השוואת מחירים לאינטרנט – איך מוצאים את חבילת האינטרנט המתאימה לכם ביותר?

מורן בלסר5 דקות קריאה
השוואת מחירים לאינטרנט
שתף:

הרגלי הצריכה שלנו משתנים חדשות לבקרים. נכון לתחילת שנת 2016, כמעט 80% מבתי האב בישראל מחוברים לרשת האינטרנט; ומעל 50% מהאנשים במדינת ישראל, מעדיפים לבלות את שעות הפנאי שלהם באינטרנט (בצפייה בסרטים, פייסבוק, קשר עם אנשים, קריאת ספרים או חדשות, ועוד). רבים גם עובדים באמצעות חיבור לאינטרנט. אם כן, החיבור לאינטרנט הפך בשנים האחרונות "מוצר צריכה בסיסי". וביחד עם זאת, אנחנו רואים כי חבילות האינטרנט שונות זו מזו והשוואת מחירים לאינטרנט היא נדרשת – בעיקר על מנת להשיג חבילת אינטרנט מקיפה, מהירה, איכותית ויציבה, שתספק את צרכי בני המשפחה בשימוש באינטרנט. אם כן, במאמר שלפניכם – כל הנתונים, הטיפים, והשאלות שחשוב לענות עליהם, במהלך השוואת מחירים לאינטרנט לבחירת חבילת האינטרנט המתאימה ביותר עבורכם.

 

התשתית בחבילות האינטרנט

 בהשוואת חבילות אינטרנט, חשוב להבין כי אנחנו נדרשים לקבל שירות משני גופים שונים – האחד, הוא ספק התשתית לאינטרנט, והוא בעצם בעל התשתיות (ה"ברזלים"), המאפשר למידע מרשת האינטרנט "לזרום" אלינו הביתה. כיום, בארץ שתי חברות תשתית אינטרנט בולטות – בזק, המשתמשת בתשתית הקווית של קווי הטלפון הארצית שלה; וחברת הוט, אשר משתמשת בתשתית שיתופית על בסיס כבלי הטלוויזיה שלה.

 

חברה נוספת אשר נמצאת בתחילת דרכה כספקית של תשתית בישראל – חברת UNLIMITED, שהתשתית שהיא מציעה היא חדשנית ומאפשרת גלישה במהירויות סימטרית (העלאה והורדה) של עד GB 1. החברה משתמשת בתשתית מבוססת כבלים אופטיים בטכנולוגיה חדישה – אולם פריסת התשתיות בעיצומה, ורק חלק מן הערים בארץ יכולים ליהנות משירותי החברה.

 

השוואת מחירים לאינטרנט
תשתית האינטרנט מספקת את ה"צנרת" דרכה יזרמו נתוני הרשת אל המחשבים או הסמארטפונים שלכם. תשתית איכותית תאפשר גלישה מהירה ויציבה באינטרנט בכל שעות היום

השוואת מחירי ספקיות האינטרנט בחבילת האינטרנט שלכם

 בנוסף לתשתית, ספקים האינטרנט שלכם תאפשר שליחה של המידע עצמו, מעבר לחיבור, אל הדפדפן שלכם. ספקיות אינטרנט בישראל יש בשפע – כמו למשל Hot Net, בזק בינלאומי, פרטנר, 012 סמייל, נטוויז'ן, וגם ספקיות אינטרנט חדשות בשוק הישראלי – כמו אקספון, טריפל סי, אינטרנט רימון, ואחרות.

 

חבילות האינטרנט שלנו ורפורמת "הפס הרחב"

 בשנת 2015 אושרה רפורמת "הפס הרחב", המכונה גם רפורמת השוק הסיטונאי – אשר חסכה מאיתנו להשוות חבילות אינטרנט של תשתיות וספקים בנפרד. במהלך הרפורמה, חויבו חברות התשתית לאפשר לספקיות האינטרנט "לשכור" מהן תשתית ולהציע בכך ללקוחות חבילת אינטרנט שיש בה ספק אחד לכל השירותים, ומספר טלפון אחד להתקשר אליו לכל עניין. בניגוד לחבילות האינטרנט המורכבות של ימי טרם הרפורמה, בהם היינו מקבלים שתי חשבוניות בסוף החודש – אחת מהספק ואחת מספק התשתית – כיום, די בשיחת טלפון אחת, על מנת לבחור חבילת אינטרנט מנצחת ולבצע ניוד מחבילה אחת לאחרת, באופן מהיר ושקוף ללקוח.

 

חשוב שתדעו, שרפורמת האינטרנט הפכה את מחירי חבילות האינטרנט לזולות יותר – הנה מאמר תמציתי שלנו העוסק בשינויים במחירי חבילות אינטרנט לאור רפורמת הפס הרחב

 

השוואת מחירים לאינטרנט בישראל

 על מנת להשוות חבילות אינטרנט היום, כדאי להכיר מספר נתונים אודות כל חבילה שאתם שוקלים לרכוש, הנה הפרטים:

 

  • איזו מהירות גלישה מציעה חבילת האינטרנט שאתם שוקלים לרכוש?
  • אם בביתכם משתמשים גם באפשרות ההעלאה לרשת (העלאה של תמונות, סרטונים, וכדומה) – מהי מהירות ההעלאה לאינטרנט המסופקת בחבילה?
  • האם תשתית הגלישה היא שיתופית? אם כן – צפו להאטות בגלישה בשעות העומס או כשהשכן שלכם צופה בסרט בצפייה ישירה…
  • מה עלות חבילת האינטרנט החודשית?
  • מה כוללת עלות זו? האם ישנם יתרונות, תוספות, ונקודות נוספות שחשוב שתדעו, ואשר כלולים בחבילת אינטרנט זו?
  • האם חבילת אינטרנט זו כוללת תשתית וספק? האם ספק התשתית וספק התוכן שניהם לטעמכם?
  • האם מחיר חבילת האינטרנט שאתם עומדים לבחור צפוי להשתנות והוא מוצע לתקופה קצובה, כמו 12 או 18 חודשים? אם כן, מה יקרה למחיר עם תום תקופת המחיר הראשוני, והאם תוכלו לחדש את חבילת האינטרנט הזולה?

 

השוואת מחירים לאינטרנט - תשתית
חבילת אינטרנט איכותית תאפשר גלישה מהירה ויציבה עבור כל בני הבית. השוואת מחירי חבילות אינטרנט תאפשר בחירה בחבילה המתאימה לכם ביותר.

 

השוואת חבילות אינטרנט ובחירה בחבילה המשתלמת במיוחד – אל תחכו, כי אינטרנט הוא מוצר צריכה בסיסי

עם השימוש היומיומי באינטרנט, עם יותר ויותר בני בית (החל מגיל שלוש) אשר משתמשים ברשת האינטרנט, ועם תכנים שדורשים רוחב פס שהולך ומתרחב – חשוב שתבצעו השוואה מקיפה לחבילות האינטרנט שאתם יכולים להשיג, ותבחרו את חבילת האינטרנט המקיפה והזולה ביותר, שתתאים בדיוק לצרכיכם. השוואה של חבילות אינטרנט יכולה להיעשות הישר מאתרי האינטרנט השונים של החברות המספקות תשתית או תוכן לאינטרנט. גם אנחנו, בריאלי, ערכנו לאחרונה מחקר מקיף אודות השוואת חבילות אינטרנט לבחירת חבילת האינטרנט הטובה ביותר – תמצאו במאמר זה את כל הנתונים וגם טבלת מחירים המסכמת את מחירי ותנאי חבילות האינטרנט שניתן לקבל כיום.

 

עם ההוזלה במחירי חבילות האינטרנט, ועם המעבר המהיר, הפשוט והנוח בין חבילות אינטרנט, מומלץ לבצע השוואת מחירים על חבילות אינטרנט, ולעבור לחבילה משתלמת ואיכותית יותר – בהקדם.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme