חושבים על נדל”ן להשקעה בארצות הברית? REALEXTATE מציגה בפניכם כמה טיפים מנצחים להשקעה בטוחה

מערכת5 דקות קריאה
שתף:

הנתונים העכשוויים בזירת הנדל”ן הישראלית מצביעים על רמת אטרקטיביות נמוכה מאוד. לעומת זאת, השקעה בנכסים מעבר לים בכלל ובארצות הברית בפרט עשויה להיות אפיק בטוח ויציב להכנסה פאסיבית קבועה, המציעה רווחים אטרקטיביים יותר מכל תכנית חסכון הקיימת כיום בשוק.

 

אנשים רבים נרתעים מהשקעה בנדל"ן מעבר לים בשל החשש מהלא מוכר. לכן, חברת REALEXTATE ממליצה לכם על כמה כללים חשובים שיסייעו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה ולהרוויח בענק:

 

  1. עשו בדיקת נכס בצורה זהירה: ראשית, היעזרו בשמאי מטעמכם לשם בדיקת ערכו הריאלי וההוגן של הנכס המדובר ביחס לשוק. בדיקה זו תיעשה בעזרת קבלת פרטים אודות עסקאות דומות שבוצעו באותו איזור.
  2. העדיפו נכס מניב על פני פרויקט יזמי: דוגמה קלאסית לנכס נדל"ן מניב היא דירה קיימת, משופצת ומתוחזקת לשם רווחים מידיים על בסיס חודשי. לעומת זאת, פרויקט יזמי הוא למעשה נכס "על הנייר" – מדובר על תהליך מורכב של גיוס קבלן, השגת אישורים והיתרי בניה, תקופת הבניה שיכולה להתארך עוד שנים ארוכות וכו'. כל הללו מייצרים חוסר ודאות באשר להחזר ההשקעה. כאשר אתם רוכשים נכס נדל”ן מניב – הוודאות לגבי הרווח ברורה, וניתן לייצר בקלות צפי של תזרים הכנסות לשנים הבאות.
  3. השאירו את ההשקעה שלכם נזילה ככל האפשר: אחד החסרונות הבולטים בענף הנדל”ן הוא הקפאת כספי ההשקעה שלכם כמו תכנית חסכון ללא תאריך יציאה, דבר האופייני לפרויקטים יזמיים. לכן, תנו קדימות לפרויקט המאפשר נזילות של כספי ההשקעה שלכם, דוגמת רכישת נכס איכותי באזור מבוקש ובשווי ריאלי – כך שמכירת הנכס בהמשך תהיה פעולה קלה יחסית. 

 

REALEXTATE – פלטפורמת הנדל"ן המצליחה מזמינה אתכם להכיר אותה ולהתקדם לרכישת נכס מעבר לים. החברה פועלת  בתנאים מוקפדים ביותר ומאפשרת לכם ליהנות מהשקעה בטוחה ותשואה מובטחת.

 

מעוניינים לשמוע על הנכסים המניבים של REALEXTATE?

כבר 3,891 אנשים פנו לקבל מידע על רילקסטייט

פרטיותך חשובה לנו

הנני מאשר ומסכים לתנאי שימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת פניות ו/או הצעות מצד שלישי

 

החברה הוקמה בשנת 2015 על ידי רן שטראוס, המכהן כיום כמנכ"ל החברה. החזון העומד לנגד עיני החברה הוא "המטרה שלנו היא הביטחון הכלכלי שלך" כאשר השאיפה היא לאפשר למשקיעים חשיפה בפני השקעות טובות ובטוחות מנכסים מניבים תוך שמירה על נזילות הכספים שהושקעו בהם. פלטפורמת ההשקעות של REALEXTATE מהווה עבור המשקיעים יתרונות עצומים:

 

מינימום סיכון, מקסימום בטחון: תהליך ניהול ההשקעות מבוצע על ידי צוות מקצועי ומיומן. בזכות ניסיון מצטבר והיכרות עם ברוקרים מקומיים, הצוות מסוגל לאתר נכסים אטרקטיביים במיוחד. טרם רכישת הנכס תיערכנה כל הבדיקות ההכרחיות עבור המשקיע, הן בפן המשפטי והן בפן הפיזי של הנכס.

שקיפות מלאה מול הלקוחות: אנשי המקצוע שיגיעו לבדיקת הנכס, לרבות השמאים, יכולים להיות גם אנשי מקצוע מטעם הלקוח. זאת על מנת לשמור על שקיפות מלאה ולהגן על אינטרס הלקוח בראש ובראשונה.

המשקיע לא ישבור את הראש, אנו נעשה זאת במקומו: על פי המודל העסקי של REALEXTATE, הצוות ינהל את כל התהליך מא' ועד ת'. איתור הנכס ובדיקתו, ניהול תהליך השדרוג והשיפוץ בעת הצורך, עריכת חוזה השכירות ואיתור השוכרים. כך שכל מה שנותר למשקיע הוא ליהנות ולהרוויח מהנכס. 

שווי נכס ריאלי לשם נזילות הכסף: רכישת הנכסים ומכירתם תיעשה אך ורק לפי שווי ריאלי והוגן. כך, ברגע שיחליט המשקיע למכור את הנכס, הדבר יתאפשר לו בקלות. 

בשוק תחרותי ומשתנה כל כך כמו תחום הנדל"ן, אנשים רבים איבדו את אמונם ברכישת נכסים, במיוחד כאשר הם ממוקמים בארץ זרה. כחברה הבקיאה בתחום על בוריו, לקחנו על עצמינו לשקף ללקוחותינו את הרווחים העצומים והבטוחים שניתן להפיק מרכישת נכס מניב בארה"ב, תוך ליווי צמוד שלנו. לקוחותינו מעידים על תשואות מדהימות וביטחון כלכלי שאין שני לו.

אם גם אתם מרגישים שהגיעה השעה להסיר את החסם שמונע מכם להרוויח וליהנות מהביטחון הכלכלי שאתם שואפים להגיע אליו, השאירו לנו פרטים ליצירת קשר ונשמח לחזור אליכם.

 

מעוניינים לשמוע על הנכסים המניבים של REALEXTATE?

כבר 3,891 אנשים פנו לקבל מידע על רילקסטייט

פרטיותך חשובה לנו

הנני מאשר ומסכים לתנאי שימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת פניות ו/או הצעות מצד שלישי

 

 

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme