סלקום טריפל – כל מה שאתם צריכים לדעת על החבילה כולל מרכיבים ועלויות

עומר גלעדי5 דקות קריאה
סלקום טריפל
שתף:

חבילות הטריפל הביאו לשוק התקשורת את האפשרות לאגד שלושה סוגים שונים של שירותים תחת קורת גג אחת – ובדרך כלל, במחירים משתלמים – ואף משתלמים מאוד – ביחס לקבלת כל שירות בנפרד, ואילו אם מאותה החברה. בחבילות הטריפל ניתן לקבל שירותים משולבים הכוללים בדרך כלל חבילות טלפון קווי או נייד, שירותי אינטרנט (בדרך כלל ספק + תשתית), ושירותי טלוויזיה. חברות רבות מספקות שירותי טריפל, ביניהן הוט, סלקום, וחברת YES. חבילת הטריפל של סלקום כוללת קו טלפון ביתי, ספק ותשתית אינטרנט, ושירותי תוכן לצפייה באמצעות שירות סלקום TV. מהי חבילת הטריפל של סלקום, מדוע זה כדאי, וכמה תשלמו על סלקום טריפל? כל הפרטים – לפניכם.

 

סלקום טריפל – מה בדיוק זה כולל?

חברת סלקום היא חברת תקשורת המספקת שירותי טלפוניה סלולארית וקווית, חבילות שיחות לחו"ל, אינטרנט (ספק ותשתית, במהירות גלישה של עד MB40), טלוויזיה (מעל רשת האינטרנט באמצעות ממיר סלקום TV), ותוכן. את כל שירותיה ריכזה החברה תחת חבילת טריפל, כך שמנויי סלקום טריפל נהנים מחבילה אחת ובה שירותי טלוויזיה רב ערוצית (סלקום TV), קו טלפון ביתי נייח, ושירותי סלקום טיוי. הנה פירוט קצר על כל אחד מהשירותים הכלולים בחבילת סלקום טריפל

 

סלקום TV – סלקום מספקת טלוויזיה רב ערוצית בעשרות ערוצית, הכוללים את כל ערוצי עידן +, ערוצי ילדים, ערוצי הספורט, הסדרות של HBO, ערוצי חדשות, וספריית VOD עשירה שתמצאו בה מגוון עצום של סרטים וסדרות מהארץ ומהעולם, המתעדכנים באופן רצוף. בניגוד לחברות אחרות הפועלות בארץ ומספקות שירותי טלוויזיה רב ערוצית – מודל התשלומים של סלקום טיוי אינו מחולק לחבילות – כל הלקוחות מקבלים את כל הערוצים, כולל צפייה בתכני ה – VOD (למעט תכני פרימיום) ללא תוספת תשלום. הצפייה מתאפשרת באמצעות ממיר המשדר מעל רשת האינטרנט אל הטלוויזיה. התקנת הממיר היא פשוטה ולכן אין דמי התקנה. העלות החודשית של שירות סלקום טיוי היא 99 ש"ח.

 

חבילת סלקום טריפל כולל את סלקום TV
חבילת סלקום טריפל כולל את סלקום TV

 

אינטרנט – סלקום מספקת חבילות גלישה הכוללות שירותי תשתית וספק, במהירויות משתנות של עד MB 100. מחירי החבילות – 79 – 99 ש"ח לחודש ל – 12 החודשים הראשונים, לאחר מכן המחירים עולים ב – 20 ש"ח לחודש.

 

טלפון קווי – קו טלפון בתשלום חודשי ללא הגבלת שיחות, ללא התחייבות ועם שמירה על המספר הקיים. המתחברים לקו הטלפון הביתי של סלקום מקבלים מודם – נתב NetBox ללא עלות נוספת – נתב זה מאפשר גלישה במהירויות גבוהות (עד MB100), רשת אלחוטית מתקדמת, חיבור חוטי עבור עד ארבעה מכשירים, ו"קיר אש" (Firewall) לגלישה בטוחה.
העלות החודשית עבור שירותי קו הטלפון הביתי של סלקום – 34.9 ש"ח, ועוד עלות התקנה חד פעמית בסכום של 99 ש"ח.

 

סלקום טריפל – חיסכון משמעותי בעלויות

העלות החודשית עבור סלקום טריפל היא 149 ש"ח לחודש ב – 12 החודשים הראשונים, ולאחר שנה העלות היא 169 ש"ח בחודש. לסכום חודשי זה עבור סלקום טריפל יש להוסיף 99 ש"ח דמי התקנה לטלפון הנייח בתשלום חד פעמי.

 

בחישוב עלויות הסעיפים הכלולים בחבילת סלקום טריפל, ניראה כי מדובר בחיסכון של מאות שקלים בכל חודש, על שירותים שאנחנו ממילא משלמים עליהם בכל בית. החיסכון המוערך בחבילת סלקום טריפל אשר מאחדת את שירותי הטלפוניה, האינטרנט והתוכן בבית תחת קורת גג אחת, הוא של בין 1,500 ל – 3,200 ש"ח בשנה.

 

סלקום טריפל שירות
בנוסף לחיסכון החודשי המשמעותי בחבילת סלקום טריפל, יתרון משמעותי נוסף הוא ריכוז השירותים כך שהתמיכה באיכות השירותים מבוצעת דרך אותו מרכז שירות.

 

ההצטרפות לסלקום טריפל מבוצעת הישר מאתר סלקום, והחברה עצמה דואגת לניוד קל ופשוט בין נותני השירותים איתם עבדתם עד כה.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme