הוט נט – כל המידע על חבילות האינטרנט של הספקית הוט

עומר גלעדי5 דקות קריאה
הוט נט
שתף:

חברת הוט נט היא ספקית אינטרנט ישראלית, חלק מקבוצת הוט בעלת רשיון מטעם משרד התקשורת למתן שירותי גישה לאינטרנט מאז שנת 2010. כניסתה של הוט נט לשוק ספקיות האינטרנט בשנת 2010 חוללה בו שינוי משמעותי, כיוון שמאז תחילת פעילותה, הציעה חברת הוט נט מחירים חסרי תחרות לגלישה בחבילות גלישה הכוללות מהירויות שונות, עד MB200, הכוללות שירותים נלווים איכותיים. הכל על חברת הוט נט, שירותיה, החבילות והמחירים – לפניכם.

 

חבילות האינטרנט של הוט נט – המחירים ששברו את השוק

חברת הוט, מקבוצת אלטיס, הקימה את חברת הוט נט למתן שירותי גישה לאינטרנט בישראל ברשת IPS, בשנת 2010. החברה מציעה חבילות גלישה באינטרנט במהירויות של עד MB200, בחיבור המכונה על-ידי החברה "חיבור אולטרה-מהיר", מעל תשתית אינטרנט של הוט או של בזק (רק חבילת MB100 של הוט נט נתמכת על ידי שתי ספקיות התשתית – החבילות של MB12, MB30 ו –  MB200 נתמכות רק על ידי חברת התשתית הוט, בעוד חבילות הגלישה במהירויות של MB15 ו – MB40 נתמכות רק על ידי חברת התשתית בזק), בחיבור מהיר ובמחירים נמוכים במיוחד – 10 ש"ח לחודש, לכל מהירות גלישה, למשך 12 החודשים הראשונים. המחיר הזה משאיר את החברות האחרות הרחק מאחור כשרובן מציעות גלישה של 100 מגה במחירים של 100-200 ₪ לחודש. למעשה, גם במהירויות נמוכות יותר ישנו פער מחיר לטובת הוט-נט, אך במחיר הזה אין טעם לבחון אופציה אחרת.

 

כחברת בת של חברת הוט, הוט נט נהנית משיתוף פעולה עם חברת הוט בהצעת חבילת טריפל – חבילה משולבת של אינטרנט, טלפון וטלוויזיה בכבלים בעלות חודשית של 330 ₪. אם תנסו להפריד את החבילה לספקיות שונות תשלמו 450 ₪ ומעלה.

 

נתונים משמעותיים נוספים על חבילות הגלישה של הוט נט

  • המצטרפים לחבילות הגלישה של הוט נט, בכל מהירות, דרך אתר האינטרנט של החברה, מקבלים בנוסף למחיר נמוך עבור – 12 החודשים הראשונים, גם 3 חודשים חינם של גלישה במהירות שנבחרה

 

הוט נט אינטרנט
למצטרפים לכל תכנית גלישה של הוט נט דרך האינטרנט – שירותי ספקית האינטרנט ייכנסו לתוקף בתוך זמן קצר – כשעה מתום תהליך הרכישה המקוון

 

 

  • כדי לקבל את המחיר הנמוך הזה יש צורך להתחייב להוט-נט לשנה וחצי בהן המחיר הזה מובטח לכם.

 

  • להוט נט אין כרגע מוקד מכירות אנושי וניתן להגיע לאנשי המכירות של הוט נט רק דרך האינטרנט. גם מוקד שירות טלפוני עצמאי אין לחברה ולכן מי שיתקשר למוקדי הוט לקבל שירות כשספקית התשתית שלו היא חברה אחרת, צפוי לשיחת מכירות אגרסיבית למדי.  בעתיד מתוכנן להקים מוקד שירות טלפוני לחברה.

 

  • התשלום על השירות יכול להיעשות באשראי בלבד.

 

  • מכיוון שהתשלום על שירותי אינטרנט בישראל מחולק לתשתית וספק בנפרד, המבצעים לשדרוג המהירות עשויים להתגלות פחות חינמיים ממה שנדמה על פי הפרסום, ובדרך כלל תצטרכו לשלם סכום כלשהו על שדרוג מהירות הגלישה.

 

  • לא משנה באיזו מהירות תבחרו עבור ספקית האינטרנט שלכם – אם החומרה בבית (כמו למשל הנתב, הראוטר) וחבילת הגלישה של התשתית אצלכם אינם תואמים למהירות זו – החבילה הנמוכה ביותר היא זו שתקבע את מהירות הגלישה שלכם בבית. במילים אחרות – אם אתם מתפנקים בחבילה מהירת במיוחד מבית הוט נט – חשוב לשדרג גם את מחירי התשתית או להחליף אותן לתשתית המוצעת על ידי החברה.

 

  • החברה אמנם מספקת רק שירותי ספקית אינטרנט, אולם על פי חוק הניוד, החברה מחוייבת לדאוג ללקוחותיה גם לתשתית אינטרנט במידת הצורך – כך שתקבלו חשבונית אחת ויהיה לכם מוקד שירות לקוחות אחד לפתרון תקלות. אגב, מעניין לציין, כי המחיר של הוטנט עבור תשתית בלבד יותר יקר מהמחיר של בזק.

 

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme