סלקום, חבילות משתלמות במיוחד – על חבילות הסלולר של סלקום שחשוב שתכירו

עומר גלעדי5 דקות קריאה
סלקום חבילות
שתף:

התחרות בשוק חבילות הסלולר הופכת מיום ליום ולעיתים מדקה לדקה לאינטנסיבית ומהירה מאד, כשאנחנו מגלים מדי יום חבילות חדשות ואטרקטיביות המוצעות לנו מחברות הסלולר. עוד מכשיר חדשני שאפשר לרכוש במחיר מבצע, דקות גלישה יקרות שיעזרו לנו לשמור על קשר עם קבוצות הוואסטאפ החשובות או לנהל את העסק שלנו דרך הטלפון הנייד, ועוד רבים – הפכו כבר מזמן ל"מוצר צריכה בסיסי". חבילות סלולר בסגנון "הכל כלול" מאפשרות נפחי גלישה גבהים, דקות שיחה והודעות, ואפילו שיחות לחו"ל או מחו"ל כחלק מהחבילות.

 

אנחנו רוצים יותר מהמכשיר הנייד שלנו – אבל אנחנו מחפשים כל הזמן – ובצדק – את המחיר המשתלם ביותר לסך השירותים הללו.

 

חברת סלקום, שכבר מתחרה בזירת הסלולר לא מעט שנים, מחדשת את שירותיה עם חבילות טריפל הכוללות גם שידורי טלוויזיה ושירותי תוכן נוספים, לצד חבילות הסלולר הסטנדרטיות. אמש הכריזה החברה על תחום נוסף שאליו היא נכנסת – תחום הסייבר. בעתיד, תציע סלקום חבילות  הכוללות גם אבטחת מידע לעסקים קטנים.

 

עד שתכריז סלקום על חידושים בתחומים טכנולוגיים נוספים, אנחנו כאן כדי לבדוק את חבילות הסלולר שמציעה לנו סלקום, אותן כדאי להכיר לפני שאתם בוחרים בחברה הסלולרית הבאה שלכם.  לפניכם – סקירה מלאה על חבילות הסלולר החדשת של סלקום, ואם אתם עדיין מתלבטים באיזו חברת סלולר לבחור, אנחנו ממליצים על מאמר מקיף בזירת ההשוואות של אתר ריאלי, העוסק בהשוואת החבילות המוצעות ביד חברות הסלולר בישראל לשנת 2017 – כולל מחירים ועלויות.

 

 

סלקום חבילות גלישה
חבילות הסלולר של סלקום, כמו חבילות הסלול של חברות אחרות בענף, מציעות שירותים ללא הגבלה בעלויות תחרותיות. המחירים יורדים בשל התחרות בענף הסלולר – ואנחנו, הלקוחות, מרוויחים

סלקום מציעה חבילות סלולר ללא הגבלה

סלקום, כמו חברות נוספות בתחום הסלולר, מכירה בעובדה שאנחנו הישראלים שולחים הודעות ומדברים בטלפון הנייד לאורך כל שעות היום. אחת החבילות המשתלמות שהיא מציעה היא חבילת שיחה ושליחת הודעות סמס – ללא הגבלה.

 

חבילת הגלישה הזו, שעלותה החודשית היא 69 שקלים, כוללת שיחות ללא הגבלה, הודעות ליעדים סלולריים ללא הגבלה וחבילת גלישה של GB6. חשוב לציין שהמחיר הנקוב מוצע לשנה אחת והחל מהחודש ה-13 להצטרפות לחבילה זו המחיר עולה ל-99 שקלים בחודש.

 

חבילת גלישה גדולה – 10GB

חבילת הגלישה הרחבה ביותר שמציעה סלקום היא חבילה בתשלום חודשי קבוע ללא הגבלה על מספר חודשים או שנים בנפח של 10GB ובמחיר של 99 שקלים לחודש.

 

החבילה מיועדת לגלישה בסלולר, אך גם לשימוש בטאבלט או מחשב נייד. היא כוללת רכישה חד פעמית של כרטיס הסים – בעלות של 9 שקלים (כולל מע"מ). במידה וסיימתם את נפח הגלישה לחודש מסוים, תוצר מהירות הגלישה עד למחזור החיוב הבא.

 

 

סלקום חבילות מחירים
חבילת הלישה הרחבה ביותר שמציעה סלקום היא חבילה הכוללת שיחות והודעות סס ללא הגבלה, וגלישה באינטרנט בנפח חודשי של GB10

חבילת גלישה מינימלית – GB5

סלקום מציעה גם חבילת גלישה מינימלית בנפח של 5GB בעלות חודשית של 49 שקלים בלבד. החבילה מתאימה ללקוחות פרטיים ועסקיים ומוצעת על פי מחיר קבוע, ללא שינוי לאחר השנה הראשונה.

 

בדומה לחבילת הגלישה הרחבה יותר, גם כאן ישנה הוצאה חד פעמית של 9 שקלים לרכישת כרטיס הסים. בנוסף, בסיום חבילת נפח הגלישה בחודש מסוים, תוצר מהירות הגלישה עד למחזור החיוב הבא.

 

חבילות הטריפל של סלקום היא בעצם חבילה מרובעת – חבילת סלקום קוואטרו

לצד חבילות הסלולר של סלקום, המתייחסות אך ורק לטלפון הנייד ולגלישה בטאבלט או מחשב נייד, מציעה סלקום חבילה חדשה שמקיפה את מגוון שירותיה. חבילת הקוואטרו כוללת שלושה קווי סלולר עם חבילת שיחות של 9000 דקות בחודש ו-7000 הודעות ועם חבילת גלישה של GB10 לחודש.

 

החבילה, בעלות של 249 שקלים לחודש, כוללת גם חיבור לסלקום TV – מיזם הטלוויזיה של החברה הכולל את כל חבילות התוכן ללא עלות נוספת וללא עלות התקנה (בחיבור עצמאי של הממיר). עוד כוללות חבילת סלקום קוואטרו – קו טלפון ביתי עם 3600 דקות ללא תשלום בכל חודש, וחיבור לאינטרנט (הכולל ספק ותשתית עד 40mbps). לאחר שנה, מחיר החבילה עולה ל – 325 שקלים בחודש. 

 

איך בוחרים חבילת סלולר שתהיה הכי משתלמת עבורנו?

מחירי חבילות הסלולר בישראל יורדים מאז שההתניידות בין חבילות הפכה קלה ושקופה למשתמש, ושחקנים רבים חדשים נכנסו לשוק הסלולר הישראלי. חבילות הסלולר המוצעות לנו מכילות שימוש ללא הגבלה, נפחי גלישה שפעם נחשבו אדירים, ושירותי תוכן רבים – בעלות של כמה עשרות שקלים בחודש. הנה כמה נקודות, שחשוב לקחת בחשבון כאשר בוחרים חבילת סלולר חדשה – של סלקום, או של כל חברת סלולר אחרת –

  • חשוב לדאוג לחבילה בעלת נפח גלישה מתאים לצרכים שלכם, ולבדוק מ קורה לאחר תום השימוש בנפח הגלישה. בחבילות הסלולר של סלקום לא מתחייבים למהירות לאחר תום השימוש בנפח החבילה – אולם יש חברות שגובות תשלום נוסף עבור חריגה מנפחי הגליה המוגדרים בחבילה.
  • בדקו האם מסופקים בחבילת הסלולר שירותים נוספים, בפרט שיחות בינלאומיות, אם יש צורך בכאלה.
  • חשוב לבדוק את קביעות המחיר, שכן ישנן חבילות המוצעות במחיר מסוים למספר חודשים בודדים ולאחר מכן מתבצעת העלאת מחירים.

 

מגוון החבילות המוצעות על ידי סלקום וחברות נוספות מאפשר ליצור התאמה מירבית לצרכים ולבחור חבילה שתשרת אותנו לאורך זמן.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme