מחירי חבילות הסלולר ממשיכים לצנוח – בעקבות כניסת שחקנים חדשים לשוק

עומר גלעדי5 דקות קריאה
חבילות הסלולר
שתף:

חבילות הסלולר עברו מהפך משמעותי מאז חוק הניוד וכניסתם של שחקנים חדשים לשוק (כמו גולן, הוט מובייל ועוד), אשר הציגו חבילות במחירי רצפה על מנת לזכות בנתח שוק ראוי. כיום, הניוד הקל והמיידי מאפשר ללקוחות להחליף ספק שירותי סלולר בכל אימת שהוא מוצא הצעה זולה יותר – ואין שום סיבה להישאר לקוח של חברה שהיא לא זו המציעה לכם את החבילה הכי מתאימה, במחירים הכי אטרקטיביים.

 

חבילה איכותית הכוללת דקות שיחה, הודעות, וגלישה – כולם ללא הגבלה, ניתן כיום להשיג במחירים של החל מ – 25 ש"ח, ועד 50 ש"ח. המעבר מחברה לחברה מצריך הפקה של כרטיס SIM חדש, אשר בדרך כלל נשלח הביתה תוך 24 שעות.

 

זכאות להוזלת חשבון הסלולר תלויה במספר גורמים, כמו מספר הקווים ברשותך. מעל 85,231 אנשים ביצעו בדיקה להוזלת חשבון הסלולר, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקה להוזלת חשבון הסלולר שלך על ידי בחירת מספר הקווים שברשותך:

מיהן החברות עם חבילות הסלולר המעניינות בשוק?

בשלוש השנים האחרונות ראינו כניסה של חברות רבות לשוק הסלולר, אשר אפשרה ריבוי תחרות – עניין שהלקוחות תמיד מרוויחים ממנו. גם חוק הניוד, המחייב את נותן השירות החדש שתבחרו לטפל באופן שיהיה שקוף ללקוח בניתוק מהחברה הישנה והשארת מספר הטלפון הישן ברשותכם –  הפכה את כל תהליך החלפת חברת הסלולר לקל, פשוט, וכמעט נדרש ברגע שאתם מזהים חבילת סלולר שהיא משתלמת יותר מזו שיש לכם כיום.

 

החברות עם חבילות הסלולר החדשות בשוק, דוגמת גולן טלקום, Mobile 019, היי מובייל, Pmobile, רמי לוי תקשורת, וואלה! מובייל, HOT Mobile, ואחרות, נוטות להציע חבילות סלולר במחירים נמוכים במיוחד. לעיתים, חבילות אלה מוגבלות בזמן כך שלאחר תקופה קבועה (כמו שנתיים) העלות משתנה.

 

מה יש בחבילת הסלולר שלכם?

חבילת סלולר איכותית כיום פשוט לא מגבילה אתכם. היא לא מגבילה במספר דקות השיחה (לא לניידים ולא לנייחים), היא לא מגבילה בכמות הגלישה ברשת (אם כי חבילות סלולר רבות מתחייבות למהירות מסויימת עד נפח גלישה מסויים ולאחר מכן מהירות הגלישה עשויה לפחות), והיא לא מגבילה או מחייבת בנפרד עבור הודעות כתובות (כמו סמס או ממס). חברות סלולר רבות מציעות עוד המון הפתעות ומתנות ללקוחות חדשים – כמו חבילות תוכן, מחיר מופחת לקווים נוספים, וכדומה.

 

אז, מה עושים?

היום, אם תבחרו ספקית סלולר חדשה שתציע לכם חבילת תקשורת טובה יותר מזו שיש לכם כיום, במחירים נמוכים יותר מאלה שאתם משלמים כיום – תוכלו לקבל את ה SIM החדש שלכם בדואר בתוך יומיים, להתחבר לרשת החדשה אשר תדאג לנתק אתכם משירותי הרשת הישנה, ולהינות מחבילה עשירה ושופעת יותר במחיר מופחת. לכן, חבל להמתין.

 

כדאי לברר מה מכילה חבילת הסלולר שלכם כיום, ובאילו רשתות תומך המכשיר שלכם, ולהחליף את חבילת הסלולר שלכם בחבילה משתלמת יותר, בתהליך פשוט בשיחת טלפון אחת.

 

זכאות להוזלת חשבון הסלולר תלויה במספר גורמים, כמו מספר הקווים ברשותך. מעל 85,231 אנשים ביצעו בדיקה להוזלת חשבון הסלולר, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקה להוזלת חשבון הסלולר שלך על ידי בחירת מספר הקווים שברשותך:

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme