הוט – כל המחירים והמבצעים של חברת הוט מרוכזים במקום אחד

מערכת5 דקות קריאה
הוט
שתף:

אודות חברת הוט

מבחינת תוכן הוט תמיד הקפידו להציע למנויים מגוון גדול של ערוצים, ביניהם גם ערוצים כאלה השייכים לה בלבד. כך למשל ערוץ המשפחה (ערוץ הוט 3), ערוץ הוט –  Zone (ערוץ המציג תוכניות אקשן שהחליף את ערוץ AXN), ערוץ הוט קומדי סנטרל (שהחליף את ערוף ביפ ומשדר סדרות קומיות ותוכניות בידור), ערוץ הוט בידור ישראלי (חדשות מעולם הבידור בארץ), ערוץ 8 (ערוץ המדע, התרבות והטבע המוכר והוותיק), ועוד. בנוסף קיימת חברת הוט מובייל שהיא חברת תקשורת סלולארית מבית הוט, המציעה שירותי טלפוניה סלולארית וחבילות שיחות לחו”ל.

 


 

הוט מובייל

הוט מובייל מציעה מגוון נרחב של חבילות סלולר. לסקירה מלאה של חבילות הסלולר וממשקי השירות של הוט ניתן לקרוא במאמר על הוט מובייל.

 


 

הוט נט

הוט נט מציעה מחירים חסרי תחרות לגלישה בחבילות גלישה הכוללות מהירויות שונות, עד MB200, הכוללות שירותים נלווים איכותיים. הכל על חברת הוט נט, שירותיה, החבילות והמחירים של הוט נט– לפניכם.

 


 

הוט VOD

אפליקציית הוט VOD מאפשרת צפייה ב(כמעט) כל תכני הוט VOD גם דרך האינטרנט. אם יש לכם טלוויזיה חכמה, אם אתם נוהגים “לגנוב” פרק מהסידרה האהובה עליכם ברגעים של שקט מהסמארטפון. לסקירה המלאה של הוט VOD.

 


 

הוט מובייל חו"ל

הוט מובייל חו”ל מציעה חבילות משתלמות במיוחד – כמו גם מחירים נמוכים לשיחות בודדות מבלי להתחייב או לרכוש חבילה. להמשך קריאה ומבצעים של הוט מובייל חו"ל.

 


 

בדיקת מהירות הוט

כלי בדיקת מהירות הוט ייתן לכם אינדיקציה מהירה ומדוייקת בנוגע למהירות הגלישה שלכם באינטרנט, מכל מחשב, נכון לרגע ביצוע הבדיקה.

 


הוט שירות לקוחות

רשימת טלפונים מלאה עבור שירות הלקוחות של הוט הכוללת תמיכה טכנית, מוקד מכירות ומוקד פיננסי. לרשימת טלפונים של הוט שירות לקוחות.

 


 

השוואת מחירים בין חברות טלוויזיה – הוט

השוואה מלאה בין חברות הטלוויזיה בישראל כולל YES, הוט וסלקום TV. במאמר תמצאו סקירה והשוואה בין החבילות השונות שחברות הטלוויזיה מציעות, מחירים ושירותים נלווים. לחצו כאן למאמר השוואת מחירים בין חברות הטלוויזיה.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme