כך מייצרים הכנסה נוספת של 400 ₪ בחודש בעזרת פייבר

אירנה נוזה5 דקות קריאה
שתף:

הרעיון של ייצור הכנסה נוספת דרך רשת האינטרנט קוסם לרבים. לצד זאת, לא חסרים סיפורים של הונאות ברשת, אתרים לא אמינים ומקרים בהם העבודה בוצעה אך הכסף לא שולם. אם כך, כיצד ניתן להימנע מתקריות לא רצויות, אך יחד עם זאת לייצר בקביעות הכנסה נוספת באינטרנט? אם טרם יצא לכם לשמוע על פייבר (Fiverr) הפלטפורמה המקוונת המשמשת פרילנסרים מכל רחבי העולם, כדאי שנבצע היכרות ביניכם כעת, ובין השאר, נמחיש כיצד ניתן להרוויח באמצעות פייבר 400 ₪ בחודש ואף יותר.

 

מהו פייבר?

כאמור, האתר פייבר הינו זירה מקוונת עולמית המשמשת פרילנסרים למכירת ורכישת שירותים מגוונים במחירים המתחילים מ-5 דולר. האתר פייבר הוקם בשנת 2009 על ידי היזמים הישראליים מיכה קאופמן ושי וינינגר ותוך שמונה שנים הפך מסטארט-אפ ישראלי, המצוי בראשית דרכו, לאחד האתרים הפופולאריים בעולם המגלגל בשנה עשרות מיליוני דולרים. נכון להיום פייבר מונה עשרות מיליוני פרילנסרים המספקים שירותים ביותר מ-100 תחומי עניין מגוונים למדי: תרגום, עיצוב גרפי, קריינות, תכנות, פרסום, העברת קורסים באונליין ועוד ועוד ועוד. מה שמדהים עוד יותר זה שלצד קטגוריות 'רציניות', שהוזכרו לעיל, ניתן למצוא באתר לא מעט הצעות מיוחדות, יצירתיות ואפשר אף להגיד באיזשהו מובן 'מטורפות'. למשל, בהקלדת המילה ‘animal’ בשורת החיפוש מתקבלות מגוון תוצאות עם הצעות לשירותים דוגמת 'אשלח לך תמונות של 250 בעלי חיים',  'אספק לך נתונים מדהימים ומוזרים אודות עולם החי', 'אאתר את החיה הרוחנית שלך' ועוד.

 

בקיצור, את הרעיון הבנתם. אם אתם ניחנים בכישרון יוצא דופן או יכולת לספק שירותים באונליין או שאתם פשוט בני אדם יצירתיים, פייבר היא בדיוק הזירה בשבילכם.

 

פייבר 2

 

 

טיפים לפרסום גיגים בפייבר

הכלל הבסיסי ביותר שמבטיח הצלחה למוכרים בזירה הוירטואלית של פייבר, הוא מתן שירות ברמה גבוהה. אין כאן קיצורי דרך: אם תהיו מספיק מקצועיים, מקוריים, תעמדו בלוחות הזמנים ותספקו שירות איכותי – הקונים יהיו מרוצים, יפרגנו לכם בתגובות חיוביות ויתרמו בכך לפופולאריות של הגיג שלכם.

 

היו זמינים עבור הקונים הפוטנציאליים הפונים אליכם דרך המערכת. אם לא תענו מהר, הם ימצאו נותן שירות אחר, וחבל.

 

נסו להציע שירותים שאתם טובים בהם ושאינם לוקחים לכם הרבה זמן. זמן הוא כסף – אם תעבדו במשך שעות על שירות בודד התמורה הכספית לא תשתלם לכם.

 

לא מצליחים למצוא רעיונות מקוריים לשירות שתציעו? דפדפו בין תתי הקטגוריות המופיעות באתר, צפו בגיגים של משתמשים אחרים – ההשראה לא תאחר להגיע.

 

פייבר 3

 

כמה מרוויחים מפייבר בחודש?

זירת המסחר האינטרנטית – פייבר, ללא עוררין, טומנת בחובה פוטנציאל אדיר להכנסה נוספת. כמה תרוויחו מפלטפורמה זו – זה כבר תלוי בכם: במספר הגיגים שתפרסמו, בביקוש ובאטרקטיביות של הגיגים שלכם עבור הקונים, בזמן והמאמץ שתשקיעו בעבודה וכו'. כאמור, מחירו של גיג בסיסי בפייבר עומד על 5 דולר, אז תעשו את החשבון.

 

'אבל רגע!' – בטח תגידו – 'מה זה 5 דולר לעבודה? מה אנחנו פריירים?'. ובכן, 5 דולר על פי שער הדולר הנוכחי זה אכן לא הרבה: 18.4 ₪. אך תחשבו על זה כך: גם אם תבצעו משימה אחת בלבד מדי יום עבודה (ויש כ-22 ימי עבודה בחודש), תוכלו להגיע לרווח של 400 ₪ בחודש – לא מעט! משמע, תעשו יותר – תרוויחו יותר. ובתור הכנסת צד זה כלל וכלל לא רע. שנית, סביר להניח כי הנכם ניחנים ברמת הידע ומיומנות גבוהים בתחומים בהם תציעו את שירותיכם דרך פייבר – לכן, גם לא יידרש לכם זמן רב לצורך ביצוע העבודה. ושלישית, פייבר מאפשרת להזין מחירים החל מ-5 דולר לשירות. כלומר, איש אינו מונע מבעדכם לדרוש תמורה גבוהה יותר בעבור השירותים שאתם מציעים (וככל שתצברו ניסיון באתר, הוותק ישמש אתכם כלגיטימציה לדרישת תשלום גבוה יותר).

 

לסיכום נאמר כי פייבר זו פלטפורמה מצוינת עבור מי שמחפש ליצור הכנסה נוספת. זהו אתר נוח וידידותי לגולש שכל אחד יכול להשתמש בו (בהנחה שיש לו ידע בסיסי באנגלית). וחשוב מכל, זוהי מערכת אמינה שעובדת עם PAYPAL. בקיצור, מומלץ לנסות!

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme