מנוע השוואת ביטוחי בריאות – כך תחסכו כסף בקלות

מורן בלסר5 דקות קריאה
השוואת ביטוחי בריאות
שתף:

הנה שלוש סיבות בשלן חשוב שתקראו את המאמר הזה בעיון:

 

  • מעל 80% מאזרחי ישראל הם בעלי ביטוח בריאות בנוסף לביטוח הבריאות החובה מטעם הביטוח הלאומי (אותו לא ניתן לבטל כמובן)
  • על 60% מבעלי ביטוחי הבריאות המשלימים או הפרטיים אינם בקיאים לא בכיסויים האפשריים להם מטעם הביטוח ולא בגובה התשלומים החודשי בגין הפוליסה (או הפוליסות)
  • במהלך שנת 2016 יושמה רפורמה בשוק הביטוח אשר אפשרה, בין השאר, השוואה ברורה בין מוצרי ביטוח בריאות בסיסיים באמצעות מנוע מטעם המדינה הכולל גם דירוג מדד איכות השירות של חברות הביטוח, וגם עלויות של פוליסות ביטוח זהות בחברות הביטוח השונות. ההשוואה, המבוצעת בקלות ובקליק, מאפשרת לכם לתקן את מוצרי ביטוח הבריאות שלכם, להוזיל עלויות (לפעמים עד אלפי שקלים בשנה), ולקבל כיסוי מתאים יותר לצרכים שלכם – בלי כיתות הרגליים האופייני לתהליכים כאלה, ממש בתוך חצי שעה.

 

רוצים לדעת עוד? כל הפרטים שיאפשרו לכם לבצע את השינוי – בכתבה שלפניכם.

 

השוואת ביטוחי בריאות – היום זה קל כמו ללחוץ על כפתור

בתחילת שנת 2016 השיקה המפקחת על הביטוח את רפורמת ביטוחי הבריאות – במהלכן יוסדו מספר פוליסות מקיפות ובעלות היקף כיסוי איכותי, אשר כל חברות הביטוח חויבו להציע ללקוחותיהם במחירים שונים. בשל הזהות בפוליסה עצמה, קל להשוות בין הביטוחים ולבחור את הביטוח המועדף עליכם – בעיקר על פי מחיר הפוליסה והעדפה לחברת ביטוח זו או אחרת.

 

הפוליסות החדשות, של לאחר כניסתה לתוקף של רפורמת ביטוחי הבריאות, הן מקיפות ובמקרים רבים הן עדיפות על פני פוליסות ביטוח בריאות אשר נרכשו טרם ימי הרפורמה. לכן, מומלץ למחזיקי ביטוח בריאות אשר נרכש לפני יותר משנתיים – לבחון את היקפי הכיסוי הביטוחי בפוליסה ולשקול סיום הפוליסה הקיימת והתחדשות בפוליסת ביטוח בריאות יעילה יותר.

 

אגב, צוות ריאלי כבר השווה ובדק עבורכם את פוליסות ביטוח הבריאות המוצעות על ידי חברות הביטוח בארץ, כולל מדד איכות השירות והמחיר. את תוצאות המחקר שלנו תוכלו למצוא במאמר "ביטוח בריאות – השוואה מקיפה בין פוליסות ביטוח הבריאות הטובות ביותר".

 

 

השוואת ביטוחי בריאות - שוק הביטוח בישראל
שוק ביטוחי הבריאות בישראל – אחד מכל שני ישראלים משלם על ביטוחי בריאות כפולים. האם גם ביטוח הבריאות שלכם יקר ולא יעיל?

 

להחליף ביטוח בריאות – מה זה בעצם אומר?

רבים מביעים חשש מהחלפת פוליסת ביטוח בריאות, אולי מפני שטעות שגורה היא לחשוב שיש עניין של וותק בביטוחי הבריאות, ושאם כבר "התחייבתם" לביטוח בריאות מסוג אחד – חבל לעזוב אותו ולעבור לביטוח אחר. רעיון זה הוא שגוי לחלוטין, אין שום עניין של קביעות בביטוחי בריאות (אם כי אחרי גיל מסויים, בדרך כלל בסביבות 50 או 55, פוליסת ביטוחי הבריאות נוטה להתייקר בשל המצב הבריאותי שלצערנו, נוטה להתרופף) וניתן לבטל כל ביטוח בריאות בכל עת, ולהחליף ביטוח בריאות אחד באחר. על מנת לעשות כן – עליכם להתקשר לחברת הביטוח שבה אתם מבוטחים כיום ולבטל את הפוליסה שלכם. אגב, תוכלו לרכוש כל ביטוח בריאות שתרצו בנוסף לביטוח הבריאות שכבר יש לכם – אין שום מנגנון המונע מכל אדם בישראל להחזיק מספר ביטוחי בריאות, גם כאשר הם חופפים.

 

השוואת ביטוחי בריאות - להחליף ביטוח בריאות
להחליף ביטוח בריאות – זה קל, משתלם, ואין עניין של וותק

 

נקודה אחת שחשוב שתיקחו בחשבון, לקראת אופטימיזציה של ביטוחי הבריאות של המשפחה

בישראל, יש שלושה סוגים של ביטוח בריאות – ביטוח בריאות החובה, המשולם מטעם הביטוח הלאומי והוא מחייב אותנו להשתייך לקופת חולים אחת ומאפשר לנו לקבל ממנה את כל שירותי הבריאות הבסיסיים כמו שירותי רופא כללי או רופא מומחה, שירותי אחות וגם אשפוזים בבתי חולים ציבוריים במקרה הצורך, ועוד; ביטוח בריאות נוסף הוא ביטוח הבריאות המשלים הניתן דרך קופות החולים ומאפשר הרחבה של ביטוח הבריאות הבסיסי, כמו למשל טיפולי שיניים בעלות נמוכה יותר, בדיקות מעקב ובדיקות רפויות שונות בתנאים נוחים יותר, ולעיתים כיסוי עלות הטיפולים אצל רופא פרטי שעובד עם הקופה. ביטוח בריאות פרטי, הוא זה המוצע על ידי חברות הביטוח ומספק כיסוי נוסף על זה שניתן בשאר מוצרי הביטוח. מעל 60% מאזרחי ישראל מחזיקים בביטוח בריאות בסיסי (זה שיש לכל אזרח בישראל), וגם ביטוח בריאות משלים מטעם קופת החולים, וגם בביטוח בריאות פרטי – לעיתים אפילו יותר מאחד. על מנת להשיג את ביטוח הבריאות המשתלם והמקיף ביותר, מומלץ ראשית להבין איזה ביטוח בריאות משלים יש לכם מטעם קופת החולים שלכם, ולבחור בביטוח בריאות המספק תוספת על ביטוח זה – בדרך כלל בעלויות מופחתות משמעותית. אם לא תדאגו שביטוח הבריאות הפרטי שלכם יתאים לביטוח הבריאות המשלים מטעם הקופה – בדרך כלל תמצאו את עצמכם מממנים כיסויים ביטוחיים כפולים ומשולשים שלא לצורך.

 

לסיכום – חבל על כל רגע, זה הזמן להשוות את ביטוחי הבריאות ולבחור ביטוח בריאות מוצלח יותר מזה שיש לכם

אם ביטוח הבריאות שלכם נרכש טרם שנת 2016, אנחנו ממליצים בחום לבחון את פוליסות ביטוח הבריאות הפרטיים המוצעים כיום ולשדרג את ביטוח הבריאות שלכם או של כל המשפחה לאחד מתאים וזול יותר. על מנת להשוות בין ביטוחי הבריאות תוכלו להיכנס למאמר ההשוואה בין ביטוחי הבריאות המקיף מבית ריאלי, או לאתר רשות שוק ההון, הביטוח והחיסכון למחשבון הביטוחים ולבצע את ההשוואה בין הביטוחים בקליק.

 

קבלו את ההצעה הטובה ביותר לביטוח בריאות – ללא שום התחייבות

כבר 15,843 אנשים עשו בדיקה להוזלת ביטוח הבריאות

בידקו עכשיו

פרטיותך חשובה לנו

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme