גולן טלקום חבילות מובילות ומחירים לשיחות ולגלישה

עומר גלעדי5 דקות קריאה
שתף:

חברת גולן טלקום, אשר חדרה בתרועת ניצחון אל שוק חבילות הסלולר הישראלי בשנת 2011, לא רק החדירה לשוק את הרעיון השיווקי של חבילות ה"הכל כלול", אלא גם, הורידה באופן דראסטי את המחיר ששילם הלקוח הממוצע עבור חבילת הסלולר שלו. בכל הקשור לחברת גולן טלקום חבילות גלישה ושיחות היו מאז ומתמיד אטרקטיביות באופן שהפתיע אפילו את הצרכן הישראלי חובב המבצעים. היום מציעה החברה מספר חבילות לשיחות ולגלישה בסלולר שמתאפיינות בתשלום "הכל כלול" – שכולל שיחות, גלישה ושירות בחו"ל לצד מגוון שירותים נוספים. סקרנו את החבילות שמציעה חברת גולן טלקום כיום, והנה כל הפרטים לפניכם.

 

גולן טלקום חבילות 9.90 ש"ח לחודש

החבילה ה"רזה" מבין החבילות של גולן טלקום, המאפשרת כמות מועטה (יחסית) של דקות שיחה ונפח גלישה. החבילה מיועדת לצרכנים "קלים" של שירותי הסלולר.
החבילה כוללת 100 דקות שיחה ליעדים ניידים ונייחים בישראל ובעוד 56 מדינות נבחרות; ו – MB100 נפח גלישה חודשי.
החבילה בעלות חד פעמים של דמי סים וחיבור, בעלות 49 ש"ח (19 ש"ח לכרטיס הסים, 30 ש"ח דמי חיבור)

 

 

גולן טלקום חבילה בסיסית
גולן טלקום מציעה חבילות המותאמות לצרכנים הקטנים יותר של שירותי הסלולר, בעלות מצומצמת של 9.90 ש"ח לחודש

גולן טלקום חבילות הכל כלול ב-28 שקלים לחודש:

מתוך כל שירותי גולן טלקום חבילות ה"הכל כלול" הפכו לשיטה מוצלחת לעשות סדר עבור הלקוח הפוטנציאלי. החבילה הבסיסית במחיר של 28 שקלים לחודש ו-21 שקלים לכל קו נוסף, כוללת שיחות והודעות SMS ללא הגבלה, גלישה בנפח של 6 ג'יגה בייט ומחיר של 2 אגורות לכל הודעת MMS.

 

מחיר החבילה רלוונטי ל-12 חודשים ולאחר מכן מועברים בעלי החבילה אוטומטית לחבילה בעלות של 99 שקלים לחודש. החבילה לא כוללת שיחות למספרי פרימיום ודורשת תשלום חד פעמי של דמי סים – בעלות של 19 שקלים וחיבור בעלות של 30 שקלים.

 

 

גולן טלקום חבילות הכל כלול
חבילות גולן טלקום מתאפיינות במפרט בסגנון "הכל כלול" – המאפשר שיחות והודעות ללא הגבלה, לעיתים כולל אפילו שיחות מחו"ל לישראל

גולן טלקום חבילות 99 שקלים לחודש – כולל שירותי גולן טלקום חו"ל

חבילת ה-99 שקלים לחודש כוללת שיחות והודעות SMS וMMS ללא הגבלה, גלישה עד 20GB בחודש ושיחות ל-56 מדינות ברחבי העולם, כולל מספר בינלאומי ומספר וירטואלי. בנוסף כוללת החבילה שירותי חו"ל ב-23 מדינות שונות. לנוסעים למדינות אלו ינתנו שיחות מחו"ל לישראל, הודעות SMS, קבלת שיחות והודעות בחו"ל וגלישה עד 6GB. החבילה אינה כוללת שיחות למספרי פרימיום וכמו החבילה הבסיסית נדרש תשלום חד פעמי על הסים ועל החיבור.

 

גולן טלקום חבילות 39 שקלים לחודש:

חבילת הכל כלול שנבדלת מהחבילה הבסיסית בשני שירותים נוספים. בהתייחס לשירותי החו"ל של גולן טלקום חבילות במחיר זה מספקות אפשרות לשיחות ל-56 מדינות, בדומה לחבילת הכל כלול הבינלאומית. בנוסף, מוצע נפח גלישה של 15GB בחודש. גם חבילה זו אינה כוללת מספרי פרימיום ודורשת תשלום חד פעמי על סים וחיבור.

 

החבילות שמציעה גולן טלקום מתחרות בקלות עם חבילות שמציעות חברות הסלולר הרבות, כשהיתרון המשמעותי הוא השירות הניתו בחו"ל והמחיר האחיד שנשמר למשך שנה אחת, בניגוד לחברות אחרות שמציעות תעריף קבוע רק למספר חודשים מוגבל.

 

הקווים הכשרים של גולן טלקום

גולן טלקום מציעה חבילות קוים כשרים, שתיים במספר, הכוללות שיחות בארץ ולעוד 56 מדינות נבחרות, בעלות של  26 ש"ח לחודש – או בעלות של 79 ש"ח לחודש עבור הנדרשים לשוחח עם יעדים בירדן, ברשות הפלסטינית או בצרפת. בחבילה הזולה יותר, המחיר הוא ל – 24 החודשים הראשונים, לאחר מכן מתעדכן המחיר החודשי של חבילת הסלולר הכשרה ל – 79 ש"ח בחודש.

 

גולן טלקום מציעה חבילות סלולר אטרקטיביות, וההצטרפות – פשוטה!

אחד המאפיינים המעניינים של חברת גולן טלקום הוא השירות היעיל הניתן דרך האתר. אתר האינטרנט של גולן טלקום הוא חדשני ויעיל ומטרתו להפחית את העומס על מרכז שירות הלקוחות והתמיכה של גולן טלקום – אם כי במקרה הצורך, תמצאו צוות מקצועי שיענה לכל בקשה גם באופן טלפוני. ההרשמה דרך אתר גולן טלקום לחבילות השונות מתבצעת דרך האתר ובקלות – כך גם ניהול החשבון, מעבר בין חבילות או הזמנת שירותים נוספים.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme