הוט VOD גם מהסמארטפון – במה נוכל לצפות וכמה זה יעלה לנו?

רונן פדרבאום5 דקות קריאה
הוט VOD
שתף:

אם גם אתם, כמו משתמשים רבים אחרים, מוצאים את עצמכם צופים בתכנים מעל תשתית האינטרנט – או אף צופים בסדרות האהובות עליכם היישר ממסך הסמארטפון או הטאבלט שלכם – יש לנו חדשות עבורכם – כמו חברת הלוויין YES, חברות הטלוויזיה מארצות הברית וספקיות תוכן רבות, גם חברת הטלוויזיה הוט השיקה לפני מספר שנים את אפליקציית הוט VOD המאפשרת לנו לצפות בתכנים כלולים בספרייה של הוט.

 

אפליקציית הוט VOD מאפשרת צפייה ב(כמעט) כל תכני הוט VOD גם דרך האינטרנט. אם יש לכם טלוויזיה חכמה, אם אתם נוהגים "לגנוב" פרק מהסידרה האהובה עליכם ברגעים של שקט מהסמארטפון – כמראה שאפליקציית הוט VOD היא משהו שכדאי שתכירו. על כל הנתונים, האפשרויות, והעלויות – במאמר שלפניכם.

 

האפליקציה נקראת HOT Mobile App, והיא ניתנת להורדה על מכשירים המבוססים מערכת הפעלה מבוססי אנדרואיד (בקישור הזה), ועל מכשירים המבוססים מערכת הפעלה IoS מבית אפל (בקישור הזה).

 

 

אפליקצית הוט VOD
אפליקציית הוט VOD מאפשרת לצפות בתכני ה VOD של הוט גם מעל רשת האינטרנט – מטלוויזיה חכמה, מהסמארטפון או מטאבלט

אפליקציית הוט VOD – במה נוכל לצפות?

ספריית הוט VOD של הוט לנייד כוללת את כל תכני המקור בחבילת הטלוויזיה של HOT. השימוש באפליקצייה יאפשר צפיה בסדרות עבר כמו "מחוברים", "עספור", "אופוריה", "גולסטאר", "הבורר", "חסמבה", "גולשי ספות" ועוד, כולן הפקות מקור של החברה, לצד תוכניות כמו "חדשות הבידור" ותוכניות נוספות.

 

אפליקציית הוט VOD כוללת גם סדרות לילדים כמו "גאליס" "הקלמרים", "מותק של יומולדת", "רוני וקשיו", "הקלמרים" ו"החוף של רינת" ותוכניות רבות מתוך ערוץ הבידור הישראלי, ביניהן "דוקוסלב", "סמולטוק" ו"חלומות מפלסטיק".

 

דרך האפליקציה של הוט VOD, תוכלו גם לצפות בתוכניות מערוצי נישה כמו ערוצי הבריאות, הטיולים, אוכל, האופנה וערוץ 8 הדוקומנטרי.

 

אפילו ספריית סרטים תוכלו למצוא באפליקציית הוט VOD, וניתן לצפות היישר מתוך האפליקצייה בסרטי דרמה, אקשן וקומדיה דרך הסמארטפון.

 

חשוב לדעת, כי חלק מן התכנים הניתנים לצפיה דרך האפליקציה הינם ללא תשלום, וחלק הם בתשלום נוסף – ממש כמו בהוט VOD היישר מהטלוויזיה.

 

מה עוד אפשר לעשות דרך האפליקצייה של הוט?

דרך האפליקצייה ניתן לעשות יותר מאשר רק לצפות בתכני ה VOD של הוט – תוכלו להיכנס לאזור האישי שלכם ולנהל את חשבון המשתמש וחבילות הטלוויזיה ושירותים אחרים בחברת הוט, תוכלו להיחשף למבצעים ומחירים ייחודיים ולקבל הצעות לשדרוג השירותים ניתנים לכם, תוכלו גם לבחור שירים וקטעי אודיו עבור שירות "מוסיקה בהמתנה", המאפשר למחייגים אליכם לשמוע שירים בזמן שהם ממתינים שתענו להם.

 

 

הוט VOD מובייל
אפליקציית Hot Mobile מאפשרת יותר מאשר רק צפייה בתכני הוט VOD – תוכלו גם לשלוט בפרטי החשבון ובחבילות שלכם דרך האפליקציה, ולקבוע שירים בהמתנה אם אתם מנויים של סלקום גם בחבילות הסלולר שלכם

שאלת המחיר – כמה עולה לנו השימוש באפליקציית הוט VOD?

מחיר האפליקציה של הוט עבר שינויים ועדכונים לאורך השנים מאז שהושקה לראשונה ב-2011. בתחילה הוצעה האפליקציה ללא תשלום נוסף, בחינם, למשך מספר שבועות עם השקתה. מאוחר יותר השתנה המחיר בהתאם להעלאת המחיר של ה-VOD הסטנדרטי של הוט.

 

המנוי לאפליקציית הוט VOD נכלל ברשימת השירותים המוצעת למנויי הוט. המחיר הסטנדרטי של החבילה הכוללת את האפליקציה הינו 29.90 ש"ח לחודש.

 

במחיר זה תוכלו לצפות במרבית התכנים באפליקציה, למעט סרטים חדשים אשר בגלל דרישת בעלי הזכויות אינם כלולים במנוי, בדומה לסרטים חדשים ב-VOD הרגיל של הוט. רכישת סרטים אלו כרוכה בתשלום נוסף כהשכרה חד פעמית או רכישה.

 

כיום מציעה החברה חודש התנסות חינם באפליקציה, הכולל גם התנסות חינמית במגוון קלטות ילדים שנכללות באפליקציה, כך לפי המבצע הנוכחי של הוט. על פי הוט ניתן לבטל את המנוי בכל עת ואין צורך בהתחייבות מסוימת עם רכישתו. מדי פעם בפעם, מפרסמת החברה במערכת הניהול של הצפייה ב-Hot גם מבצעי הטבה שכוללים קוד מוזל לרכישה של תכנים באפליקציה.

 

האם אפשר לצפות בתכנים מכל מכשיר?

שירות הוט VOD פתוח לשימוש בכל מכשיר נייד – בכל מכשירי אייפון ואנדרואיד והן בטאבלטים, אייפד, טלוויזיה חכמה או מסך האתר, ללא תשתית מיוחדת. החברה מאפשרת לחבר שלושה מכשירים שונים

 

ניתן לחבר עד שלושה מכשירים התומכים בשירות (טלוויזיה חכמה, סמארטפון, טאבלט או ממיר) וליהנות מהמשך צפייה בדיוק מאותה נקודה, במכשיר אחר, לא חשוב מתי, לא חשוב היכן. כמובן שכל התכנים שהושכרו או נרכשו זמינים עבור כל שלושת המכשירים המחוברים לאותו החשבון!

 

בדומה לאפליקציות VOD וסטרימינג אחרות, גם אפליקציית הוט VOD מאפשרת צפייה איכותית בחיבור ל-WiFi מהיר. במידה ואין חיבור אלחוטי מתאים, האפליקצייה תהיה איטית יותר ואיכות הצפייה תיפגם.

 

אפליקציית הוט VOD – מאפשרת לכם לצפות בתכני החברה מכל מקום

בעידן שבו אנחנו לוקחים איתנו מכשיר טלוויזיה קטן לכל מקום – הלוא הוא הטלפון הנייד שלנו – וצופים דרכו בעדכוני חדשות, תוכניות אהובות וסרטים, האפליקציה של הוט, כמו של מתחריה, מאפשרת לנו לצפות בתכנים האהובים עלינו של הרשת, מכל מקום ובתנאי שיש לנו חיבור מתאים לאינטרנט.

 

לחצו כאן להשוואה בין חברות הטלוויזיה המובילות בישראל בזירת ההשוואות של ריאלי.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme