מי אתם, בסט מובייל? על השחקנים החדשים בשוק הסלולר

עומר גלעדי5 דקות קריאה
בסט מובייל
שתף:

 לאחרונה (אפריל 2017) נכנסה לתוקף רפורמה נוספת בשוק הסלולר והסמארטפונים, הכוללת גם  ביטול של מס הרכישה על סמארטפונים מיובאים מחו"ל. התוצאה הצפויה – הוזלה של עד 15% במחירי הסמארטפונים, שכבר מורגשת בחנויות ורשתות הסלולר הגדולות. רשת אחת ש"הרימה את הכפפה" ובירכה על השינוי לטובת מיסוד שוק הייבוא של הסמארטפונים בידי יבואנים גדולים, אשר יכולים לספוג את ההוזלה במחיר ולהמשיך לספק שירות ואחריות איכותיים, היא רשת בסט מובייל.

 

בסט מובייל היא רשת חנויות סלולר מן המובילות בשוק הישראלי, עם הצעות ייחודיות ואפילו שיווק של חבילות הסלולר של גולן טלקום. לרשת עשרות סניפים מהדרום ועד לצפון בישראל, ומערך שירותים, תיקונים והפצה משלה. היא יבואנית, משווק ומפיצה של מותגים גדולים בתחום האלקטרוניקה והסלולר, ומספקת מכשירים סלולריים באחריות היבואן הרשמי או באחריות חברת ח.י, בעלי הרשת. כל הנתונים, המחירים, המבצעים ואפילו הסניפים של בסט מובייל – במאמר שלפניכם

 

בסט מובייל - רשת חנויות
בסט מובייל, רשת בעלת עשרות סניפים ומערך הפצה ותיקונים

 

בסט מובייל – על החוזקות והייחוד

 בשוק תחרותי מאוד של מוצרים וחבילות סלולר, בולטות בישראל מספר חברות המספקות מכשירי סלולר בפריסה ארצית ובחבילות שירות איכותיות וארוכות טווח. אחת מאלה היא חברת בסט מובייל – רשת חנויות סלולר מתקדמת.

 

הרשת נרכשה על ידי קבוצת ח.י מייד לאחר מהפיכת התקשורת בשנת 2011. לרשת 41 סניפים בפריסה ארצית, והיא מציעה מכירת מכשירי סלולר ואביזרים במגוון נרחב – מעל 120 מכשירי סלולר ומעל 5,000 סוגים שונים של אביזרים נלווים וגאדג'טים. הרשת מעסיקה כ – 150 עובדים, ומציעה סניפים מקרית שמונה בצפון ועד אילת בדרום, במרכזי קניות וקניונים בארץ.

 

אגב, חברת ח.י שהיא הבעלים של רשת בסט מובייל, עוסקים בייבוא, שיווק והפצה של מותגים מובילים בתחום הסלולר, כמו חברת LG ואחרות. החברה גם מנהלת מערך שירות למוצרים שאותם היא משווקת, הכולל מעבדת תיקונים מצויידת, רשת של טכנאים מקצועיים ומערך לוגיסטי לאיסוף והחזרה של מכשירים סלולריים.

 

הסניפים של רשת בסט מובייל

 41 החנויות של רשת בסט מובייל פזורות ברחבי הארץ: תשע חנויות בצפון הארץ, ארבע חנויות באזור השרון, שש חנויות במרכז הארץ וגוש דן, שש חנויות בירושלים והסביבה, 12 חנויות בדרום הארץ, ועוד ארבע חנויות באילת. הנה דוגמאות בודדות לסניפי הרשת:

 

  • בצפון: סניף בנהריה, סניף בקרית שמונה, סניף ביקנעם, סניף בטבריה, שני סניפים בחיפה, ועוד.
  • במרכז: שני סניפים בתל אביב, סניף בראשל"צ, סניף בפתח תקווה, סניף ברמת גן.
  • שלושה סניפים בירושלים (בקניון עזריאלי, בקניון הדר, ובקניון הפיסגה), סניף במבשרת, סניף במעלה אדומים וסניף במודיעין
  • בדרום הארץ: שני סניפים באשדוד, וארבעה בבאר שבע
  • ארבעה סניפים באילת.

 

בסט מובייל סניפים
עם 41 סניפים ומעל 3,000 מוצרים בתחום הסלולר, רשת בסט מובייל היא מהגדולות והמגווות בישראל

 

המוצרים של רשת בסט מובייל

 כאמור, רשת בסט מובייל מציעה מכשירים סלולאריים וסמארטפונים במגוון גדול, חלק גדול מאלה בייבוא אישי ועם אחריות מטעם מערך ההפצה המקצועי של החברה – כמו גם חלק גדול מן המכשירים הנמכרים באחריות מקורית של היבואן הרשמי של המכשירים. הנה כמה מן המותגים והמוצרים שתוכלו למצוא ברשת בסט מובייל:

 

  • טלפונים סלולריים: הרשת מוכרת מכשירי סמארטפון של מעל 12 יצרנים מובילים, ביניהם – סמסונג, LG, נוקיה, מוטורולה, וואווי, יונידן, שיאומי, ונוספים
  • אביזרים למכשירים סלולריים: כיסויים, מגני מסך, אוזניות, מטענים, כבלים, דיבוריות, סוללות, ועוד. כל האביזרים נמכרים על פי המכשירים להם הם מתאימים.
  • טאבלטים ואביזרים לטאבלטים – כמו כיסויים, מטענים, מקלדות, וכדומה
  • מצלמות אביזרים למצלמות

 

הרשת מוכרת בסניפיה גם את כרטיסי ה SIM של חברת גולן טלקום, כך שנין לרכוש מכשיר סלולר וחבילת סלולר משתלמת בו במקום. בסניפים השונים של החברה ניתן גם לקבל שירות של חברת גולן טלקום על חבילות סלולר ומכשירים.

 

אתר האינטרנט של הרשת

 רשת בסט מובייל מנהלת אתר אינטרנט מעודכן, בו לא ניתן כרגע לברר בצורה מקוונת בנוגע למחירי המוצרים אבל ניתן לקבל מידע נרחב אודות פעילות הרשת, בין השאר:

 

  • ניתן לקבל מהאתר מידע מפורט בנוגע למוצרים, הדגמים, והאביזרים הנלווים הנמכרים ברשת, כולל תמונות ופירוט בהרחבה
  • ניתן לקבל פרטים אודות סניפי הרשת, כולל שעות פתיחה, מספרי טלפון וכתובת מדוייקת.

 

מומלץ, אם זיהיתם מכשיר סלולרי או אביזר אחר שאתם מעוניינים לרכוש, לברר במוקד (בטלפון 1-700-555-330) או בסניף הקרוב אליכם בנוגע להימצאותו במלאי ומחירו.

 

לאתר האינטרנט של רשת בסט מובייל

 

רשת בסט מובייל – האם מדובר ברשת מומלצת לרכישת סמארטפונים, חבילות סלולר ואביזרים?

 בישראל פועלות מספר רשתות גדולות של חנויות סלולר, רובן איכותיות ומציעות מגוון גדול של מוצרים בתנאי רכישה טובים ועם אחריות איכותית. גם רשת בסט מובייל מצטרפת לרשתות הגדולות בארץ, עם מספר גדול של סניפים, מגוון נרחב מאוד של מוצרי סלולר וטלפוניה, אביזרים נלווים שיספקו חוויית רכישה טובה, וגם מערך הפצה, שירותים ותיקונים נרחב.

 

למאמר השוואה בין חברות הסלולר בזירת ההשוואות של ריאלי

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme