שירותי גולן טלקום חו"ל – סקירה כללית כולל חבילות ומחירים

עומר גלעדי5 דקות קריאה
גולן טלקום חו"ל
שתף:

לקראת עונת הנסיעות לחו"ל שבאה עלינו לטובה, חשוב לדעת כי עלויות השיחות בחו"ל המשתנות מחברה לחברה והתחרות ההולכת וגוברת בעיקר בתקופות השיא, מאפשרת לנו ליהנות מהיצע גדול ואפשרויות שונות של חבילות סלולר ותקשורת לחו"ל. שירותי גולן טלקום חו"ל כוללים גם הם מספר חבילות שונות, במאפיינים שונים ובמחירים שונים. סקרנו את מאפייני החבילות שמציעה החברה.

 

גולן טלקום – החברה ש"שברה את השוק" הישראלי

חברת גולן טלקום התחילה לפעול בשוק הסלולר הישראלי בשנת 2012, וכמעט באופן מיידי שינתה את פני השוק לנצח. החברה, הציעה חבילות בסגנון "הכל כלול" ובמחירים שכמותן לא ניראה אז בשוק הישראלי (החל מעשרה שקלים לחבילת "הכל כלול"), וגרמה להורדות מחירים דראסטיות בחבילות כל החברות המתחרות. אמנם, התמחור והפעילות העסקית של גולן טלקום עצמה לא עבדו כמתוכנן עבורה, בקשה הוגשה לפירוק החברה בנובמבר 2016 בשל חובות של מעל 600 מיליוני שקלים, והיא נמכרה לאחרונה (אפריל 2017) לחברת אלקטרה צריכה תמורת 350 מילוני שקלים. וביחד עם זאת – חברת גולן טלקום כנראה תיזכר בהיסטוריה של שוק הסלולר הישראלי, כחברה שהביאה את המחירים השווים לכל כיס עבור חבילות סלולר

 

 

גולן טלקום חו"ל חבילות
כמו החבילות בישראל, גם חבילות גולן טלקום חו"ל מתאפיינות באותו המפרט בסגנון הכל כלול המאפשר ללקוחות לדבר, לגלוש, ולשלוח הודעות סמס ללא הגבלה – כמעט

גולן טלקום חו"ל – אותו הרעיון כמו בחבילות הסלולר המקומיות

גם בחבילות הסלולר המקומיות של גולן טלקום, כמו גם בשתי החבילות של גולן טלקום חו"ל, אנחנו רואים את עיקרון ה"הכל כלול", הכולל כמויות יותר ממספיקות של דקות שיחה ומשלוח הודעות סמס במחיר אחיד לחבילה. הנה פירוט על חבילות גולן טלקום חו"ל:

 

חבילת הכל כלול ב 23 מדינות:

האטרקטיביות ביותר מבין חבילות גולן טלקום לחו"ל, היא חבילת "הכל כלול" המאפשרת שיחות והודעות סמס מכל אחת מ – 23 מדינות נבחרות לישראל ללא הגבלה (בשימוש סביר), בעלות קבועה של 99 ש"ח. החבילה כוללת את שירותי השיחות וההודעות בחו"ל למגוון רחב של יעדים שונים, ללא צורך להתאים את החבילה לכל יעד בנפרד, כמו שקורה בחברות אחרות. (אם כי מומלץ בחום לוודא כי מדינת היעד שלכם כלולה ברשימת המדינות המתאפשרות בחבילת גולן טלקום חו"ל זו).

 

 

גולן טלקום חבילות חו"ל
גולן טלקום מציעה חבילות חו"ל מקיפות בעלות חודשית של 99 ש"ח – הכוללת קבלה והוצאה של שיחות מכל אחת מ – 23 יעדים שונים בעולם

השירות ניתן במחיר אחיד של 99 שקלים לחודש וכולל שירותים גם בארץ וגם ב-23 מדינות שונות הכלולות ברשימה (אם כי שיחות מקומיות בחו"ל ניתנות בתשלום נוסף). בארץ ניתן ליהנות משיחות ללא הגבלה, הודעות ללא הגבלה, גלישה של עד 20GB בחודש ושיחות יוצאות למספרים נייחים ב-56 מדינות שונות. בנוסף, מי שמצטרף לחבילות מקבל מספר בינלאומי ומספר וירטואלי.

 

בזמן נסיעה לחו"ל מתעדכנת החבילה ומציעה מגוון שירותים, ביניהם קבלת שיחות והודעות, שיחות מחו"ל לישראל, שיחות נכנסות  והודעות. בנוסף מציע מסלול זה של גולן טלקום חו"ל גם גלישה עד 6GB, נפח גדול יותר מזה שמציעות רבות מהחברות. עם תום השימוש בנפח הגלישה שהוקצה לחבילה – הגלישה במכשיר נחסמת.

 

חבילת גלישה יומית:

לצד חבילת הכל כלול מציעה חברת גולן טלקום חו"ל גם תעריף לגלישה יומית. חבילת הגלישה מוצעת בעלות של 28.90 ש"ח ליום וכוללת גלישה עד נפח של 100MB בכל יום. את החבילה ניתן לרכוש בקלות דרך אתר האינטרנט של החברה, על ידי כניסה לחשבון האישי, או ליצור קשר עם שירות הלקוחות.

 

חשוב לדעת שלאחר סיום השימוש בכל הנפח היומי, לא מתעדכנת החבילה בתוספת תשלום אלא יש לחכות ליום הבא כדי לגלוש.

 

עיקר התועלת בבחירה בשירותי גולן טלקום בזמן נסיעה לחו"ל טמון בחבילה האחידה המוצעת למגוון גדול מאד של יעדים פופולריים בכל רחבי העולם ומחוברת ישירות לחבילת השימוש הסטנדרטית גם בארץ.

 

את השירותים שמוצעים לנוסעים בחו"ל ניתן לנצל לאורך השנה עד ל-45 ימים בסך הכל.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme