים לשירות אנשים", מציגה גם חברת איילון בית השקעות מבנה עבודה קבוצתי, בו עובדים טובי האנליסטים והמשקיעים בישראל, בשיתוף פעולה.

 

 

ניהול תיקי השקעות

חברת איילון פתרונות פיננסיים היא חברת הבת של איילון בית השקעות, אשר הוקמה בשנת 2004 וכיום מנהלת תיקי השקעות ללקוחות פרטיים, עסקיים ולמוסדות כאשר גולת הכותרת בתמהיל ההשקעות היא יציבות פיננסית לאורך שנים, והשקעות סולידיות. החברה עוסקת במחקרים, ניוחי חברות וענפים בשוק המקומי ובשקו הבין-לאומי, ובפרסום נתונים רלוונטיים ותחזיות לשוק הרחב. נתונים אלה, המתקבלים לאחר ניתוח מקצועי של התנודות והשינויים בשוק, מהווים את הבסיס לקבלת ההחלטות בניהול תיקי המשקיעים של החברה.

 

לקוחות איילון פתרונות פיננסיים נהנים מניהול מקצועי של תיק ההשקעות שלהם, תוך הבנה מעמיקה של פרופיל המשקיע, העדפותיו ותמהיל ההשקעות שהוא מעדיף בתיק ההשקעות שלו. כל ההשקעות מנוהלות באופן אקטיבי על ידי מנהלי השקעות תוך התחשבות במידע עדכני וביצוע שינויים בתמהיל ובאופן ההשקעות באופן רצוף. כל תיקי ההשקעות מנוהלים באופן שקוף אל מול בעל התיק, כאשר הגישה לכל נתוני התיק זמינה באופן מקוון בכל עת.

 

פנסיה וגמל

איילון פנסיה וגמל מנהלת כעשרים קופות גמל שונות המאפשרות השקעה בתמהילים שונים. במהלך שנת 2016, התבלטו ארבעה מסלולי חיסכון בתחום קופות הגמל של בית ההשקעות, ואלו הם:

השתלמות כללי – עם תשואה שנתית של 3.42%
תגמולים ואישית לפיצויים מניות – עם תשואה שנתית של 3.92%
תגמולים ואישית לפיצויים חו"ל – עם תשואה שנתית של 3.39%
תגמולים ואישית לפיצויים לבני 50 עד 60 – עם תשואה שנתית של 3.61%

 

קרנות ההשתלמות

לאיילון שבעה מסלולי חיסכון בקרנות השתלמות, המאפשרות חיסכון לשלוש שנים ויותר – עד לתקופת הפנסיה. דמי הניהול בקרנות ההשתלמות של החברה נמוכים יחסית – 0.45%-0.7%, והתשואות לאורך שנת 2016 היו: 3.42% לקרן השתלמות כללי; 2.96% לקרן השתלמות מניות; 2.03% לקרן השתלמות אג"ח.

 

קרנות נאמנות

קרן נאמנות הינה מכשיר השקעה המאפשר ניהול השקעה מושכל במינימום משאבים. קרנות הנאמנות נהנות מתמהיל השקעות מתוכנן ונבון, המייצר תשואה גבוהה ויציבה לאורך שנים רבות – בניהול חכם ומקצועי (כמובן). היתרון בהשקעה בקרנות נאמנות הוא השמירה על נזילות הכספים, תשלום עמלות ודמי ניהול נמוכים יחסית, ואפשרות להשקעה בסכומים נמוכים יחסית (בעוד לשם פתיחת תיק השקעות מנוהל, נדרש המשקיע להעמיד לפחות 200,000 ש"ח במרבית בתי ההשקעות).

 

איילון קרנות נאמנות בע"מ מציעה מעל 70 קרנות נאמנות, המשתנות אלה מאלה בתמהיל ההשקעות ופרופיל החשיפה להשקעות פחות סולידיות כמו מט"ח, מניות, ואחרים. קרנות הנאמנות של החברה מאפשרות השקעה בעלת יתרונות רבים, במסלול פטור מתשלומי מס, בניהול מקצועי של ההשקעה, ותוך שמירה על נזילות גבוהה של כספי ההשקעה.

 

סקירות מקצועיות

כל ההשקעות בניהול התיקים, קרנות הנאמנות ומוצרי החיסכון וההשקעה המתבצעים בבית השקעות מתבססים על נתוני ניתוחים טכניים, סקירות מקצועיות וחומרי אנליזה פנימיים המתבצעים על ידי צוות האנליסטים והכלכלנים של איילון. חלק מסקירות אלה מתפרסמות, באתר החברה ובמוקדים אחרים, לשימוש הקהל הרחב. סקירות אלה, לצד חומרים מקצועיים אחרים המתפרסמים מטעם בית ההשקעות, מהווים מקור לא אכזב למידע ונתוני השקעה, גם לטובת משקיעים עצמאיים המנהלים את תיק ההשקעות שלהם ללא עזרה מקצועית.

 

בזירת ההשוואות של ריאלי תוכלו לראות השוואה מקיפה של בתי השקעות מובילים בישראל

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme