השקעה פאסיבית איכותית נטולת רגשות

אבי ג5 דקות קריאה
שתף:

אני בטוח שכולכם נתקלים באותן הבעיות כמוני, כמשקיע אני תמיד מחפש מה לעשות עם החסכונות שלי, הבעיה הכי גדולה היום היא שהכסף לא עושה כסף וזה בגלל הריביות האפסיות בכל העולם.

 

אני מאמין גדול בגיוון, אז החלטתי שאני רוצה להוסיף נדל"ן לתיק ההשקעות שלי.

עם הרצון להשקעה בשוק זה, נחשפים גם האתגרים:

  1. השקעת הון התחלתי גבוה כצעד ראשון (בין אם מדובר בהון האישי ובין אם לקיחת הלוואה\משכנתא)
  2. ניהול הנכס – מציאת שוכרים, טיפול בתקלות וגביית כסף, עיסוקים לא מעניינים שמבזבזים זמן יקר
  3. ההשקעה איננה נזילה, אם קניתי בית, ואני צריך כסף, אני לא יכול למכור קיר.

 

חיפשתי איך בכל זאת אני יכול להשקיע בנדל"ן, וכאן נחשפתי לרילקסטייט (REALEXTATE). חברת סטארטאפ חדשה שפיתחה פלטפורמת השקעות שמאפשרת לי כמשקיע להשקיע בנכסי נדל"ן מניבים החל מ – 5000 ש"ח. החברה לוקחת על עצמה את הטיפול המלא בנכסים (כולל מציאת שוכרים, טיפול בתקלות וגביית השכירות), אני מקבל שכירות כל חודש לחשבון ותמיד יש לי את האפשרות למכור את ההשקעה שלי כך שזה גם נזיל!

 

בדומה למימון המונים, פה יש השקעות קבוצתיות או חברתיות, רילקסטייט (REALEXTATE) רוכשת נכסים מניבים בארה"ב, מכניסה אותם תחת מבנה משפטי שמאפשר למכור חלקי (אחוזי) נכסים למשקיעים ובתחילת כל חודש מחלקת את השכירות החודשית בהתאם לאחוזי הבעלות של כל משקיע בנכס.

 

רילקסטייט הוקמה באמצע 2015 ע"י קבוצת יזמים בעלי נסיון רחב בתחומי ההשקעות באינטרנט, נדל"ן ושיווק. החברה התחילה את פעילותה באטלנטה, ג'ורג'יה ועכשיו התרחבה גם לבירמינגהם, אלאבמה. כיום החברה מנהלת עשרות נכסים עבור לקוחותיה מכל העולם.

 

מעוניינים לשמוע עוד על Realextate?

כבר 3,891 אנשים פנו לקבל מידע על רילקסטייט

פרטיותך חשובה לנו

הנני מאשר ומסכים לתנאי שימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת פניות ו/או הצעות מצד שלישי

 

האסטרטגיה של רילקסטייט (REALEXTATE) היא פשוטה, השקעה בנדל"ן צריכה להיות דומה להשקעה בניירות ערך. אני מחפש חברות אטרקטיביות (במקרה שלנו נכסי נדל"ן) שערכן צפוי לעלות והן מחלקות דיבידנדים, מהצד השני, אני לא מבקר את החברה שאני מושקע בה וממש לא הולך לישיבות דירקטוריון. השקעה פאסיבית איכותית נטולת רגשות.

 

את אותה השיטה רילקסטייט (REALEXTATE) מיישמת בעולם הנדל"ן, החברה מאתרת נכסים בעלי פוטנציאל השבחה וצמיחה, ברוב המקרים דרך קניה ישירה מבתי המשפט או דרך ירושות או ממאגר הנכסים של הבנקים. כל נכס עובר תהליך רכישה מדוקדק, לאחר הרכישה, עובר הנכס שיפוץ (השבחה), לאחר מכן נכנס שוכר. החל משלב זה הנכס הוא כבר מניב שכירות חודשית.

 

realextate-site

 

רילקסטייט (REALEXTATE) מאפשרת לכל לקוח לבחור את הנכסים בהם הוא רוצה להשקיע ואת סכום ההשקעה בכל נכס. בתחילת כל חודש, כל לקוח מקבל לחשבון שלו את דמי השכירות החודשיים להם הוא זכאי בגין כל נכס בו הוא מושקע. זהו, פשוט וקל, במקום לקנות נכס קרוב לבית במחיר מופקע עם תשואה נמוכה בגלל החשש מבעיות, רילקסטייט (REALEXTATE) פתחה למשקיעים את הדלת להשקעות אטרקטיביות ללא כאבי ראש.

 

כל נכס מוצג בפלטפורמה בפירוט רב וכולל את תיאור הנכס, תמונות (ולעיתים גם וידאו), מפת האיזור ופירוט ההכנסות וההוצאות הצפויות בגין הנכס, בנוסף, מצורפים כל הדוחות אותם כבעל הנכס היית מעוניין לקבל: חוזה הרכישה של הנכס, פירוט עלויות רכישה נוספות, דו"ח מפורט על האיזור והסביבה, דו"ח מפקח שבודק את הנכס לפני הרכישה, דוח BPO (הערכת שווי נכס ע"י ברוקר מוסמך) ועד לחוזה השכירות של הדייר בבית.

 

אבל רגע, מה עם הסיכונים?

נכון, אין השקעה ללא סיכונים, ואם מסתכלים על הסיכונים של השקעה בנדל"ן תמיד עולות הבעיות הבאות:
דייר בעייתי למשל, הוסבר לי שרילקסטייט (REALEXTATE) מפעילה תהליך סינון קפדני לגבי השוכר בבית, כל דייר חייב למלא מספר שאלונים, לעמוד בקריטריונים מחמירים ולשים דמי פקדון גבוהים, במקרה בו בכל אופן יש דייר בעייתי בנכס, מופעל הליך פינוי מהיר והוא מוחלף.

 

סיכון נוסף הוא עלויות אחזקה גבוהות, גם פה יש שיטה כדי להימנע ממצב בו עלויות אחזקה יהיו גבוהות וישפיעו  על ריוויוחת הנכס. רילקסטייט (REALEXTATE) פועלת על פי מספר שלבים בתהליך הרכישה, קודם כל היא מוודא שהנכס במצב טוב וקיים בו פוטנציאל השבחה גבוה עבור הלקוחות. לאחר מכן נשלח קבלן לבית כדי להעריך כמה יעלה להביא את הנכס למצב מצויין, לאחר מכן נשלח מפקח מוסמך שמוציא דו"ח ליקויים הדורשים תיקון, לאחר רכישת הנכס נכנס הקבלן ומביא את הנכס למצב מעולה, תהליך זה מקטין את הסיכויים לעלויות אחזקה גבוהות.

 

לסיכום, אם בוחנים את מודל ההשקעות של רילקסטייט (REALEXTATE) מגלים פלטפורמה מהפכנית שמביאה את קלות ההשקעה בניירות ערך לעולם הנדל"ן, פותחים חשבון, בוחרים באיזה נכסים רוצים להשקיע, וזהו, יש לכם השקעה בנכסים מניבים בארצות הברית.

בהצלחה!

 

מעוניינים לשמוע עוד על Realextate?

כבר 3,891 אנשים פנו לקבל מידע על רילקסטייט

פרטיותך חשובה לנו

הנני מאשר ומסכים לתנאי שימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת פניות ו/או הצעות מצד שלישי

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme