מוצרים בחינם לכל נרשם! הרשימה האולטימטיבית של כל האתרים המציעים מוצרים בחינם בישראל

עומר גלעדי5 דקות קריאה
שתף:

אומרים שאין חכם כבעל ניסיון. זו הסיבה העיקרית לכך שמוכרים של מוצרים רבים מציעים בשמחה ערכות התנסות, דוגמיות וקופונים לרכישה מוזלת במיוחד עבור הנרשמים לרשימת תפוצה באתר האינטרנט. לא רק שאותם בעלי אתרים מעוניינים לשלוח אליכם מוצרים על מנת שתתנסו ותיווכחו בעצמכם, שמדובר במוצרים איכותיים שכדאי לכם להמשיך לצרוך; אלא גם שמכאן והלאה, תוכלו לקבל הודעות על מבצעים והנחות בנוגע למוצרים אלה ולהשיג אותם בתנאים נוחים יותר. אז – אספנו עבורכם את כל האתרים המציעים מוצרים בחינם, שיעורי הדגמה, ערכות התנסות ודוגמיות, לפי נושאים כל מה שנותר לכם הוא ללחוץ על הקישורים וליהנות מהשפע!

 

קוסמטיקה

חברת L'occitane היא יצרנית מוצרי טיפוח וספא בין לאומית אשר פועלת מאז שנת 1976, וממוקמת בדרום צרפת. החברה מוכרת בישראל בחנויות מובחרות כמו גם דרך אתר האינטרנט, הפועל במספר שפות ובכללן עברית. באתר, תמצאו אפשרות למשלוח דוגמיות רבות, ביניהן קרם עיניים, מסכה לשיער, סרום פנים, חלב גוף, קר לאחר גילוח לגבר, ועוד. לבחור וליהנות!

לקישור לאתר L'occitane

 

לוקסיטן

 

חברת Vichy, יצרנית מוצרי הקוסמטיקה בעלת השם, מציעה דוגמית של קרם אנטי אייג'ינג, המסייע למיצוק העור והעלמת קמטים. לקבלת דוגמית ללא עלות:

לקישור לאתר Vichy

 

בנוסף, מציעה חברת Vichy דוגמית להתנסות בקרם הדרמו-קוסמטי ללא עלות באיסוף מבתי מרקחת הקרובים אלייך. לאיתור בית מרקחת בו תוכלי לבקש את הדוגמיות.

לקישור לאתר לקרם הדרמו קוסמטי

 

Vichy

 

חברת Lacoste מציעה דוגמית של הבושם שלה, Inspiration. לקבלת הדוגמית יש למלא את טופס ההרשמה בקישור הבא.

 

 

Inspiration

 

חברת Promise משווקת קרם פנים בעל עשר תועלות (ביניהן: מיצוק עור הפנים, לחות והזנה, הפחתת קמטים). החברה מציעה סט של דוגמיות ללא עלות שיגיעו עד הבית. לקבלת הדוגמיות מלאו את הטופס.

 

לאישה

אולווייז מציעה ערכת התנסות המכילה תחבושות היגייניות לאישה, לקישור לחצי כאן.

 

חברת או.בה (O.B) מציעה ערכת התנסות המכילה טמפונים, כאן.

 

 

חברת Kotex מציעה אף היא ערכת התנסות המכילה תחבושות היגייניות בקישור הזה.

 

 

לגבר

מותג הבשמים Rochas מציע דוגמית של הניחוח החדש – The Art of Desire. הדוגמית תישלח עד הבית אם תמלאו את הטופס בקישור הבא.

 

 

Rochas Man

 

תוספי מזון וויטמינים

טבעוני הינו יצרן של תוספי תזונה מהמוערכים בישראל. באתר טבעוני תוכלו לבחור עד שלוש דוגמיות שיישלחו לביתיכם ללא עלות. בין הדוגמיות שתוכלו לבחור מהן: קיירטיב (תוסף המכי מיצוי פטריות שיטאקי ואגריקוס); אמטיב (תוסף תזונה המכיל חומרים שמקלים על תסמיני קשב וריכוז); לייבטיב (תוסף המכיל כורכום, ג'ינג'ר, וסידן); אופטיב (תוסף המכיל מספר תערובות קראטיניות המסייעות בשמירה על בריאות העין והחניכיים); ואחרים.

להזמנת הדוגמיות עד הבית

 

חברת נווה פארמה מציעה קבלת דוגמית אחת מתוך מבחר של שש דוגמיות ממוצרי תוספי התזונה שלהם. ההתמחות של החברה היא בייצור תוספי מגנזיום אבל ניתן להזמין גם דוגמיות של מוצרים אחרים.

 

להזמנת דוגמית

 

טיפולי

לסובלים מאסתמה של העור – קרם טיפולי בשם skinSchool מבית Clineral מציע קבלת דוגמית חינם במילוי טופס, כאן.

 

סובלים מאפטות? מוצר טיפולי המבטיח הטבה בתוך מספר שניות לאחר השימוש הראשון, מאפשר קבלת דוגמיות בחינם, במילוי הטופס כאן

 

 

טראומיל היא משחה הומיאופתית המקלה במקרים של כאבי שרירים ופציעות, בייצור חברת אלטמן. נפלאה לשימוש גם בילדים. ניתן לקבל דוגמית של טראומיל ג'ל במילוי הטופס הזה

 

 

טראומיל

 

ליולדות ולהורים

ברשימת ההטבות והמבצעים ליולדת, חשוב להזכיר את חבילת הלידה, אותה ניתן לרכוש בעד 12.90 ש"ח, בעיקר בסניפי הסופר פארם והניו פארם. לאחרונה, ניתן להשיג חבילות ליולדת גם בסניפי שופרסל. ערכת הלידה מכילה שפע של מוצרים שכיף להתנסות בהם עם תינוק חדש, ביניהם: חבילת טיטולי מלאה, מגבונים, מוצצים, פדי הנקה, בקבוק, משחה לתפרחת חיתולים, שמן אמבט, ועוד פינוקים.על מנת לקבל את חבילת הלידה שלב 1 של הסופרפארם – יש למלא את הטופס בקישור הזה

 

בייבילנד

לאחר מילוי הטופס תקבלו ברקוד המאשר את הרכישה, עימו תוכלו לגשת לכל סניף של רשת סופרפארם ולאסוף את הערכה שלכם עבור היולדת.

 

וילדה (Vileda), היא יצרנית קרמים איכותיים המכילים רכיבים מן הצומח ובמקרים רבים הם היפו אלרגיים והם נפלאים גם לשימוש בתינוקות. וילדה מציעה ערכת דוגמיות להתנסות ללא עלות המותאמת במיוחד לנשים לאחר לידה. לקבלת מארז ההתנסות.

 

חברת בייבי פסטה מציעה דוגמית להתנסות במשחה המוכרת בארץ לטיפול בתפרחת חיתולים, כאן.

 

 

חברת מוסטלה (Mustela) מציעה ערכת התנסות לאימהות או לתינוקות (אפשר לבחור) המכילה מספר מוצרים איכותיים. לקבלת הערכה, מלאו את הטופס כאן.

 

 

האגיס מציעה לשלוח אליכם ערכת התנסות המכילה טיטולים לתינוק הרך או ערכת דריי נייטס לפעוט בתהליך גמילה מטיטולים. להזמנה מלאו את הטופס.

 

גם סימילאק, יצרנית תמ"ל ומזון לתינוקות, מציעה ערכות התנסות לתינוק החדש, כאן.

 

 

כדאי גם לעבור על הקופונים של מטרנה – אלה אמנם לא דוגמיות או פריביז, אבל הם עשויים להוזיל את סל הקניות שלכם משמעותית.

 

 

מטרנה

 

ספורט ואימונים

מועדון הטניס מזמין אתכם לאימון בחינם באחד מ 14 הסניפים שלו הפזורים בכל הארץ.

 

טניס בחינם

 

 

GetFit  מציעים אימון כושר קבוצתי, שיכלול ריצות, אימוני רצועות, ועוד, המותאמים אישית לכל מתאמן. אימון נסיון ללא עלות ניתן לתאם באחד מארבעה מוקדי פעילות, בטופס הזה.

 

מרכז ג'ודו ישראל, הפועל בחולון, בת ים או יבנה, מציע אימון ניסיון בחינם במילוי טופס ההרשמה כאן.

 

 

מעסיקים

אתר AllJobs המציע שירותי כוח אדם, איתור עובדים ופרסום משרות, מציע מתנה של 200 ש"ח למפרסמים משרות. ניתן לפנות ליועצי פתרונות הגיוס מטעמם בטופס הזה.

 

 

לחיות המחמד

Natural Balance מציעים דוגמיות של מזון יבש לכלבים או לחתולים בקישור הזה

 

במקרה שאתם מגדלים דווקא חתול, תוכלו להשיג דוגמית של מזון לחתולים מבית לה-קט, כאן.

הדוגמיות נשלחות בתוך עד שלושה שבועות מיום ההזמנה.

 

מגזינים ועיתונים

עיתון "מעריב לילדים" מציע גיליון במתנה, במילוי הפרטים בקישור הזה.

 

 

העיתון הדיגיטלי "טבע הדברים", העוסק בסביבה, מציע גיליון דיגיטלי במתנה במילוי הטופס שכאן.

 

 

העיתון "גליליאו צעיר" מיועד לילדים בגילאי תחילת הקריאה ועד גיל 12, והוא מציע תכנים מעוררים למחשבה בתחומים רבים ושונים. ניתן לקבל גיליון דיגיטלי בחינם, בקישור הזה.

 

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme