הוט מובייל – מגוון חבילות הסלולר, ממשקי השירות והמחירים

עומר גלעדי5 דקות קריאה
הוט מובייל
שתף:

הוט מובייל היא חברת תקשורת סלולארית מבית הוט, המציעה שירותי טלפוניה סלולארית וחבילות שיחות לחו"ל, לצד חנות לממכר מכשירי סמארטפון, טאבלטים, טלוויזיות וגאדג'טים, ועולם תוכן עשיר.

 

חבילות הסלולר של הוט מובייל

הוט מובייל מציעה מגוון נרחב של חבילות סלולר, הנה עיקרי הנתונים בנוגע לכמה מהן:

  • תכנית ללא הגבלה עם GB6 גלישה – התכנית כוללת דקות שיחה והודעות סמס ללא הגבלה, ו – GB6 גלישה בחודש, בעלות חודשית של 35 ש"ח לחודש למשך שנה. בהצטרפות של שלושה מכשירים או יותר – הנחה של 5 ש"ח לחבילה. ההצטרפות ללקוחות חדשים כוללת הטבה – שישה חודשים של שירות ספק אינטרנט ללא תשלום. תכנית "ללא הגבלה" דומה קיימת עם נפח גלישה של GB 7 (בעלות חודשית של 39 ש"ח לחודש) וגם בנפח גלישה לא מוגבל בתכנית הכוללת גם 500 דקות שיחה ל – 31 יעדים בחו"ל, עבור 45 ש"ח לחודש.

 

  • תכניות "דיברת שילמת" – דמי שימוש של 7.90 ש"ח לחודש, עלות לדקת שיחה, הודעת סמס או MB 1 גלישה – 13 אגורות. סך נפח הגלישה הכלול בתכנית הוא MB

 

  • תכנית "New + 10" – בתשלום של עשרה ש"ח לחודש, תקבלו 100 דקות שיחה, 100 סמסים, ו – MB 100 גלישה.

 

  • תכניות Data Only – תכניות לגלישה בלבד, בנפחים של GB5, GB12 או GB17, במחירים בהתאמה – 39 ש"ח לחודש, 59 ש"ח בחודש, או 79 ש"ח בחודש. לאחר ניצול מלוא נפחי הגלישה של החבילה – מהירות הגלישה תואט.

 

חבילות גלישה הוט מובייל

 

שירותים נוספים המתאפשרים ללקוחות הסלולר של הוט, הם רבים ומגוונים, ביניהם שירותי מוסיקה בהמתנה, שירותי תא קולי ו – Fax2Mail (משלוח הודעות פקס אל תיבת המייל), שירותי גיבוי בענן, ושירותים נוספים.

 

חבילות שיחות לחו"ל של הוט מובייל

הוט מובייל חו"ל מציעה חבילות אטרקטיביות של שיחות לחו"ל או מחו"ל, על פי רשימת יעדים נבחרים, החבילות והתמחור משתנים על פי מדינת היעד אליה או ממנה מתקשרים, וכוללות תמחור לדקת שיחה או משלוח סמס, ונפחי גלישה משתנים.

 

ממשק שירות הלקוחות של הוט מובייל – MyHotMobile

הוט מציעה ללקוחותיה ממשק נוח לצפייה ומעקב אחר השימוש בחבילות השונות שנרכשו, אחוזי הניצול של החבילות, מועדי התשלומים וגובהם, וחשבוניות של תשלומים שהתקבלו. עוד, ניתן דרך ממשק הניהול של הוט מובייל לעדכן את פרטי המשתמש, לעבור בין חבילות או להחליף בין תכניות, ועוד.

 

אפליקציית הוט מובייל
אפליקציית הוט מובייל

 

אגב, מעניין לציין, שבאפליקציית ניהול המשתמשים HotMobileApp של הוט, ניתן גם לצפות ולעדכן את נתוני המשתמש שלכם (כמו בממשק הניהול הממוחשב של הוט מובייל), וגם לצפות בתכנים, סרטים, סדרות, תכניות מתוך חבילת הוט VOD, ותכניות ילדים, ללא תוספת תשלום.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme