סלקום TV – גאדג'טים, חבילת טריפל ותמיכה בטלוויזיות חכמות

עומר גלעדי5 דקות קריאה
סלקום TV
שתף:

שירות הטלוויזיה שמציעה חברת סלקום, עד לפני כמה שנים – חברה המשווקת שירותי סלולר בלבד, הפך את עולם הטלוויזיה בישראל לפתוח וחשוף יותר לתחרות ולאפשרויות תוכן מתקדמות. בעידן שבו טלוויזיית הסטרימינג מספקת את אותם היתרונות של טלוויזיה רגילה ואפילו יותר מכך, סלקום קלעה בדיוק למטרה עם אפליקציית סלקום TV וחיבוריה לטלוויזיות שלנו בבית. בחודשים האחרונים מציגה סלקום כמה חידושים נוספים לאפליקצייה המדוברת. חידושים שהופכים את השימוש בה למתקדם יותר, נוח יותר ולעיתים גם חסכוני יותר מבחינה כספית. סקרנו את החידושים של סלקום TV והנה הם לפניכם.

 

חברת סלקום – מחברות הסלולר והתקשורת הוותיקות בישראל

חברת סלקום מציעה כיום חבילות סלולר, שירותי אינטרנט (תשתית וספק), ושירותי טלוויזיה רב ערוצית בחבילה אחידה המספקת את כל ערוצי הטלוויזיה מעל תשתית האינטרנט הביתית. החברה, מציעה מגוון של חבילות סלולר לעסקים ולפרטיים, כולל חבילות סלולר לחו"ל, חבילות כשרות ייחודיות, ועוד (לקריאה נוספת על חבילות הסלולר המעניינות במיוחד של סלקום, אנחנו ממליצים לעיין בכתבה על חבילות הסלולר של סלקום שחשוב שתכירו). דווקא שירותי הטלוויזיה של החברה הם פורצי דרך בשוק חברות הטלוויזיה הרב ערוצית בישראל, שעד לפני ימי סלקום TV היתה דואופול של החברות הוט ו – YES, מפני שסלקום TV מאפשר שירותים איכותיים של טלוויזיה רב ערוצית במחירים שלא ניראו כמותם בישראל – עם תשלום ממוצע לשירותי טלוויזיה בכבלים של 450 ש"ח למשפחה בארץ, שירותי סלקום TV מציעה חבילת ערוצים אחת אחידה, הכוללת את כל ערוצי הטלוויזיה המסופקים על ידי שירות סלקום TV, במחיר אחד – 99 ש"ח לחודש. המחיר כולל ממיר המאפשר צפייה בתכנים על תשתית רשת האינטרנט הבייתית, בהתקנה פשוטה ללא צורך בטכנאי.

 

 

שירותי סלקום TV
שירותי סלקום TV, אשר החלו פעילותם בישראל בסוף שנת 2014, מאפשרים חבילות טלוויזיה רב ערוצית במחירים נמוכים משמעותית ביחס למתחרים

חיבור מתקדם לטלוויזיות חכמות עם סלקום TV

עד לפני כמה חודשים היה ניתן למצוא את אפליקציית סלקום TV בטלוויזיה שלנו באמצעות ממיר מיושן או ממשק ארכאי יחסית לטלוויזיות המוכרות לנו היום. בחודשים האחרונים עדכנה סלקום את הממשק ופתרה אותנו מעניין הממיר. מהיום מציע שירות סלקום TV צפייה באפליקציה ללא ממיר, דרך סטרימרים (Streamers) וטלוויזיות חכמות.

 

אפליקציית סלקום TV מוצעת כיום בסטרימרים של חברת Apple כמו גם בטלוויזיות חכמות כמו זו של LG. ממשק האפליקציה עודכן כדי לשפר את חוויית הצפייה דרך טלוויזיות חכמות באופן משמעותי.

 

ממשק נוח ומשודרג

סלקום ערכה לאורך הזמן שדרוגים ועדכונים לממשק האפליקצייה, על מנת לאפשר לנו להגיע לתוכן בצורה נוחה יותר. העדכונים האחרונים שביצעה בממשק מדמים אותו לחוויית טלוויזיה רגילה.

 

כלומר, כאשר אנחנו פותחים את סלקום TV אנחנו מגיעים לערוץ האחרון בו צפינו ויכולים לעבור ממנו, דרך סרגל ייעודי לכל קטגוריות הערוצים. דרך סרגל אחד שנמצא באיזור הימני של המסך אנחנו מגיעים לאפשרויות ההקלטה, לכל הערוצים ולהגדרות האישיות שלנו. סלקום ממשיכה לעשות שינויים מדי פעם ומעלה שדרוגים וגרסאות חדשות, המקדמות את השירות והופכות אותו ליעיל יותר.

 

 

ממשק סלקום TV
סלקום TV מציעה ממשק שימוש ידידותי ונוח, הכולל אפשרויות הקלטה וזיכרון לתכניות האחרונות בהן צפיתם ממכשיר טלוויזיה זה

חבילת טריפל:

חבילת הטריפל של סלקום מתחרה עם חבילות נוספות של חברות תקשורת כמו "הוט" ו"יס" ומצליחה לספק תחרות כדאית. במחיר של 149 שקלים לחודש ניתן לרכוש את סלקום טי.וי, יחד עם קו טלפון ביתי, ספק ותשתית אינטרנט.

 

לאחרונה השיקה סלקום חבילה מורחבת יותר – חבילת הקוואטרו, שכוללת גם 3 קווים ניידים לצד המרכיבים הללו של חבילת הטריפל, החבילה המורחבת נמכרת במחיר של 249 שקלים בחודש. הוספת החבילה הזו לשירותי החברה, מיקמה אותה במקום גבוה בתחרות מול חברות הטלוויזיה והאינטרנט המובילות ולמעשה היא מציעה את השירות בעלות זולה בהרבה מהמחיר בחברות המתחרות.

 

תוספת ערוצים:

סלקום ממשיכה ליצור שיתופי פעולה ולאפשר צפייה בערוצים נוספים, ביניהם ערוצי סדרות, ערוצי ספורט ביניהם ערוצי ספורט 1 ו-2, ערוץ ויוה, ערוצי חדשות מחו"ל כמו CNN וערוצים לילדים כמו בייבי טי וי. בנוסף, מציעה סלקום TV ערוצים בשפות זרות, ביניהן רוסית, אנגלית וערבית. כמו כן מציעה סלקום תכני פרימיום ללקוחות קיימים, ביניהם ערוצי ספורט נוספים. אלו מוצעים בתוספת תשלום חודשית קבועה, בדומה להוספת ערוצים בחברות הטלוויזיה הגדולות.

 

אחת החדשות המרגשות ביותר לגבי סלקום TV הייתה הוספת ערוץ HBO לאפשרויות הצפייה באפליקציה. החל מחודש יוני הקרוב, יהיה ניתן לצפות בסדרות הפופולריות של הרשת.

 

בנוסף הרחיבה סלקום את אפשרויות ההקלטה באפליקציה והן עומדות כרגע על 50 שעות הקלטה. המידע נשמר למשך שלושה חודשים. ההקלטות מועברות לענן וכך ניתן לצפות בקלות בתוכניות גם כשאתם רחוקים מהמסך בבית, מהטלפון הנייד, במחשב הנייד בדרך לעבודה ברכבת ובכל מקום למעשה.

 

כל החידושים האלו ממקמים את החברה במקום גבוה בין ספקיות הטלוויזיה בישראל כיום.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme