גולן טלקום – כל המחירים והמבצעים של חברת גולן טלקום מרוכזים במקום אחד

מערכת5 דקות קריאה
גולן טלקום
שתף:

אודות חברת גולן טלקום

חברת גולן טלקום, אשר חדרה בתרועת ניצחון אל שוק חבילות הסלולר הישראלי בשנת 2011, לא רק החדירה לשוק את הרעיון השיווקי של חבילות ה”הכל כלול”, אלא גם, הורידה באופן דראסטי את המחיר ששילם הלקוח הממוצע עבור חבילת הסלולר שלו.

 


 

גולן טלקום חבילות

בכל הקשור לחברת גולן טלקום חבילות גלישה ושיחות היו מאז ומתמיד אטרקטיביות באופן שהפתיע אפילו את הצרכן הישראלי חובב המבצעים. היום מציעה החברה מספר חבילות לשיחות ולגלישה בסלולר שמתאפיינות בתשלום “הכל כלול” – שכולל שיחות, גלישה ושירות בחו”ל לצד מגוון שירותים נוספים. לסקירה על החבילות של גולן.

 


גולן טלקום חו"ל

שירותי גולן טלקום חו”ל כוללים גם הם מספר חבילות שונות, במאפיינים שונים ובמחירים שונים. סקרנו את מאפייני החבילות שמציעה החברה.

 


גולן טלקום שירות לקוחות

רשימת טלפונים מלאה עבור שירות הלקוחות של גולן טלקום הכוללת תמיכה טכנית, מוקד מכירות ומוקד פיננסי. לרשימת טלפונים של גולן שירות לקוחות.

 


 

השוואת מחירים בין חברות סלולר – גולן טלקום

השוואה מלאה בין חברות הסלולר בישראל כולל חברת סלקום, פלאפון, פרטנר וגולן טלקום. במאמר זה תמצאו סקירה והשוואה בין חבילות שונות, מחירים, מסלולי גלישה, שירותים מתקדים וכל מידע קריטי שיעזור לכם לבחור את חברת הסלולר המתאימה ביותר עבורכם. לחצו כאן למאמר השוואת מחירים בין חברות הסלולר.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme