סלקום עסקים סייבר 360 – מהו השירות ומי צריך אותו?

מורן בלסר5 דקות קריאה
סלקום עסקים
שתף:

על רקע מתקפת הסייבר הגדולה לאחרונה, אשר העסיקה יותר מ-150 מדינות ברחבי העולם והוכיחה שכל בעל עסק צריך להגן על עצמו ובעיקר על המידע שלו, משיקות חברות רבות שירותי הגנת מידע ואבטחה מפני מתקפות סייבר. ההבנה כי אף חברה, קטנה או גדולה, איננה מוגנת יותר מפני וירוסי כופר, השתלטויות מרחוק וגניבת מידע, חודרת לאט לאט לכל מערך ממוחשב בכל עסק. לכן, יותר מתמיד חברות מחפשות פתרונות מקיפים של אבטחת מידע, כאלו שיוכלו להגן גם מפני השתלטויות אגרסיביות מאד. סלקום עסקים – סייבר 360 הוא השירות החדש שמציעה חברת התקשורת סלקום, לצד חבילות הסלולר שלה לפרטיים ולעסקים. השירות מתוכנן על מנת לאפשר לבעלי עסקים, מנהלי ארגונים ומנהלי אבטחת מידע בחברות קטנות וגדולות לשלוט על מערך האבטחה באופן נוח וקל ולמנוע כך התקפות סייבר בכל קנה מידה.

 

 

סלקום עסקים סייבר 360
סלקום עסקים סייבר 360 – חבילת אבטחת מידע ייחודית לעסקים, המאפשרת שימוש בטכנולוגיות מתקדמות לשמירה על המידע הרגיש שלכם מפני מתקפות סייבר, וירוסים, פריצות והשתלטויות על מערכות המחשוב, ועוד

 

חבילות סלולר של סלקום – לעסקים ולפרטיים

סלקום היא חברת הסלולר השנייה שהוקמה בישראל, והיא מציעה חבילות סלולר, שירותי טלוויזיה רב ערוצית, וחבילות גלישה באינטרנט, לעסקים ולפרטיים. אם אתם מחפשים חבילות סלולר לעסקים או לפרטיים – לפניכם סקירה על חבילות הסלולר של סלקום

 

אם אתם מחפשים חבילות סלולר אבל מעוניינים לבצע השוואה של כל חברות הסלולר החזקות בשוק – נמליץ על קריאה נוספת של מאמר ההשוואה העדכני מבית זירת ההשוואות של ריאלי – השוואה בין חברות הסלולר למציאת חבילת הסלולר המשתלמת ביותר עבורכם לשנת 2017.

 

סלקום עסקים מאפשרת שירותי אבטחה וניהול מידע מקיף – בהתאמה לכל עסק

שירות סלקום עסקים הוא למעשה מערכת הבנויה ממספר מוצרים שונים, שמגיעים מחברות שונות איתן משתפת החברה פעולה. השירות מספק כמה שכבות הגנה שונות דרך מוצרים אלו ומכאן, הוא מאפשר אבטחת מידע מקיפה לעסק.

 

כל לקוח של סלקום עסקים סייבר 360 יכול להתאים את רמת האבטחה ואת צרכי ההגנה של העסק לפי הצורך, תוך חיבור לממשק המשתמש והניהול של החבילה, המנוהל בענן. השירות מיועד לספק אבטחה בעיקר בתחומי הסלולר אך גם בכל הקשור לתקשורת הנייחת – כלומר מחשבים משרדיים ומערכות משרדיות.

 

 

מערכות מחשוב סלקום עסקים
מערכות המחשוב של העסק חשופות לפגיעות סייבר, עליהן מספקת חבילת סלקום עסקים סייבר 360 מענה. ניתן לקבוע את רמות ההגנה דרך ממשק ניהול מתקדם בענן

אבטחה וניטור דרך ממשק נוח לתפעול

כדי לאפשר ללקוח שליטה על מערך האבטחה, כאמור דרך חיבור לענן, יצרה סלקום גם ממשק נוח דרכו יכול הלקוח לנהל את הנושא וכן לקבל נתונים על מצב האבטחה בעסק.

 

השירות נועד בעיקר לספק לחברות קטנות כגדולות את האפשרות לזהות במהירות גורם שעלול לסכן את המידע הקיים בחברה. השירות של סלקום עסקים מאפשר לזהות, לטפל במהירות ולהגן על המידע בצורה מאובטחת ברמה הגבוהה ביותר. הממשק האינטרנטי שמלווה את השירות מאפשר לבעל העסק או לאחראי על אבטחת המידע בעסק להיכנס אליו ולנהל כל משבר, לנטר ולגבות את המידע מכל מקום.

 

שירות סלקום עסקים כולל את הכניסה לפורטל, לצד שירותי הגיבוי, הגנת סייבר בענן, ניטור וניהול אירוע סייבר והגנה מקיפה על העסק, מותאם באופן מיוחד לכל עסק.

 

 

שירותי ענן סלקום עסקים
החבילות השונות שמוצעות על ידי סלקום לעסקים מאפשרות פתרון מקיף בתחומים שונים, ביניהן גלישה ברשת, אבטחת נתונים, גיבויים בענן, ועוד

שירות שמתאים לעסקים קטנים וארגונים גדולים – וכל מי שבאמצע

שירות האבטחה של סלקום לעסקים מתאים לבעלי עסקים קטנים וגדולים כאחד. לפי ההנהלת החברה, גם ארגונים גדולים וגם חברות ועסקים קטנים חשופים כיום למתקפות סייבר, בעיקר בהיעדר מידע על הגנה מקיפה ועל אבטחת מידע. לא כל עסק קטן יכול להעסיק מומחה לאבטחת מידע, ולכן הפתרון הזה, שמתאים לכל סוג של עסק, מספק מענה ובעיקר – שקט נפשי.

 

השירות מתאים לבעלי עסקים שלא רוצים לפנות ולקבל כל פרט אבטחה בנפרד – כלומר תוכנת גיבויים, תוכנת אבטחה, שירותי ענן וניטור אבטחה – כל אחד מספק אחר. באמצעות השירות ניתן לחסוך את הפנייה לספקים שונים ולקבל את כל מה שצריך להגנת העסק במקום אחד.

 

זה הזמן לפקוח עיניים ולהשתמש בשירותי אבטחה מתקדמים

אנחנו חיים בעידן שבו אנחנו צפויים למתקפות סייבר רבות. המתקפות נעשות הן על ידי גופים שמנסים להכניס לכיסם כסף קל באמצעות וירוסי כופר ודומיהם והן על ידי גופי טרור ברחבי העולם שמבקשים לשבש את הפעילות העסקית, הדיפלומטית והמנהלתית במדינות המערב. מסיבה זו ברורה מאליה המטרה של שירות סלקום עסקים, שלמעשה מספקת הזדמנות לפקוח עיניים ולהתחיל להגן על העסק בצורה יעילה וחכמה יותר.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme