בדיקת מהירות הוט – איך מבצעים את הבדיקה ומה עושים אם החיבור איטי

עומר גלעדי5 דקות קריאה
בדיקת מהירות הוט
שתף:

בין אם אתם גולשים להנאתכם בבית, בחדר העבודה או במשרד, אתם זקוקים לאינטרנט מהיר. אלא שתקלות עשויות להתרחש ומפעם לפעם אנחנו עשויים להיתקל בבעיות הקשורים למהירות. כאן נכנס לתמונה כלי בדיקת המהירות. בפעולה פשוטה וקצרה אפשר לזהות את מהירות הגלישה באינטרנט, הן במחשב הפרטי והן בזה המשרדי. למעשה, מרבית הספקיות מאפשרות לכם לבצע בדיקת מהירות מהסוג הזה. דרך אתר האינטרנט של הספקית שלכם תוכלו לגלות מה קצב הגלישה שלכם, וניתן לבצע בדיקת מהירות גם מאתר האינטרנט של הוט. אינכם חייבים להיות לקוחות של הוט על מנת לבצע בדיקת מהירות של הוט – כלי בדיקת מהירות הוט ייתן לכם אינדיקציה מהירה ומדוייקת בנוגע למהירות הגלישה שלכם באינטרנט, מכל מחשב, נכון לרגע ביצוע הבדיקה. לפניכם – הסברים על אופן השימוש המיטבי בכלי בדיקת המהירות של הוט וגם – מה לעשות אם התוצאות שלכם נמוכות מן הצפוי?

 

בדיקת מהירות של הוט

 

איך מבצעים בדיקת מהירות של הוט?

על מנת לזהות מהי מהירות הרשת שלכם בדרך כלי בדיקת המהירות של הוט, כנו לכלי בדיקת המהירות בקישור הזה: אתר הוט – בדיקת מהירות. הפעילות את כלי בדיקת המהירות על-ידי לחיצה על כפתור "התחל בדיקה".

 

כלי בדיקת המהירות של הוט, אגב, בודק את המהירות ברגע הבדיקה ועל המחשב ממנו מבוצעת הבדיקה. על מנת לוודא שתוצאות הבדיקה יהיו מהימנות, מומלץ לנתק מכשירים אחרים מרשת האינטרנט הביתית או המשרדית, ולכבות כל יישום פרט לבדיקה לאורך הבדיקה (כאמור, כחצי דקה). כלי בדיקת המהירות של הוט אינו פועל על סמארטפונים וטאבלטים – לבדיקת מהירות גלישה מעל מכשירים אלה, ניתן להוריד אפליקציה מתאימה.

 

לאחר תום בדיקת המהירות של הוט, יתקבלו תוצאותיה באמצעות שני מספרים – מהירות ההורדה (היא המהירות הרלוונטית לגלישה ברשת, מפני שכל גלישה באתר היא בעצם "הורדת" תכניו אל הדפדפן שלכם); ומהירות ההעלאה (שהיא רלוונטית בעיקר כאשר מעלים תכנים אל רשת האינטרנט, למשל אל האחסון שלכם בענן). במקרה האופטימאלי – מהירות ההורדה תהיה תואמת, פחות או יותר, למהירות המובטחת בחבילת האינטרנט שלכם.

 

 

בדיקת המהירות של הוט החזירה תשובות מאכזבות. מה עכשיו?

אם האינטרנט שלכם איטי מדי, קחו בחשבון את האפשרות שביצעתם את הבדיקה באופן לא אופטימאלי. מומלץ לבצע את הבדיקה באופן מדגמי מדי פעם, וכן רצוי לוודא כי אין מכשירים נוספים המאטים את הרשת הביתית תוך כדי הבדיקה. אם התוצאות ממשיכות להיות נמוכות – חשוב להתקשר לחברת האינטרנט שלכם ולבדוק את העניין. אם תוצאות בדיקת מהירות של הוט נמוכות אולם תואמות את גודל החבילה שלכם – ייתכן שהגיע הזמן להשתדרג לחבילת אינטרנט מהירה יותר.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme