לקראת החגים – 5 דילים לחופשה זולה

עומר גלעדי5 דקות קריאה
דילים לחגים שיחסכו לכם כסף
שתף:

במהלך שנת הלימודים התשע"ט, זו שתיכף מתחילה, מרבית חגי תשרי יהיו כבר בחודש ספטמבר. חופשת סוכות בבתי הספר תתחיל ב-23 לספטמבר ותימשך 2 לאוקטובר – כלומר למעלה משבוע. זה הזמן לאסוף את המיטלטלין, לדחוף אותם לטרולי חסכני – ולצאת לנופש. חברות התיירות עמוסות נופשים שמתאימם בדיוק למזג האוויר שכבר מתחיל להיות קריר בחצי המערבי של כדור הארץ באוקטובר – ואנחנו אספנו עבורכם חמישה דילים שיש בהם משהו מיוחד (וזה לא רק המחיר), לתקופת החגים במהלך ספטמבר השנה. קבלו את מצעד הדלים של ריאלי, לחופשות שוות בחגי תשרי התשע"ט.

 

 

#1 – אשת – נופש בבטומי בראש השנה

בחודשים האחרונים מציעה חברת אשת דילים מעניינים ולא יקרים, הכוללים טיסות, מלונות וארוחות בוקר, ובדיל הספציפי שאנחנו מדברים עליו – מלון חמישה כוכבים ממש על הנחל, ובמרחק חמש דקות ממרכז העיר והאטרקציות בה. המלון ממוקם בסמוך לקזינו ומועדון לילה נחשבים הגדולים והמפוארים באזור. בין הפעילויות שתמצאו בבטומי: פארק מים רחב מימדים, דולפינריום, רכבל, ועוד רבים. הדיל כולל טיסה ישירה (2:30 שעות) וארבע לילות – בעלות של 744$ לאדם בחדר זוגי.

 

לדיל לבטומי בראש השנה באתר אשת תורס

 

בטומי - גאורגיה

 

#2 – קשרי תעופה – שלושה לילות בברצלונה ביום כיפור

כמיטב המסורת של חברת קשרי תעופה, תוכלו לבחור לדיל הזה אחד ממעל עשרה מלונות שונים מוצעים, לחופשה חלומית בברצלונה, העיר השנייה בגודלה בספרד – שיש שיאמרו שהיא היפה בערי אירופה. במהלך שהותכם בעיר, תוכלו לבקר בפארק השעשועים המפורסם טיבידאבו, לטייל על החוף וברחובות המרוצפים של ברצלונה הקטנה, לבקר בשוק הרומנטי והמקורה של קונספסיון, ואם אתם חובבי מוזיאונים ומדע – אל תפסחו על ביקור מאלף במוזיאון המדע בעיר. החופשה המוצעת מטעם קשרי תעופה היא על בסיס חצי פנסיון, וכוללת טיסה (על פני כ – 3:40 שעות), לינה במלון לבחירתכם, וארוחת בוקר. עלות הדיל: 650-790 דולרים, תלוי במלון שתבחרו.

 

לדיל לברצלונה של קשרי תעופה

 

ברצלונה - ספרד

 

#3 – ראש השנה בחופשת הכל כלול בפאפוס, עם "השטיח המעופף"

מאז שתורכיה הפכה יעד שאנחנו, הישראלים, לא רוצים להגיע אליו, חופשות בסגנון "הכל כלול" הפכו פחות שכיחות – והאמת, התגעגענו. כל חברות התיירות חיפשו את היעד הבא לחופשות האהובות, בהן אתם מבלים, אוכלים, שותים – ולא מייקרים את השהות בחו"ל, והנה יעד קרוב ומושלם שמציע לאחרונה גם חופשות בסגנון האהוב – היא פאפוס – עיר חוף משגעת בדרום מערב קפריסין. "השטיח המעופף" מציעים דיל של ארבעה לילות בסגנון "הכל כלול" עם טיסות ישירות לפאפוס ומלון של ארבעה כוכבים בשם "אלני". מחיר הדיל: החל מ – 749$ לאדם בחדר זוגי.

 

לדיל לפאפוס של השטיח המעופף

 

פאפוס - קפרסין

 

#4 – סנטוריני המופלאה בסוכות, עם איסתא

ארבעה לילות קסומים באחד האיים מיוון המהווים השראה למטיילים מכל העולם, עם חופים צלולים ומבנים לבנים אופייניים, רחובות מרוצפים קטנים, ערי נמל יפהפיות וריח ארוחות דגים שזה אך נשלו מן המים. איסתא מציעה דיל של ארבעה לילות, שכולל טיסה ישירה (קצת יתר משעתיים), ואירוח במלון אריון ביי, במרחק עשר דקות הליכה מהים. עלות הדיל: החל מ – 654$ לאדם בחדר זוגי

 

לדיל לסנטוריני של איסתא

 

סנטוריני - יוון

 

#5 – טיסה למעוז הרומנטיקה, פריז, בסוכות

אתם לא חייבים לקחת דיל לחו"ל שיש בו טיסות וגם מלון – אם אתם מעדיפים למצוא פתרונות משלכם ללינה (כמו למשל AirBnb), או שיש לכם מלון שאתם אוהבים במיוחד – למה שלא תלכו על דיל של טיסות בלבד במהלך החג? בסוכנות הנסיעות מונה טורס מציעים טיסה סדירה לפריז, של שישה לילות, קצת לפני סוכות (17.9 – 23.9), במחיר של 413$ לכרטיס בטיסה סדירה עם Royal Jordanian (עם עצירה אחת) – או, דיל קצת יותר יקר אבל כפי הניראה מוצלח יותר – בטיסה ישירה עם Air France, על פני כחמש שעות, בעלות של 480$ לטיסת הלוך ושוב לאדם.

 

לדיל טיסה לפריז בסוכות במונה טורס

 

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme