כך תמצאו תחפושת לפורים מהר ובזול

טליה פלד-נתנאל5 דקות קריאה
שתף:

הזמינו אתכם לנשף תחפושות של המשרד, או של החברים. מצד אחד בא לכם להתחפש בתחפושת מדהימה שתשאיר את כולם פעורי פה מהתפעלות. מצד שני, איפה לעזאזל אפשר למצוא עכשיו בתוך זמן קצר תחפושת מבלי לקרוע את הכיס, ומבלי שזו תתקע לה בארון לשנים?  הלכנו לבדוק עבורכם את האופציות הקיימות עבור תחפושת לפורים.

 

משומשת במצב טוב

אפשרות ראשונה היא כמובן לרכוש תחפושת לפורים. וכדי שלא נצטרך לשלם מחיר יקר החלטנו לבדוק מה יש לאינטרנט להציע לנו בנושא של תחפושות יד שנייה.

 

בקבוצת הפייסבוק “תחפושות יד 2 למכירה וקנייה ” חברים כ- 6,086 חברים המציעים כ- 2,327 פריטים. הרעיון הוא שלכל אחד מאיתנו יש בוודאי תחפושת שנלבשה רק פעם אחת ונזרקה אי שם לתוך ארונו. הקבוצה מאפשרת למכור אותה במחיר סימלי ולרכוש משהו חדש לכבוד הפורים. אם אתם שוקלים להשתמש בשירותי הקבוצה דעו שהפוסט שלכם אמור לכלול תמונה, מידה, מחיר ומקום איסוף. https://www.facebook.com/groups/713135085434815/

 

לעומת הקבוצה הזאת, אתר "בואו נחליף" http://www.bonahlif.co.il מציע לפרסם מודעות בחינם של תחפושות להחלפה, ולקבל הצעות החלפה מגולשים אחרים. כל שעליכם לעשות הוא להרשם לאתר, לציין את פרטיכם, ובמיוחד את מספר הטלפון שלכם, ולציין מה אתם מעוניינים להחליף.

 

מוכנים לקרנבל

אפשרות אחרת היא להחליט להרכיב תחפושת מאביזרים שונים. קחו למשל את ברוריה תחפושות https://www.brurya.co.il שם תוכלו למצוא אביזרים שמחירם פחות ממאה שקלים. כך באמצעות שלל הפאות, הכובעים, והחצאיות תוכלו להתאים לעצמכם דמות מחופשת להפליא במחיר סביר למדי. הצעה דומה תוכלו למצוא גם אצל מחסן התחפושות של אילנה ארצי http://www.costume.co.il.

 

אם אתם בכל זאת מחפשים תחפושת לפורים עם פריטים שישדרגו לכם את ההופעה באופן קצת יותר בולט אפשר לנסות את שוורץ פרוות http://www.parvot.co.il שמציג פריטים שלא יביישו אף קרנבל.

 

גשם גשם מיטפטף

במידה והחלטתם שלא להיות יצירתיים תמיד תוכלו להשכיר תחפושת. במחסני לב בתל-אביב http://www.m-lev.co.il תמצאו שלל תחפושות ותלבושות. עלות ההשכרה היא בין 200 ל-600 שקלים , תלוי כמובן מהי התלבושת שהחלטתם לשכור. זמן השכירות הוא עד לאחר הפורים וסיום החגיגות. במידה וראיתם דרך האתר תחפושת כלבבכם תוכלו תמיד להפקיד מקדמה של  50% ממחיר ההשכרה, ולדאוג שהתחפושת תמתין לכם.

 

 

אפשרות אחרת היא עבור תחפושת לפורים לשכור בובה גדולה. באתר בובה בובה http://bubabuba.com  ניתן לשכור בובת ענק. בשאר ימות השנה מחיר ההשכרה הוא 100 שקלים אבל בשבוע של פורים עולה מחירה של זו לסכום של 150 שקלים וזמן ההשכרה הוא ל-24 שעות. אם בכל זאת מתאים לכם להסתובב עם התחפושת הזו עוד יום, תצטרכו להוסיף עוד 80 שקלים ולצאת עם חשבון של 230 שקלים.

 

מחסן התחפושות של דורון בפרדס חנה כרכור http://tachposot.co.il מציע להשכרה בלבד תחפושות ותלבושות מעוצבות ומקוריות, שחלקן אף ייחודיות. כמובן שיש גם אביזרים ופריטי לבוש משלימים. המחירים נעים בין 80 ל-250 שקלים לתחפושת, וזמן ההשכרה הוא מינימום שלושה ימים. דורון לא לוקח פיקדון והוא מבטיח יחס אישי. “אני פועל כמחסן בוטיק עם נסיון של 22 שנה. יש לי אלפי תחפושות מהצגות והופעות, ואני חי את זה”. כששאלנו אותו איזו תחפושת לפורים הכי פופולארית להשכרה בפורים הנוכחי הוא ענה: “עד לפני שבוע הייתי אומר לך “חליסיה” ממשחקי הכס. אבל בשבוע האחרון מלא הגיעו לקחת תחפושות של גשם גשם מטפטף”. כן מסתבר שהפורים הזה ישנם לא מעטים שמעוניינים להתחפש לדמותה של המורה הערבייה לעברית.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme