פלאפון שלי – ניהול חשבון הסלולר הישר מהאפליקציה בסמארטפון

רונן פדרבאום5 דקות קריאה
פלאפון שלי
שתף:

חבילות הסלולר של פלאפון כוללות אפשרות שחשוב להכיר – אפליקציית "פלאפון שלי", המאפשרת שליטה, גיבוי, שינוי מאפיינים ופרטים, ועוד – היישר מהסמארטפון. הסקירה המלאה על אודות אפליקציית "פלאפון שלי" – במאמר שלפניכם.

 

חבילות הסלולר של פלאפון – חבילות איכותיות במחירים תחרותיים

 בישראל של שנת 2017, לא מעט חברות תקשורת מציעות חבילות סלולר אטרקטיביות. בין החברות הגדולות בארץ נמצא את פלאפון, סלקום, גולן טלקום, וואלה מובייל, הוט מובייל – ועוד רבים (להשוואה מקיפה בזירת ההשוואות של אתר ריאלי על חבילות סלולר בכל החברות – קראו את מאמר הסקירה על חבילות הסלולר הטובות ביותר לשנת 2017). חברת פלאפון הינה ללא ספק מהחברות הגדולות והיציבות בישראל, והיא היתה הראשונה להציע חבילות סלולר בארץ – עוד בשנת 1983. כיום, מציעה חברת פלאפון מספר רב של חבילות סלולר, הכוללות חבילות פריפייד, חבילות סלולר לגלישה בלבד, ושפע של חבילות סלולר בנפחי גלישה של GB14 – GB17 לחודש, כולל שימוש בלתי מוגבל באפליקציות כמו פייסבוק, וואטסאפ, אינסטאגרם, סנאפצ'ט, ווייז, במחירים של החל מ – 59.9 ש"ח לחודש.

 

ההטבות המסופקות על ידי חברת פלאפון ללקוחותיה הם רבים, בין השאר – תיקון מכשירים אשר באחריות החברה בתוך עד שעתיים; גלישה ברשת סלולרית המוגנת מפני וירוסים, בעלת סינון תכנים מובנה, המאפשרת הגנה מפני גניבת פרטים ברשת; אפליקציה המאפשרת שיחה על גבי WiFi מכל מקום; שירות "חפש אותי" המאפשר למצוא את בני המשפחה והסמארטפונים הנוספים בחבילה שלכם ברגע; ועוד.

 

אפליקציית פלאפון שלי
חבילות הסלולר של פלאפון הן חבילות נרחבות המציעות שירותים שונים לקהלים שונים. כל חבילות הסלולר של פלאפון כוללות שימוש באפליקציית "פלאפון שלי" המאפשרת מעקב אחר שימושים ותשלומים, שינוי הגדרות, רכישות וקבלת שירות מנציגים מטעם פלאפון

 

אפליקציית "פלאפון שלי" – מאפשרת שליטה על החשבון שלכם בכל מקום ובכל זמן

 כחלק מן ההטבות הניתנות לבעלי חבילות סלולר של פלאפון, לקוחות החברה יכולים להיכנס לאזור הניהול "פלאפון שלי" – הזמין גם דרך אתר החברה וגם כאפליקציה, ולנהל את חשבונם בקליק.

הנה פירוט קצר של המאפיינים והפעולות שניתן לבצע דרך "פלאפון שלי" – כאמור – גם דרך אתר פלאפון, וגם על ידי הורדת אפליקציית "פלאפון שלי", הזמינה גם ב Google Play  לבעלי סמארטפונים מבוססי אנדרואיד, וגם ב – App Store, לבעלי סמארטפונים מבוססי IoS מבית Apple.

 

צפייה בפרטי המסלול שלכם

דרך  אפליקציית "פלאפון שלי" תוכלי לצפות בפרטי החשבון שלכם – סוג החבילה שבחרתם, מה כוללת החבילה שלכם, וגם ניצול השימוש בחבילת הסלולר שלכם, כולל דקות שיחה, הודעות סמס, ונפחי גלישה באינטרנט. גם לבעלי חבילות סלולר לשיחה וגלישה בחו"ל – תוכלו לעקוב אחר ניצול חבילת הסלולר שלכם דרך האפליקציה.

 

שינוי מסלולים וחבילות

אם חבילת הסלולר שלכם לא עונה על צרכיכם באופן מיטבי; אם תרצו להוסיף קו לחבילה המשפחתית או להוסיף שירותי גלישה לחו"ל;אם אתם מזהים שאת קרובים לצריכת כל נפח הגלישה החודשי המוכל בחבילה שלכם ותרצו לבצע שינויים בהיקף חבילת הסלולר או לעבור ממסלול למסלול – תוכלו לעשות כן בקליק אחד מאפליקציית "פלאפון שלי".

 

מעקב אחר תשלומים וחשבוניות

 דרך אפליקציית "פלאפון שלי" תוכלו לראות מה מצב הניצול של חבילת הסלולר שלכם וגם מה החיוב החודשי הצפוי וממה הוא מורכב. תוכלו לצפות גם בחשבוניות אחרונות ולהשוות את החשבונית החודשית לחשבוניות בעבר. הצפייה בחשבוניות בקלות ובזמינות גבוהה תסייע לשמור על חבילת הסלולר שלכם מתאימה בדיוק לאופן השימוש שלכם בסמארטפון ולשמור על ערנות בנוגע לתשלומים חריגים.

 

פתיחה וסגירה של מכשירים לשימוש בחו"ל

תוכלו לשלוט בהוצאות הסלולר שלכם על ידי ביטול והחזרה של מאפיינים בעלות נוספת ממכשירים שונים, על מנת לבטל את האפשרות לצרוך שירותים בתשלום. לדוגמה – תוכלו לבטל את האפשרות לגלוש או לקיים שיחות מחו"ל לארץ על מספרי טלפון ומכשירים המוכלים בתוך חבילת הסלולר שלכם.

 

עדכון מאפיינים וגיבוי החשבון שלכם

 דרך האפליקציה תוכלו לעדכן את ה"שיר בהמתנה" שלכם, לגבות את תכני חבילת הסלולר והסמארטפון שלכם, לבדוק את זכאותכם להנחות ולהטבות, ועוד.

 

איתור מרכז שירות, מעבדת תיקונים או שיחה עם נציג תמיכה או שירות

 תוכלו לקבל פרטים אודות נציגי שירות באזורכם או לקיים שיחה עם נציג שירות או תמיכה מתוך האפליקציה, באמצעות צ'ט או שיחת טלפון, בקליק אחד. כך, תוכלו לקבל שירות אישי ומותאם לצרכיכם או להגיע לטכנאי או מרכז מכירות של פלאפון בדרך הנוחה ביותר.

 

 

פלאפון שלי גיבוי
אפליקציית פלאפון שלי מאפשרת ניהול חכם של חבילות הסלולר שלכם – כולל גיבוי והגבלת שימוש במידת הצורך

 

פלאפון שלי – כמה זה עולה?

 כל חבילות הסלולר של חברת פלאפון כוללות את השימוש באפליקציית "פלאפון שלי" ללא עלות". הורדת התוכנה וביצוע מעקב אחר ניצול החבילות, החשבוניות ומאפייני השימוש של המשפחה בסמארטפון, עשויה להיות בחירה שתסייע לכם לחסוך, להישאר מעודכנים וליהנות מחבילות הסלולר שלכם בצורה המיטבית.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme