שיר בהמתנה – כמה נשלם על זה, ואיפה הכי כדאי?

מורן בלסר5 דקות קריאה
שיר בהמתנה
שתף:

שירות "שיר בהמתנה", או FUNTONE  באנגלית, הוא שירות המתאפשר בחלק מחבילות הסלולר בחברות השונות, והוא מאפשר לנו להחליף את צליל החיוג המשעמם והמונוטוני בשיר לבחירתנו. השירות הזה זמין היום בכל חברות הסלולר, כמו סלקום, פלאפון, ואחרות, ואפילו בחלק מחבילות התקשורת של הטלפונים הנייחים. בחלק מחבילות הסלולר ניתן להגדיר שיר אחד לכולם או שירים שונים למתקשרים שונים, מאפיין המאפשר לכם להגדיר בחשבון שלכם השמעה של שיר אהוב במיוחד עבור כל אחד מהחברים הקרובים שלכם. סקירה מלאה וייחודית של אתר "ריאלי" – על כל מאפייני "שיר בהמתנה" בחבילות הסלולר בסלקום, פלאפון, פרטנר, גולן טלקום, ובחברות הסלולר השונות הנוספות.

 

 

 

מה מאפשר שירות שיר בהמתנה?
שירות שיר בהמתנה הוא אותו שירות בכל חברות הסלולר: תוכלו להוריד שירים או קטעי שמע (אודיו) אחרים, ולהגדיר אותם במקום צליל ההמתנה המושמע כברירת מחדל למתקשרים אליכם, עד שתענו לצלצול.

 

מגוון השירים גדול בכל החברות וישנם שירים בשפות שונות וסגנונות שונים. השירים הפופולאריים ביותר קיימים בכל החברות, כמובן. אם כבר הורדתם את השיר ושילמתם עבורו, תוכלו להשתמש בו ללא הגבלה, גם אם תורידו שירים נוספים או קטעי אודיו אחרים.

 

 

שיר בהמתנה
שיר בהמתנה הוא מאפיין שמוסיף צבע לחיים – בעיקר של אלה שמתקשרים אלינו. חבילות הסלולר השונות מאפשרות הגדרות שונות, כמו למשל הגדרת שיר שונה למתקשרים או קבוצות מתקשרים שונות

האפשרויות להפעלת שירות שיר בהמתנה מגוונות: אם יש לכם שיר אחד שאתם מאוד אוהבים – תוכלו להגדיר אותו בשירות שיר בהמתנה שלכם, כך שכל מי שממתקשר אליכם ישמע אותו עד שתענו. אם חשוב לכם הגיוון, ניתן לנגן שיר אחד מתוך קבוצה של שירים שבחרתם באופן אקראי בכל שיחה, או שניתן לבחור באפשרות לנגן שיר אקראי מתוך הרשימה הקיימת באתר (מבלי לבחור אותו בעצמכם). בחלק מחבילות הסלולר שירות שיר בהמתנה מתאפשרת בחירה של שיר שונה עבור אנשי קשר שונים או קבוצות אנשי קשר, או אף קביעת שעות קבועות בה יושמע שיר מסוים, ושירים אחרים בהמתנה בשעות אחרות. 

 

במרבית חבילות הסלולר בחברות השונות ניתן להוסיף את שירות שיר בהמתנה בתשלום נוסף לחבילה הבסיסית. בדרך כלל יידרש תשלום נוסף עבור כל הורדה של כל שיר או קטע אודיו אחר. בעת בחירת חבילת הסלולר שלכם, חשוב לקחת בחשבון כי חבילות סלולר בהן עלות גבוהה עבור כל שיר שתורידו לשירות שיר בהמתנה עלולות להיות פחות משתלמות יחסית לחבילות הסלולר בהן תשלום קבוע המאפשר לכם להוריד שירים עבור השירות ללא הגבלת כמות.

 

אם אתם מתלבטים באיזו חבילת סלולר לבחור, אנחנו מזמינים אכם לקרוא את מאמר הסקירה של ריאלי – השוואה בין חברות הסלולר הגדולות (סלקום, פלאפון, פרטנר, גולן טלקום, ואחרות) כולל מחירים ועלויות. המאמר, בו מחירי חבילות הסלולר מוגשים בטבלה ברורה ונוחה להשוואה, יספק מידע רב ערך בנוגע לכדאיות החבילות השונות בחברות הסלולר בארץ.

 

 

שיר בהמתנה סלקום

שיר בהמתנה בסלקום

בסלקום חבילות הסלולר מאפשרות הוספה של שירות שיר בהמתנה הכוללת את האפשרות להוריד כמה שירים שתרצו, תמורת תשלום קבוע של 14.90 ₪ לחודש – ללא תשלום נוסף עבור הורדת כל שיר או קטע אודיו אחר, או תשלום של 10.07 ₪ לחודש ותוספת של 5.90 ₪ עבור הורדה של כל שיר או קטע אודיו. 

 

במחיר עם תוספת תשלום להורדת כל שיר, ניראה כי שירות שיר בהמתנה בחבילות של סלקום מגלם את המחיר היקר ביותר עבור השירות בהנחה שכל מה שאתם מחפשים הוא בחירה של שיר אחד שישמש כמנגינת ההמתנה לשיחות שלכם. אך אם אתם מתכוונים להוריד יותר משיר אחד, שיר בהמתנה של סלקום מציע את המחיר המשתלם ביותר עבור אלה שמתכוונים לגוון בבחירת השירים או להגדיר מספר שירים כשיר בהמתנה.

 

שיר בהמתנה פלאפון

שירות שיר בהמתנה בחבילות הסלולר של פלאפון
חבילות הסלולר של פלאפון מאפשרות תוספת של השירות, בעלות נוספת לחבילה שבחרתם בגובה 7.90 ₪ בחודש. הורדת כל שיר או קטע אודיו כרוכה בתשלום נוסף של 5.90 ₪.

ניתן לרכוש את חבילת "שיר בהמתנה ללא הגבלה" בתשלום חודשי קבוע של 12.90 ₪, המאפשרת להוריד קטעי אודיו שונים ללא תוספת מחיר. ישנה הגבלה על זמן אוויר והעברת נתונים חודשית, וכדאי לקרוא את האותיות הקטנות של החבילה לפני הרכישה.

 

שיר בהמתנה 012

שירות שיר בהמתנה בחבילות הסלולר של 012 מובייל
בחברת 012 מובייל התשלום החודשי עבור שרותי Funtone הוא 9.90 ₪ לחודש, והורדת כל שיר עולה בנפרד 5.95 ₪. אי אפשר להוריד קטעי אודיו ללא התשלום החודשי, כך שאתם בעצם משלמים פעמיים, כאמור. עקרונית, שירות זה אינו משתלם, אך נכון להיום 012 אינם מציעים חבילות אחרות ואם אתם רוצים ליהנות משיר בהמתנה ואתם לקוחות של 012 – אין לכם ברירה.

 

 

שירה בהמתנה פרטנר

שירות שיר בהמתנה בחבילות הסלולר של פרטנר
בחברת פרטנר, תוספת של שירות שיר בהמתנה עולה 9.98 ₪, והורדה של כל שיר או קטע אודיו אחר עולה 5.95 ₪ נוספים.

שירות Funtone  מוזל ניתן לקבל בפרטנר רק ברכישת בחבילת הסלולר גלישה מועשרת, שהשירות מובנה בה. חבילות הגלישה של פרטנר כשלעצמן די יקרות, אבל אם אתם כבר לקוחות של פרטנר, וממילא אתם עושים חבילת גלישה, תוכלו לקבל את השירות ללא תשלום נוסף.

 

אז, איפה הכי כדאי לרכוש חבילת שיר בהמתנה?

חברות הסלולר שסקרנו וגם חבילות סלולר המוצעות על ידי חברות סלולר אחרות מאפשרות כולן את השירות בתוספת תשלום לחבילת הסלולר הבסיסית. מאפייני השירותים דומים בחבילות הסלולר השונות ועבור אלה שימצאו את עצמם מחליפים את השירים בהמתנה – חשוב לבחור חבילה שכוללת הורדת שירים בלתי מוגבלת.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme