סלקום – כל המחירים והמבצעים של חברת סלקום מרוכזים במקום אחד

מערכת5 דקות קריאה
סלקום
שתף:

אודות חברת סלקום

נכון לשנת 2015, סלקום היתה חברת התקשורת הגדולה בארץ, עם מעל ארבעה מיליון לקוחות של שירותי החבילות הסלולאריות של החברה, מעל תשתיות של סיבים אופטיים הפרוסות לאורך מעל 1,700 קילומטרים וביותר מ – 2,350 תחנות בסיס ברחבי הארץ, עם מעל  400 דקות שיחה בממוצע ללקוח וסך של מעל מיליארד דקות שיחה בחודש. בשנת 2014 התחדשה החברה בנוסף לשירותי הטלפוני וחבילות הסלולר שהיא מציעה גם בשירות טלוויזיה רב ערוצית בשם סלקום TV, וכיום היא מציעה לצד חבילות הסלולר שלה גם חבילות טריפל אטרקטיביות הכוללת אינטרנט (תשתית + ספק), חבילת סלולר, וטלוויזיה רב ערוצית בתשלום אחד.

 


 

סלקום חבילות ומסלולים

סלקום מציעה שלוש חבילות בסיסיות עליהן ניתן להוסיף שירותים שונים כמו שיחות לחו"ל ופיצ'רים טכנולוגיים נוספים. לסקירה מלאה על חבילות הסלולר החדשות של סלקום לחצו כאן.

 


 

סלקום TV

סלקום TV כולל שירותים איכותיים של טלוויזיה רב ערוצית במחירים שלא ניראו כמותם בישראל – סלקום TV מציעה חבילת ערוצים אחת אחידה במחיר אחד – 99 ש”ח לחודש. המחיר כולל ממיר המאפשר צפייה בתכנים על תשתית רשת האינטרנט הבייתית, בהתקנה פשוטה ללא צורך בטכנאי. לקריאת המאמר על סלקום TV.

 


 

> סלקום עסקים

סלקום עסקים – סייבר 360 הוא השירות החדש שמציעה חברת התקשורת סלקום, לצד חבילות הסלולר שלה לפרטיים ולעסקים. השירות מתוכנן על מנת לאפשר לבעלי עסקים, מנהלי ארגונים ומנהלי אבטחת מידע בחברות קטנות וגדולות לשלוט על מערך האבטחה באופן נוח וקל ולמנוע כך התקפות סייבר בכל קנה מידה. לקריאת המאמר על סלקום עסקים סייבר 360.

 


 

סלקום חו"ל

לקוחות סלקום אשר טסים לחו"ל יוכלו להשתמש במכשירים המחוברת בארץ לסלקום גם בחו"ל כולל גלישה בנפחים גבוהים, דקות שיחה ומשלוח הודעות סמס, במחירים מפתיעים. להמשך קריאה על הפרטים המלאים של חבילת סלקום חו"ל.

 


 

סלקום טריפל

חבילת סלקום טריפל כוללת גלישה באינטרנט, צפייה בטלוויזיה דרך סלקום TV וקו טלפון ביתי במחיר נמוך במיוחד. בחישוב עלויות הסעיפים הכלולים בחבילת סלקום טריפל, ניראה כי מדובר בחיסכון של מאות שקלים בכל חודש. לקריאה על כל מה שאתם צריכים לדעת על חבילת סלקום טריפל.

 


> סלקום שירות לקוחות

רשימת טלפונים מלאה עבור שירות הלקוחות של סלקום הכוללת תמיכה טכנית, מוקד מכירות, מוקד פיננסי, טוקמן ושירות לקוחות תקשורת ביתית של סלקום. לרשימת טלפונים של שירות לקוחות לחצו כאן.

 


 

השוואת מחירים בין חברות סלולר – סלקום

השוואה מלאה בין חברות הסלולר בישראל כולל חברת סלקום, פלאפון, פרטנר וגולן טלקום. במאמר זה תמצאו סקירה והשוואה בין חבילות שונות, מחירים, מסלולי גלישה, שירותים מתקדים וכל מידע קריטי שיעזור לכם לבחור את חברת הסלולר המתאימה ביותר עבורכם. לחצו כאן למאמר השוואת מחירים בין חברות הסלולר.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme