גרופון, באליגם ועוד – השוואה בין אתרי קופונים מובילים בישראל

עומר גלעדי5 דקות קריאה
קופונים
שתף:

מאז עלה לאוויר בשנת 2011 אתר גרופון, אשר היה האתר הגדול הראשון בישראל שהציע קופונים, הרכישה דרך קופונים הפכה לשיגעון חברתי בקנה מידה שקשה לשער – בישראל, וגם בעולם. מהם אתרי קופונים? פרט לאתר גרופון ואתר באליגם, מי הם אתרי הקופונים החזקים בישראל? ומה באמת מציעים לנו אתרי הקופונים השונים, כמו גרופון, באליגם, ואחרים?

 

גרופון ואתרי קופונים נוספים – חמשת אתרי הקופונים הגדולים בישראל

בישראל, עשרות אתרים המציעים קופונים לקבוצת מסויימות (כמו קופונים לחברי מועדונים מסויימים, קופונים לבני הגדיל השלישי, וכדומה) או לכלל הציבור. חמישה אתרי קופונים הם מהמובילים בארץ, ואלו הם:

גרופון

#1 גרופון – אתר גרופון הוא אתר הקופונים והרכישה החברתית הגדול ביותר בהיקף הפעילות שלו בישראל כיום. כאמור, חברת גרופון מפעילה אתרי קופונים במאות מדינות ברחבי העולם, ובשנת 2010 החלה להציע קופונים בקטגוריות שונות בישראל, לאחר רכישת קבוצת גרופון אתר אתר גרופר שכבר אז הציע קופונים אולם לא זכה לפופולאריות גבוהה. כיום, אתר גרופון מציע קופונים יומיים שונים ומאות קופונים להנחות ומחירים מוזלים לשירותים ומוצרים בעשרות קטגוריות שונות, כמו למשל מסעדות ובתי קפה; טיפולי ספא ויופי; מחשבים, סמארטפונים, וגאדג'טים; אטרקציות לילדים; מוצרים לבעלי חיים; הופעות ונופשים – ועוד, ועוד. לאתר רשימת תפוצה אשר אל חבריה נשלחים דיוורים המציעים קופונים ייחודיים בכל בוקר.

 

 

באליגם

 

#2 באליגם – אתר באליגם הינו האתר שהוקם שני לאחר אתר גרופון, בסביבות תחילת שנת 2011. אתר באליגם, כמו אתר גרופון, מציע קופונים לרכישה קבוצתית של עשרות מוצרים. בניגוד לאתר גרופון, אתר באליגם מציע גם מוצרים לרכישה מיידית, בחנות מקוונת. תוכלו למצוא בחנות המקוונת של אתר באליגם מוצרים לרכישה ישירה כמו למשל – רהיטים, אביזרים לבית, מוצרי חשמל וגאדג'טים, אלכוהול, בשמים, תכשיטים, מוצרים לתינוק ולילד – ואפילו רכבים! הקופונים באתר באליגם מוצעים גם הם במגוון תחומים, ביניהם אוכל ומסעדות; תרבות, הופעות ובילויים; אטרקציות לילדים; מוצרי פנאי, ועוד. אתר באליגם שולח גם הוא בכל בוקר דיוור משופע בקופונים והנחות לרשימת הדיוור שלו, ומציע אלפי הנחות וקופונים באופן שוטף, מקומי או ארצי.

 

 

ביגדיל

#3 ביג-דיל (BigDeal) – אתר קופונים מבית Ynet המציעה קופונים לרכישה חברתית הניתנת למימוש רק לאחר שהמכירה הגיעה לכמות הרוכשים שנקבעה מראש. הקופונים המוצעים באתר ביג-דיל הם בעלי תוקף קצוב, בדרך כלל של מספר ימים, במהלכם המטרה היא לפרסם ולהשיג מספיק משתתפים על מנת לאפשר לכל הנרשמים לקופון את ההנחה הנקובה בו. כך, מקווים בעלי האתר, כי הנרשמים לקבלת המוצר בהנחה בקופונים השונים יפעלו על מנת לשווק את הקופונים ברשתות החברתיות עד להגעה לכמות המינימאלית הנדרשת להנחה שהובטחה על ידי היצרן. בין המוצרים המוצעים בקופונים בחברת ביג-דיל: מוצרי חשמל ואביזרים, קופונים למסעדות ובתי קפה, קופונים לאטרקציות, חבילות נופש ותיירות, ועוד.

 

 

וואלה שופס

#4 וואלה! שופסאתר וואלה! שופס (מבית וואלה!) הינו מציע מוצרים רבים בקטגוריות שונות למכירה. לצד המוצרים המוצעים למכירה על ידי חברת וואלה! עצמה, מוצעים גם קופונים והנחות למוצרים ושירותים שונים, המקנים הנחה ברכישתם. וואלה! שופס מציעה קופונים בתחומים כמו: קופונים לבתי קפה ולמסעדות; קופונים להופעות, הצגות, ואטרקציות; קופונים למוצרי אופנה, הלבשה והנעלה; קופונים לחבילות נופש ותיירות בארץ או בחו"ל; ועוד.

 

 

קופוני

#5 אתר קופוניאתר עצמאי המספק מאות קופונים לרכישת מוצרים ושירותים שונים על בסיס רכישה חברתית. בין הקטגוריות לקופונים באתר קופוני: מסעדות ובתי קפה, חבילות נופש ותיירות, ספא ויופי, אטרקציות לילדים, ועוד. מעניין לציין, כי אתר "קופוני" הוא אתר שומר שבת, וכי לא ניתן לגלוש בו או לבצע רכישות של קופונים מהאתר במהלך השבת.

 

אתרי קופונים נוספים הפועלים בישראל – בארצנו הקטנטונת נפתחים ונסגרים אתרי קופונים כפטריות לאחר הגשם, זאת – בשל הרווחיות והפופולאריות של אתרי הקופונים הגדולים דוגמת גרופון ובאליגם, והרצון להיות חלק מ"בהלת הקניות" או הפופולאריות של רכישה בהנחות המסופקות על ידי שירות הקופונים. כיום, פועלים בשוק הישראלי עוד אתרי קופונים, כמו למשל: אתר "גוזרים קופון", אתר "קופון ישיר", אתר "I Like", ונוספים.

 

בנוסף לאתרים הישירים, המנהלים קשר שוטף עם ספקים ומציעים רכישה של קופונים להנחות על מוצרים ושירותים מטעמם – ישנם אתרים שמהותם איחוד ההצעות השונות מאתרי הקופונים השונים, על מנת לאפשר ללקוחות להתרשם מכלל הקופונים המוצעים בכל יום במקום אחד. מרבית האתרים האלה, המציגים קופונים עם קישור לאתרי הקופונים עצמם, מציגים רק חלק מהקופונים היומיים ולכן מומלץ להירשם לרשימת הדיוור של אתרי הקופונים עצמם, ולקבל פרטים אודות הקופונים היומיים המעניינים הישר מן המקור.

 

קופונים – מה הם, ועל מה בדיוק אנחנו מדברים?

קופונים הם שוברים מקוונים המציעים מוצר או שירות בהנחה ניכרת (בדרך כלל בהנחה של 30% – 45%, לעיתים ההנחה גבוהה יותר). הקופונים מוצעים על ידי אתרי קופונים מתמחים, דוגמת אתר גרופון ואתר באליגם, שהם שני אתרי קופונים מהגדולים והבולטים בארץ, ואתרים נוספים המציעים קופונים לקהלים ספציפיים, למועדוני לקוחות, או לכלל הציבור. אתרי הקופונים פועלים כמתווכים, בשעה שהם מציעים קופונים לרכישת מוצרים ושירותים שלא הם מספקים (ועל כן, חשוב לבדוק בכל תיאור של קופון שאתם שוקלים לרכוש, את תנאי הרכישה, מאפייני הספק ופרטי ההתקשרות והתמיכה שהוא מספק). בישראל, נאמר כי נמכר קופון בכל עשר דקות. הישראלים, כפי הנראה, אוהבים רכישה באמצעות קופונים. רכישה של קופונים, כך ניראה בהמשך הכתבה, עשויה להוזיל משמעותית רכישות מתוכננות, ולחסוך לכם עד כדי 40% מן ההוצאות בתכנון של חופשים, נופשים, רכישות של מוצרי חשמל וגאדג'טים, עיצוב הבית, ועוד.

 

אתרי קופונים
תוכלו לחסוך עשרות אחוזים באתרי קופונים

 

רכישה של קופון באופן ישיר דרך אתרי הקופונים, מזכה או במשלוח המוצר אליכם (או אפשרות לאיסוף עצמי שלכם ללא תשלום נוסף), או בהנחה בגובה המצוין בקופון במעמד קבלת השירות לקראת ביצוע תשלום (למשל במסעדה או במלון, לאחר רכישת קופון, יש להציג אותו לעדכון הסכום הכולל לתשלום). במרבית המקרים יש להדפיס את הקופון על מנת להציגו בבית העסק.

 

מודל הקופונים – קנייה קבוצתית מוצלחת

מודל הרכישה באמצעות קופונים זינק מבחינת הפופולאריות שלו בסביבות שנת 2008, עם תחילת הפעילות של גרופון בארה"ב. הרעיון הכלכלי מבוסס על רכישה של לקוחות רבים את אותו המוצר, ומתן הנחות בצורה של קופונים לרכישה קבוצתית. במרבית אתרי הקופונים בישראל, כמו גרופון, באליגם, ואחרים, ישנם קופונים המציעים הנחות משמעותיות (עד 50%) למוצרים בתנאי שיירכשו בידי מספיק לקוחות. מודל זה של קנייה קבוצתית, חוסך מהלקוחות את הצורך להתאגד לצורך רכישת מוצר מסויים, על ידי מעקב אחר הקופונים המוצעים על ידי החברות בדרך כלל על ידי שליחת דיוורים לרשימת התפוצה.

 

היסטוריה בהתהוות – אתר גרופון סולל את הדרך למכירת קופונים בישראל, וההכנסות מזנקות באופן מטאורי

הכל החל בשנת 2008, עת חברת "גרופון" אשר בבעלות אנדרו מייסון, בנתה אב טיפוס לאתר לממכר קופונים באופן מקומי בעיקר, בשיקגו, ארה"ב. מייסון הצליח להשיג השקעה ראשונים של מליון דולר לקראת הקמת אתרים של גרופון לרכישה קבוצתית (Group = קבוצה, ואתרי הקופונים מבוססים על מודל הקנייה הקבוצתית, כאמור). ואכן, אתר גרופון של שיקגו החל פעילותו בשנת 2008, ובשנת 2010 כבר הציעו אתרים של גרופון קופונים משתלמים במיוחד בניו יורק, בוסטון, ובטורונטו, קנדה. מעניין לציין, כי במחקר שהתפרסם מטעם מחלקת המחקר של גרופון עצמה בשנת 2010 בוול סטריט ג'ורנל, נטען כי על פי רווחי החברה היא תהפוך לחברה שמרוויחה מעל מיליארד דולר מהר יותר מכל חברה אחרת אי פעם.

 

כיום, חברת גרופון הינה חברה עולמית לממכר קופונים, ובבעלותה מעל 200 אתרי קופונים המציעים קופוני הנחה באופן מקומי (בעיירה / עיר / אזור מסויים) וארצי באמריקה (המפוזרים בארה"ב וקנדה בעיקר), ועוד מעל 100 אתרי קופונים ברחבי העולם. לחברת גרופון מאגר משתמשים כלל ארצי של מעל 35 מיליוני אנשים, רובם מנויים על רשימת הדיוור היומית שלהם. בכל יום נשלחת באופן אוטומטי לרשימת הדיוור רשימה של קופונים המוצעים על פי תחומי העניין ורכישות קודמות של כל משתמש רשום.

 

בשנת 2011, קנתה חברת גרופון את אתר הקופונים "גרופר" הישראלי והחלה מציעה קופונים בארץ באמצעות אתר גרופון הישראלי.

 

מאז ועד היום, צצו בישראל ובשוק העולמי אינספור אתרי קופונים, כולם מבוססים על מודל הרכישה הקבוצתית ומציעים קופונים להנחות על רכישה של מוצרים ושירותים שונים לקהלים על פי ערים, אזורים, או מדינות.

 

קטגוריות המוצרים בגרופון ואתרי קופונים אחרים בארץ

כיום, ניתן להשיג קופונים כמעט לכל מוצר או שירות, וצרכנים רבים מספרים כי בטרם הרכישה של כל מוצר או שירות, הם מבצעים חיפושים אחר קופונים בגרופון, באתר באליגם, ובאתרי קופונים גדולים אחרים בארץ. בחלק גדול מן הפעמים, זיהוי של קופון כזה עשוי לאפשר רכישה של אותו המוצר במחירים מופחתים. הנה לפניכם, קטגוריות לדוגמה של מוצרים שניתן לרכוש באמצעות קופונים באתר גרופון ובאתרים המתחרים לו:

 

מסעדות ובתי קפה – חלק גדול מהקופונים המוצעים על ידי אתר גרופון, למשל, מציעים הנחות של 20% – 50% על ארוחות ובילוי בבתי קפה ומסעדות. הקופונים מוצעים בחלוקה על פי אזורים וברשימות הדיוור ניתן לקבל הודעות על קופונים למסעדות באזור המגורים הרלוונטי.

 

תיירות – קופונים לנופשים בארץ ובחו"ל, חופשות הכל כלול וחופשות של "הרגע האחרון" במחירים מיוחדים, טיולים בסגנון "טוס וסע" וטיולים מאורגנים מ-א' ועד ת' – כל אלה ועוד הרבה יותר תוכלו לרכוש בהנחות משמעותיות באמצעות אתר גרופון או אתרים דומים, ברכישת קופון לנופש מוזל.

 

רהיטים ואקססוריז לעיצוב הבית – מאות קופונים מאפשרים רכישה מוזלת של רהיטים לבית, ארונות ומוצרי אחסון, רהיטים לילדים, מוצרי טקסטיל, מחסנים ואביזרים להשקיה, ריהוט משרדי, אביזרי תאורה לבית ולגינה, ועוד ועוד.

 

מוצרי טיפוח וספא – גרופון, באליגם, ואתרי קופונים אחרים, מציעים עשרות קופונים לטיפוח וספא. בין הקופונים המוצעים תוכלו למצוא הנחות לימי ספא וטיפולי יופי; קופונים לפדיקור, מניקור, לק ג'ל, הסרת שיער, איפור קבוע, ועוד; קופונים לעיסויים וטיפולים קוסמטיים; ועוד.

 

אטרקציות לילדים – בעיקר לקראת עיתות החופשים ממוסדות החינוך, אבל גם ביום – יום, מציעים גרופון ואתרי הקופונים האחרים שפע של הנחות ומבצעים לאטרקציות ואירועים המתאימים לילדים בגילאים השונים. לא מעט צרכנים של אתרי הקופונים מספרים כי הם מתכננים את חופשות הילדים על פי הקופונים המוצעים לימי החופשה, רוכשים קופונים לאטרקציות ומאפשרים לעצמם ולילדים חופשות מלאות הרפתקה.

 

בין הקופונים שניתן למצוא בגרופון, למשל, בתחום של אטרקציות לילדים: הצגות ילדים, בילויים ספורטיביים וספורט ימי; חוגים ושיעורים; ועוד.

 

מוצרי חשמל, מחשבים וגאדג'טים – החל ממוצרי חשמל קטנים למטבח, וכלה במחשבים ניידים או סמארטפונים חדשים – תוכלו לרכוש כל מוצר חשמלי באמצעות קופון ברכישה קבוצתית בהנחה ניכרת. תמצאו קופונים למוצרים כמו: מחשבים וטאבלטים; אוזניות וסאונד; מצלמות; סטרימרים; טלוויזיות; מדפסות; מוצרי מיזוג אוויר, מזגנים, מאווררים, ומפזרי חום; מכונות כביסה ומוצרי חשמל לבית; סלולר, סמארטפונים, ואביזרים; ועוד.

 

עוד קופונים בקטגוריות שונות – אתר גרופון ואתרים אחרים מציעים גרופונים בתחומים נוספים, כמו מוצרים לחיות מחמד, מזון ותכשירים; מוצרי כושר, בריאות וספורט; אטרקציות וחוויות למבוגרים (כמו קופונים לקיר טיפוס, לקריוקי, לחדרי בריחה, ואחרים); כרטיסים להופעות בארץ ובחו"ל; ועוד.

 

 

 

הרשמה לרשימת הדיוור – אולי הדרך הנוחה ביותר לקבל מידע אודות מבצעים יומיים באתרי הקופונים

מרבית אתרים הקופונים, כמו אתר גרופון, אתר באליגם, ואתרים נוספים שהם בדרך כלל בעלי היקפי פעילות מצומצמים יותר בישראל, מציעים הרשמה לרשימת הדיוור של האתר. ההרשמה מאפשרת קבלת מייל יומי, בדרך כלל בשעות הבוקר המוקדמות, עם ריכוז המבצעים והקופונים המעניינים לאותו היום. במהלך ההרשמה, תתבקשו במרבית המקרים לבחור גם אזורים רלוונטיים לקבלת קופונים וגם תחומי עניין. התוצאה תהיה רשימה של קופונים, חלקם בקרבת מקום וחלקם כלל ארציים, שיאפשרו לכם רכישות מוזלות בקטגוריות שסימנתם כמעניינות.

 

המאפיינים הדומים בין אתרי הקופונים השונים

כל אתרי הקופונים בארץ ובחו"ל פועלים על פי מאפיינים דומים, הנה כמה מהם:

  • אתרי הקופונים מציעים למכירה קופון לשירות או מוצר שלא הם מספקים – במרבית המקרים, אתרי הקופונים כמו גרופון, באליגם, ואחרים, מציעים קופונים מטעם בתי עסק שונים אשר משתפים פעולה ומבטיחים ללקוחות אתר הקופונים הנחה בהצגת הקופון (או מבטיחים לספק את המוצר ללקוח בהצגת הקופון). שיטה זו של מכירות בעצם גורמת לכך שאתר הקופונים עצמו אינו נושא באחריות לטיב המוצר, לזמן המשלוח או לשביעות הרצון של הלקוח מן המוצר. על כן, חברת גרופון וחברות קופונים רבות אחרות עושות מאמץ ניכר לספק ללקוחות מוצרים איכותיים ולעבוד מול ספקים מנוסים בלבד. מרבית אתרי הקופונים מציעים החזר כספי מובטח אם הלקוח לא יהיה שבע רצון מן השירות או יתחרט על הרכישה. מרבית אתרי הקופונים מציעים שירות לקוחות זמין אולם בחלק מן המקרים יופני הלקוחות לקבלת שירות מטעם החברה דרכה נרכש המוצר עצמו.

 

  • קופונים רבים מוצעים במסגרת מבצעים לזמן מוגבל או לכמות לקוחות מוגבלת. אתר גרופון ואתרי קופונים נוספים מציעים לא פעם מבצעים וקופונים בהנחה ניכרת, אשר מפורסמים כשהם מוצעים בכמות מוגבלת או לזמן מוגבל. כך, רק אלה שהשכילו להגיע ראשונים אל ההצעה, יזכו ליהנות ממנה, וכל הלקוחות המעוניינים ברכישת קופון לאחר שהוא כבר לא זמין לרכישה (למשל, אם הגיע למכסת הלקוחות המקסימאלית שלו או אם תוקפו פג), יוכלו בדרך כלל לראות את פרטי הקופון אולם רכישתו לא תתאפשר

 

  • כל אתרי מכירת הקופונים הם אתרים בעלי שורשים בשיטת המכירה הקבוצתית, ולכן רבים מאתרי הקופונים נסמכים על רכישת כמות גדולה מן המוצרים המוצעים בהנחה. לכן, אתרי הקופונים מפרסמים בדרך כלל את כמות הרוכשים של כל מוצר או שירות. באתרי קופונים שהם חברתיים גרידא, לעיתים חלק מהקופונים ניתנים למימוש רק לאחר הגעה לכמות מינימאלית של רוכשים (מדובר בעצם בהנחה הניתנת על ידי ספק המוצר או השירות לרכישה קבוצתית מכמות מסויימת ומעלה של פריטים).
    פרסום כמות הרוכשים של כל קופון משמשת לא רק לטובת מאפייני הרכישה הקבוצתית. מדובר בשיטת שיווק יעילה, המשדרת ללקוחות אשר מתעניינים במוצר שמדובר במוצר פופולארי שרבים רוכשים אותו (במקרה של מוצר שנרכש על ידי לקוחות רבים). קופונים פופולאריים זוכים להצלחה מרובה, מפני שלקוחות מקבלים חיזוק לטיב המוצר או השירות מכמות גדולה של רוכשים לאותו הקופון.

 

  • האחריות מטעם אתר הקופונים עצמו – כאמור, מרבית אתרי הקופונים הם רק מתווכים בין הלקוחות לבין הספקים של המוצרים או השירותים שהם מציעים בהנחות מיוחדות. ביחד עם זאת, אתרי הקופונים מקפידים לספק אפשרויות ליצירת קשר וליווי בתהליך קבלת המוצר או השירות או בקבלת תמיכה מטעם החברה שמכרה את המוצר, לשביעות רצונו של הלקוח. בנוסף, מוצע החזר כספי בגובה הרכישה (ובדרך כלל בתהליך קצר) לרוכשים שהתחרטו על הרכישה בטרם מימושה. האחריות המסופקת על ידי אתרי הקופונים והאפשרות לקבל שירות מטעמם, הינה הכרחית ליצירת אמון בין אתר הקופונים לבין הלקוחות הרבים והחוזרים של האתר.

 

הקופונים של אתרי הקופונים – מה ההבדל בין הפלטפורמות השונות המספקות קופונים יומיים?

אתרי הקופונים השונים פועלים כולם פחות או יותר באותו האופן – הם יוצרים קשר עם ספק בתחום כלשהוא, בוחנים את האפשרות להציע את המוצרים שלו במבצע זמני בהנחה ניכרת באמצעות קופון, בודקים את טיב המוצרים והשירותים הניתנים על ידי אותו הספק, ובמידה ונמצאת התאמה – אתרי הקופונים מציעים קופון המקנה הנחה משמעותית על המוצר או השירות מטעם אותו ספק, בגובה שנקבע ובדרך כלל לזמן מוגבל. הספק מרוויח מן העסקה מפני שהוא אמנם מוכר את המוצרים שלו במחיר מופחת אולם הוא צפוי למכור כמות גדולה של מוצרים ואולי גם יזכה ללקוחות חוזרים ממבצע זה; והלקוחות – זוכים להשיג מוצרים במחירים מופחתים.

 

אפליקציות קופונים

 

בכל יום, מפורסמים קופונים באתרים השונים, דוגמת גרופון, באליגם, ואחרים. חלק מהקופונים הם אזוריים (לדוגמה – קופונים למסעדות, לשירותי ספא ויופי, וכדומה) וחלק מהקופונים מוצעים לכלל רשימות הדיוור ללא פילוח גיאוגרפי – כמו חבילות נופש וחופשות בחו"ל, הצגות ומופעי בידור, ואחרים). הקופונים מוצעים באתרים (למי שסורק את אתרי הקופונים מדי פעם) כמו גם בדיוור ישיר לפי תחומי עניין או אזורים גיאוגרפיים לרשימות הדיוור. הרכישה מתבצעת דרך אתר הקופונים והקופון מגיע אליכם אל כתובת הדואר האלקטרוני שסיפקתם במהלך ההרשמה. בקופונים של מוצרים רכישת הקופון כמוה כרכישת המוצר עצמו והודעה על רכישתכם מועברת לספק אשר שולח, בתורו, את המוצר אל הכתובת המסופקת שלכם (בדרך כלל בקופון תמצאו את הכתובת לאיסוף ישיר ואת מספר הטלפון לשירות ותמיכה של ספק המוצר). בקופונים של שירותים ואחרים – נדרש להדפיס את הקופון, ולגשת איתו לבית העסק (למשל מסעדה, ספא, אטרקציה, וכדומה). עם הגשת הקופון תזדכו בהנחה על התשלום כמובטח.

 

כל הקופונים ניתנים, כמובן, לשימוש חד פעמי, ולכן הם מצוידים בקוד אשר יזהה אותם. לאחר השימוש, הקוד נרשם כקוד לא זמין ואין אפשרות להשתמש באותו הקופון פעמיים.

 

קנייה באמצעות קופונים – חיסכון מרשים, נקודות שחשוב לזכור

אלפי ישראלים רוכשים באמצעות קופונים על בסיס יומי, וישראלים רבים מספרים על רכישת קופונים אשר מוזילה משמעותית עלויות של רכישות מתוכננות. לדוגמה – כתבה שפורסמה באחד מעיתוני החדשות הגדולים בארץ לקראת חופשות תשרי בשנה שעברה, גילתה כי תכנון האטרקציות והפעולות בחופשות ורכישה של קופונים מתאימים חסכה למתכננים בין 30% ל – 45% על ההוצאות בכניסה לאטרקציות, ארוחות בחוץ, וכדומה – לגדולים כמו גם לקטנים. על כן, מומלץ להשתמש באפשרויות לרכישת קופונים באופן מושכל ולחסוך בעלויות על רכישות חד פעמיות או רכישות מתוכננות, כמעט בכל תחום (וממש לא רק בתחום האטרקציות ותכנון החופשות). הנה כמה דוגמאות:

  • אם אתם מתכננים לרהט מחדש את הבית או אזורים מהבית – חפשו קופונים לרהיטים ואביזרים לבית ואולי תוזילו את עלות העיצוב מחדש באופן משמעותי

 

  • אם אתם מחפשים מתנות לקרובים – תוכלו לחפש קופונים למוצרים שאתם עשויים לשקול לבחור כמתנה (כמו שוברים לטיפולי ספא מפנקים, מוצרי חשמל קטנים וגאדג'טים, ואחרים) וכך תאפשרו פינוק גדול, במחיר קטן

 

  • אם אתם מתכננים נופש או חופשה, בארץ או בחו"ל, תוכלו לשקול הצטיידות בקופונים ביעד הטיול שלכם ובילוי מוזל בארץ או בחו"ל.

 

  • אם אתם מתכננים רכישה גדולה ממוצר כלשהוא – תוכלו לחפש קופונים עבורו בגרופון או באתרי הקופונים הגדולים האחרים בארץ, ולחסוך – לעיתים עד 50% מהמחיר – רכישה באמצעות קופון

 

אלו הן, כמובן, רק דוגמאות לאפשרויות להוזיל את יוקר המחיה וליהנות ממחירים מופחתים עבור מוצרים או שירותים שאנחנו מתכננים ממילא לרכוש. אבל, השימוש בקופונים גורם לעיתים לרכישה של מוצרים שלא תכננו לרכוש. חשוב שתדעו, כי חברת גרופון כמו חברות נוספות המציעות ומשווקות קופונים, מציעה החזר מלא של מלוא התשלום לקופונים שלא מומשו עד 14 ימים מיום הרכישה. הנה כמה מהנושאים שכדאי לבדוק, בטרם רוכשים קופון:

 

  • מהו אופן ביצוע העסקה ומהו תהליך המכירה? מהי האחריות המוצעת על הרכישה מטעם אתר הקופונים ומטעם הספק? מהם תנאי הרכישה?
  • האם אתר הקופונים המיועד הינו אתר קופונים מוכר ובעל מוניטין? האם החברה המוכרת את המוצר או השירות הינה חברה אמינה?
  • כמה לקוחות כבר רכשו את הקופון?
  • האם קראתם את פירוט הקופון, כולל האותיות הקטנות, וגיליתם כי מדובר בהצעה אטרקטיבית?

 

לסיכום – כיצד כדאי לנהל את רכישת הקופונים שלי והאם שווה לעקוב אחר הקופונים המוצעים בכל יום?

אתרי קופונים גדולים בישראל, בעיקר אתר גרופון, אתר באליגם, ואתרים נוספים, מציעים קופונים המאפשרים רכישה של מוצרים ושירותים במגוון נרחב של קטגוריות ובמחירים מוזלים, בדרך כלל של – 30% – 45% ביחס למחיר המכירה הרגיל. המכירה בהנחה משמעותית כל כך מתאפשרת הודות לעקרונות הרכישה החברתית – לקוחות מתאגדים לקבוצה ורוכשים כמות גדולה מן המוצר או השירות, ומשכך, מוצעת הנחה ניכרת במחיר המכירה. אתרי הקופונים, המנהלים בדרך כלל רשימות דיוור של מאות אלפי לקוחות, הם אלה המייצרים את קבוצות הרכישה ומשווקים את הקופונים והמחירים המוזלים במאות ואלפי מוצרים מדי שבוע.

 

המעקב הנוח אחר המבצעים השונים המוצעים על ידי אתרי הקופונים השונים, מתבצע על ידי הרשמה לרשימת התפוצה של כל אתר. בהרשמה, תתבקשו לספק כתובת דואר אלקטרוני לדיוור ופרטים לטובת משלוח מוצרים שתרכשו, כמו גם אזור גיאוגרפי למשלוח קופונים ותחומי עניין. בכל בוקר, יישלחו לכתובת המייל שציינתם מיילים עם קופונים והצעות רכישה בתחומי העניין שלכם מטעם כל אתר קופונים אליו נרשמתם.

 

רכישה באמצעות קופון, מאפשרת מימוש הקופון וקבלת מוצר או שירות בתשלום מופחת, וחיסכון משמעותי בהוצאות – מתוכננות יותר או פחות. חשוב לרכוש קופונים מטעם אתרי קופונים מוכרים ואמינים המספקים שירות לקוחות איכותי ומאפשרים ביטול עיסקה על קופונים שלא השתמשתם בהם במשך עד 14 ימים.

 

מעקב אחר הקופונים היומיים ורכישה באמצעות קופונים, יאפשרו  לכם פינוקים, אטרקציות, אביזרים, הרפתקאות, חופשים ונופשים במחירים מוזלים וברכישה נוחה ובטוחה. אנחנו ממליצים להתחיל עם אתרי הקופונים הגדולים בארץ כיום – אתר גרופון ואתר באליגם, ובנוסף, לבצע חיפוש בגוגל טרם רכישות גדולות לאיתור קופונים לרכישה במחירים מופחתים באמצעות קופון, של אותו המוצר שאתם מחפשים.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme