10 דילים שווים ומשתלמים במיוחד – בהשראת חג האהבה

שני ודאוקר5 דקות קריאה
כדאי להכיר: דילים שווים
שתף:

ה- וולנטיינס דיי, חג האהבה של הנוצרים צוין ברחבי העולם לפני סוף השבוע וגם עסקים רבים בישראל לא ויתרו על ההזדמנות להציע מוצרים, שירותים ודילים אטרקטיביים לקהל האוהבים כאן בארץ. גם בימים הקרובים תוכלו ליהנות מלא מעט הצעות משתלמות בשלל תחומים – אבל כדאי לכם להזדרז. קיבצנו כאן עבורכם את מה שכדאי לכם לדעת על מבצעי הוולנטיינס דיי כדי שתדעו בדיוק לאן לפנות ומה לחפש:

 

1 – מלונות פתאל פונים לאוהבים והנאהבים – רשת מלונות פתאל היא רשת מוכרת ומובילה בישראל המתחזקת מלונות בכל הארץ ברמה גבוהה ופונה לזוגות ומשפחות כאחד. לכבוד חג האהבה תוכלו ליהנות מחופשה רומנטית של שבירת שגרה והתרכזות בכם ובמערכת היחסים ביניכם.

 

2 – זר פרחים מרשת zer4u – לא צריך סיבה או תירוץ למשלוח זר פרחים צבעוני ורענן למישהו שאוהבים. באתר האינטרנט של הרשת תמצאו הצעות מיוחדות לזרים פורחים או מתוקים, עם משלוח לכל הארץ כך שתוכלו לשמח את מי שאתם אוהבים, גם אם הוא נמצא רחוק מכם.

 

דילים שווים

 

3 – הלבשה תחתונה ופנאי באפרודיטה – ברשת ההלבשה התחתונה הכריזו על חודש לא רק של אהבה – אלא גם של משפחה ומציעים שלל מבצעים על כל הקולקציה של פיז'מות, לבוש פנאי והלבשה תחתונה.

 

4 – הרצאה, בילוי או שבירת שגרה – פורטל Funzing מציע אינספור הצעות גם לימי הוולנטיינס עצמם וגם לתקופת השבועות הקרובים של חודש האהבה והמשפחה. תוכלו למצוא הרצאות ובילויים, זוגיים או משפחתיים בכל רחבי הארץ ובסינון לפי תחומי עניין.

 

5 – נופש באילת ברגע האחרון – בארקיע יודעים שלפעמים מתעוררים מאוחר ולא מספיקים להזמין חופשה ביעד הרצוי. לכן באתר החברה תוכלו למצוא דילים כדאיים למלונות עם או בלי טיסות לאילת ותוכלו לנצל את מבצעי חג האהבה גם אחריו.

 

6 – בגדי נשים בגולברי – גם ברשת אופנת הנשים הבינו שלא חייבים להגביל אהבה ליום אחד בלבד ומציעים שבוע של אהבה, משפחה, זוגיות ומבצעים שכל אישה תוכל ותרצה ליהנות מהם בעת חידוש המלתחה או ריענון מדפי הבגדים בארון שלה.

 

 

7 – מתנות, מתנות ומתנות – פורטל gimmick מציע רעיונות מקוריים ויצירתיים למתנות אחד לשני או אפילו מתנות עצמיות לרגל חג האהבה ואפשר להזמין ממנו גימיקים, גאדג'טים ואביזרים ייחודים בהנחות גדולות ומחירים נמוכים.

 

דילים שווים ורומנטיים

 

8 – שוקולד – אי אפשר לציין יום של אהבה בלי מארז של שוקולד איכותי, מיוחד ומלבב. אם יש מאכל שמסמל בכל ממד שלו אהבה גדולה, הרי הוא שוקולד, בכל צורה, גודל או מילוי. ברשת מקס ברנר מציעים מארזים יפים, רומנטיים ויפיפיים שכל אחד ישמח גם להעניק וגם לקבל.

 

 

9 – תכשיטים – אין כמו תכשיט כדי לבטא אהבה ארוכה שתימשך הרבה מאד זמן. ג'קסון תכשיטים, חברה ותיקה ומוכרת במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן מציעה קולקציה מיוחדת, עשירה ומגוונת של כל סוגי התכשיטים בהנחות מיוחדות לכבוד יום האהבה – לגברים ולנשים, משם אפשר יהיה לבחור את התכשיט המתאים ביותר, זה שגם יישאר ויהפוך לחלק מההופעה למשך הרבה מאד שנים.

 

10 – טיסה לחוץ לארץ – כשהוולנטיינס דיי מתחבר לסוף שבוע – אפשר ליהנות מחופשה של כמה ימים בחו"ל, גם אם נזכרים מאוחר. חברת Easygo מציעה דילים ממש לשבוע הקרוב בהנחות גדולות כדי שכל זוג יוכל לשבור שגרה וליהנות מחופשה רומנטית ומהנה.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme