הוט מובייל חו"ל – מידע על חבילות משתלמות, מחירים והצטרפות

עומר גלעדי5 דקות קריאה
הוט מובייל חו"ל
שתף:

נוסעים לחו"ל? מרבים לדבר עם בני משפחה או מכרים השוהים במדינות שמעבר לים? הוט מובייל חו"ל מציעה חבילות משתלמות במיוחד – כמו גם מחירים נמוכים לשיחות בודדות מבלי להתחייב או לרכוש חבילה. על חבילות הוט מובייל חו"ל – לפניכם.

 

הוט מובייל – שירותי סלולר, אינטרנט, ותוכן

חברת הוט מובייל מספקת שירותי טלפוניה סלולרית ושיחות לחו"ל, כמו גם תכניות "דיברת שילמת" (טוקמן), מכירת מכשירים, ושירותי תוכן.

 

חבילות חו"ל של הוט מובייל

תוכלו לרכוש חבילות הוט מובייל במחירים נמוכים יחסים, ובאופן מותאם למדינת היעד אליה אתם נוסעים או שאליה אתם מעוניינים להתקשר. לדוגמה – חבילת 1,500 דקות שיחה לאחת מ 31 יעדים נבחרים, עבור 14.90 ש"ח לחודש בלבד. חבילה זו אינה כוללת גלישה באינטרנט.

 

חבילת שיחות לחו"ל ללא הגבלה, הכוללת GB5 גלישה ודקת שיחה או משלוח הודעת סמס בעלות של 0.89 ש"ח, תעלה לכם בממוצע 199 ש"ח לחודש – המחירים משתנים על פי היעד. ניתן לרכוש חבילות קטנות יותר, של GB3 או של GB1 גלישה – במחירים מופחתים, ובאותו תשלום לדקת שיחה או למשלוח הודעת סמס, עבור יעדים נבחרים.

 

על מנת לבחור חבילות הוט מובייל חו"ל, מומלץ להיכנס לאתר החברה, ולבחור את היעד המבוקש. מייד יופיעו בפניכם מגוון חבילות הוט מובייל חו"ל לבחירה, תוכלו לבחור את המתאימה ביותר לצרכיכם, ולהירשם באופן מקוון, אגב, במרבית החבילות של הוט מובייל חו"ל, השירות מתאפשר ללקוחות כל חברות הסלולר.

 

מחירי הוט מובייל חו"ל ללא חבילה

הוט מובייל מאפשרת מסגרת שיחות לחו"ל ללא רכישה של חבילה או התחייבות לרכישה של מספר קבוע של דקות מראש. מסלולי "לא דיברת לא שילמת" מאפשרים תשלום קבוע לדקת שיחה אל או מיעדים נבחרים בחו"ל בעלות קבועה לדקת שיחה – ללא תשלום מראש או עלות כוללת. העלות החודשית תיקבע לפי כמות דקות השיחה בהן תשתמשו. לדוגמה – מסלול "לרוסיה באהבה" מאפשר תשלום של 0.25 ש"ח לדקת שיחה או משלוח של הודעת סמס אל 15 יעדים נייחים ברוסיה, ללא תשלום קבוע נוסף.

 

חבילות הוט מובייל חו"ל

 

הוט מובייל חו"ל – ההטבות והפינוקים

חבילות הוט מובייל הן זולות ביחס לתעריפים שאנחנו מכירים עבור חבילות חו"ל אצל ספקי שירותים סלולריים אחרים בארץ כיום. ביחד עם זאת, אנחנו רואים מגוון שירותים המאפשרים שימוש נוח בחבילות הוט מובייל חו"ל, כמו למשל:

 

  • מדריכים ומרכז מידע עשיר בנוגע לתפעול טלפונים חסכוני ויעיל בחו"ל

 

  • מרכזי שירות לקוחות וצוותי תמיכה טכנית הפועלים 24/7 ויסייעו לכם במקרים של קשיים בהפעלת תכנית הוט מובייל חו"ל – גם אם אתם כבר בחו"ל

 

  • שירותי MyHotMobile, סביבה מקוונת לניהול השימוש שלכם בחבילות הוט מובייל חו"ל, אשר תאפשר צפייה בחשבונית, בחינת ניצול חבילת החו"ל שלכם, שינוי מיידי של תכנית הוט מובייל חו"ל, ושימוש יעיל בחבילה – בכל מקום ובכל זמן.

 

  • שרותי תוכן מתקדמים – כמו מוסיקה בהמתנה, ניהול גיבויים, ואפליקציות נוספות – עבור לקוחות הוט מובייל שהם גם לקוחות סלולאר של החברה

 

הרכישה וההצטרפות לשירותי הוט מובייל מתבצעת בקלות ובאופן מקוון, דרך אתר האינטרנט של החברה. טיול מהנה!

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme