הוט מובייל – כל היתרונות (והחסרונות)

עומר גלעדי5 דקות קריאה
הוט מובייל
שתף:

הוט מובייל (Hot Mobile) היא חברת בת של HOT, המספקת שירותי סלולר ותוכן. החברה הוקמה כחברת "מירס" בשנת 1994 אבל בשנים האחרונות אנחנו רואים שנתח השוק שלה הולך וגדל – בעיקר עקב חבילות סלולר מקיפות במחירים נמוכים, ובמיוחד חבילה אחת של גלישה ללא הגבלה במחיר אטרקטיבי במיוחד. מה יש לחברת הוט מובייל להציע לנו, והאם המעבר לחברת הוט מובייל הוא כדאי?

 

הוט מובייל – הסיפור המלא (בקצרה)

עוד הרבה לפני ימי שיר בהמתנה בסלקום או חבילות הסלולר בעשרים שקלים, קמה בשנת 1994 חברת תקשורת בשם "מירס". בשנת 2012 עברה החברה מיתוג מחדש כאשר שנתיים קודם לכן נרכשה על ידי קבוצת אלטיס, היא גם הבעלים של חברת HOT.

 

חברת הוט מובייל זכתה בשנת 2011 במכרז של משרד התקשורת של תדרים סלולריים בטווח של הדור השלישי, והגיעה להסכם נדידה פנים ארצי עם רשת פלפאון, אשר הבטיח ללקוחות החברה קבלת שירותים גם מחברת פלאפון עוד בימי הפריסה החלקית של רשת הסלולאר של החברה.

 

בנובמבר של שנת 2015 הודיעה חברת הוט מובייל כי עברה את רף מיליון המנויים, וניראה כי כמות המנויים של החברה רק הולכת ועולה.

 

 

הוט מובייל
הוט מובייל הוקמה רשמית בשנת 2012, אבל רק בשנת 2015 הפכה שחקן רציני בשוק חבילות הסלולר בישראל

 

הוט מובייל מובילה על המתחרות בשנת 2017

על פי נתונים בנושא חבילות סלולר שנאספו מכל חברות הסלולר הגדולות בארץ – ברבעון הראשון של שנת 2017, הוט מובייל מובילה באופן ברור ונחרץ, עם כמות הלקוחות החדשים הגדולה ביותר. הנה סיכום הניודים של משתמשים פרטיים בין חברות הסלולר בישראל במרץ 2017 (לקוחות חדשים נטו – כלומר כמות הלקוחות החדשים פחות סכום הלקוחות הנוטשים):

 

  • חברת הוט מובייל זכתה למספר לקוחות חדשים הגבוה ביותר – כמעט 7,000 לקוחות
  • חברת רמי לוי זכתה ל – 3,200 לקוחות חדשים
  • חברת פלאפון שמרה בקושי על מעמדה עם רק 500 לקוחות חדשים
  • חברת סלקום איבדה כמעט 2,500 לקוחות
  • חברת גולן טלקום, בבעלות החדשה של אלקטרה, איבדה כמעט 4,000 לקוחות
  • ובתחתית הרשימה חברת פרטנר, שאיבדה במהלך אותו חודש מעל 5,600 לקוחות

 

אלו הנתונים למרץ בלבד. ברבעון הראשון של שנת 2017 (ינואר, פברואר, מרץ), גייסה חברת הוט מובייל לא פחות מ – 15,700 מנויים חדשים.

מכל החברות המציעות חבילות סלולר זולות במיוחד, ניראה כי הקהל הישראלי "מצביע ברגליים", ומזה תקופה לא קצרה חברת הוט מובייל מציגה נתוני לקוחות חדשים גבוהים מאלה של החברות המתחרות שלה.

 

הוט מובייל - מצביעים ברגליים
הלקוחות מצביעים ברגליים – מספר הלקוחות החדשים של הוט מובייל גבוה משמעותית מזה של המתחרות לאורך כל שנת 2017

 

מה יש בחבילות הסלולר של הוט מובייל שהוא כל כך פופולארי? חבילות סלולר אטרקטיביות – וזולות

החברה מציעה שירותים בתחום התקשורת, ביניהן חבילות סלולר זולות, רכישה ל מכשירי סמארטפון, שירותי גלישה ותוכן, ועוד. הנה לדוגמה, כמה מן המחירים של חבילות הסלולר של חהחברה:

  • תכנית ללא הגבלה ב – 39 ש"ח לשלוש שנים: התכנית כוללת שיחות והודעות סמס ללא הגבלה, וגלישה בנפח של GB 7 בחודש. תכניות דומות ניתן למצוא בנפחי גלישה גבוהים יותר.
  • תכנית New + 10 – עבור עשרה שקלים לחודש תקבלו 100 דקות שיחה, 100 הודעות סמס, MB 100 נפח גלישה, ועשר דקות שיחה לחו"ל באמצעות הוט מובייל ליעדים כלולים
  • חבילות Data Only – חבילות גלישה בנפחים GB5, GB12 או GB17 עבור החל מ – 39 ש"ח בחודש.

 

חשוב לציין, כי במרבית החבילות לאחר תום השימוש בנפחים הקבועים בחבילה תהיה תוספת של תשלום על כל דקת שיחה / הודעה סמס / GB1 גלישה. חשוב לברר מהן העלויות הנושפות אם יש, והאם מתקבלת הודעה (למשל, באמצעות הודעת סמס) לקראת תום ניצול נפחי החבילה.

 

תכניות "ללא הגבלה"

שתי תכניות שזכו למספר המתניידים החדשים הגבוה ביותר לאחרונה, הן תכנית הגלישה החופשית ותכנית ה"ללא הגבלה" של הוט מובייל, המאפשרת צריכה ללא הגבלה של גלישה באינטרנט (עם מגבלת ה"שימוש סביר", של GB 100 בחודש), שיחות והודעות סמס ללא הגבלה – תמורה 49 ש"ח בלבד למשך שנה. לאחר שנה עולה מחיר החבילה ל – 99 ש"ח לחודש.

 

חבילות ומבצעי באנדל משתלמים במיוחד

חברת הוט וחברת הבת שלה הוט מובייל מציעות לא רק שירותי סלולר אלא גם שירותי אינטרנט, טלוויזיה, וטלפונים נייחים. משכך, מציעה הוט מובייל למשל כמעט בכל החבילות שלה אפשרות גם לקבל שירותי ספק אינטרנט ביתי למשך שישה חודשים ללא תוספת עלות. חשוב לציין, שחברת HOT משווקת "טריפל" הכולל טלפון נייח, טלוויזיה רב ערוצית ואינטרנט (תשתית + ספק) עבור 199 ש"ח, ייתכן שניתן להשיג מחיר מוזל על חבילות סלולר באיגוד עם שאר שירותי הוט.

 

האם לעבור להוט מובייל?

הניוד של חבילת סלולר הוא פשוט – מתקשרים לחברה החדשה הנבחרת, בוחרים חבילה, מקבלים כרטיס SIM חדש בדואר (בדרך כלל בעלות נוספת), וההתנתקות מן החברה הישנה מרחשת מאליה. לכן, אם המחירים בחבילת הסלולר הקיימת שלכם הם גבוהים, אם השירות או איכות הקו אינם טובים מספיק – אל תחשבו פעמיים. נסו להחליף את חבילת הסלולר שלכם בחבילה אחרת, ואולי הפעם תשיגו חבילת סלולר זולה, באיכות טובה ונפחים מספקים, ואפילו במחירים נמוכים מאלה שאתם משלמים כיום.

 

זה לא חייב להיות הוט מובייל!

קיראו את סקירת השוק ההשוואתית של ריאלי על חבילת הסלולר הזולה והטובה ביותר – ובחרו את זו המתאימה לכם ביותר!

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme