מחירי חבילות הטלוויזיה הרב ערוצית יורדים – הזדמנות לחסוך אלפי שקלים בשנה

עומר גלעדי5 דקות קריאה
חבילות הטלוויזיה
שתף:

שוק חברות הטלוויזיה היה עד ממש לא מזמן שוק דל בעל שניים, ולאחר מכן שלושה שחקנים – וכנראה שבקרוב, עם כניסת שחקנים חדשים לשוק, נזהה עוד אפשרויות לחבילות טלוויזיה שונות במחירים משתלמים – בעיקר כאלה המציעים שידורי טלוויזיה מעל התשתית של רשת האינטרנט. מה מציעות לנו חבילות הטלוויזיה היום – ולמה כדאי להתחיל להשוות בין מחירי חבילות הטלוויזיה.

 

ריאלית – המחירים של חבילות הטלוויזיה למשפחה ממוצעת כיום

משפחה בישראל משלמת בממוצע 450 ש"ח בכל חודש (!) על חבילת הטלוויזיה הרב ערוצית שלה. עד לא מזמן, התאפשרו חבילות טלוויזיה רב ערוציות או בחברת הוט (טלוויזיה בכבלים) או בחברת YES, אשר סיפקה שידורי טלוויזיה באמצעות לוויין. לאחרונה, נכנסה חברת סלקום לתמונה – זו מספקת חבילת טלוויזיה הכוללת רשימת פרימיום של ערוצים לצפייה באמצעות תשתית האינטרנט. 

 

זה הזמן לבחור חכם

 בין אם אתם "צרכנים כבדים" של כל ערוצי התוכן בחבילות הטלוויזיה שלכם, או בין אם אתם בקושי מדליקים את הטלוויזיה בבית – אם יש לכם חבילת טלוויזיה המציעה צפייה בערוצים שונים דרך שירותי חברות הטלוויזיה HOT, YES או סלקום TV – חשוב שתדעו שהמחירים כבר יורדים. המידע אודות השינויים הצפויים בשוק הטלוויזיה מאיים על החברות השולטות בשוק חבילות הטלוויזיה וגורם להן להציע חבילות ייחודיות לזמן מוגבל ומבצעים ייחודיים שנועדו לשמר לקוחות – גם לאחר כניסת שחקניות חדשות במחירים של עשרות שקלים בחודש – 20% מהמחירים הממוצעים לחבילות טלוויזיה המשולמים כיום על ידי הצרכן הישראלי. זה הזמן לבדוק את השוק, לקבל הצעות, ולקבל יותר עבור תשלום נמוך יותר.

 

בדוק עכשיו אם אתה יכול לחתוך את חשבון הטלוויזיה שלך באלפי שקלים בשנה

כבר 85,231 אנשים עשו בדיקה להוזלת חשבון הטלוויזיה

בידקו עכשיו

פרטיותך חשובה לנו

 

מודל חבילות התוכן של חברות הטלוויזיה

החברות הישנות בשוק, חברת הוט וחברת YES, מציעות חבילות טלוויזיה בעלות מחירים משתנים על פי התוכן המוזמן. תוכלו למצוא בין מוצרי החברות חבילות ספורט, חבילות ילדים, חבילות פרימיום ועוד. מחירי חבילות הטלוויזיה משתנים על פי כמות הערוצים הפתוחים לצפייה במהלך החודש ואטרקטיביות הערוצים שנבחרו. לדוגמה, חבילת הטלוויזיה "הוט ילדים ונוער" כוללת 25 ערוצים לצפייה, ביניהם הוט לולי, ניקולודיאון, ואחרים, ועלותה החודשית 120 ש"ח כולל ממיר אחד, ל – 12 החודשים הראשונים.

 

חבילת Yes Simple של חברת YES כוללת גם ערוצי תוכן המתאימים לילדים ונוער (כמו ערוץ בייבי, דיסני ג'וניור, ואחרים) וגם חבילת ערוצים המציגים תכנים למבוגרים כמו ערוצי הדרמה והאקשן, בעלות של 149 ש"ח לחודש ב – 12 החודשים הראשונים, לממיר אחד.

 

לעומת שתי אלה, חבילת הטלוויזיה שמציעה סלקום היא אחידה, וכוללת את כל ערוצי הטלוויזיה המסופקים באמצעות החברה (ביניהם ערוצי ספורט, ערוצי לייפסטייל, ערוצי ילדים, כל ערוצי עידן + , ועוד הרבה יותר) – כל אלה בחבילה במחיר אחיד של 99 ש"ח לחודש. נזכיר בקצרה, שגם לסלקום ערוצי ספורט פרימיום הניתנים בתוספת תשלום.

 

בקרוב – מהפיכה של ממש בחבילות הטלוויזיה

שוק חבילות הטלוויזיה הינו שוק של מחירים קשיחים – מפני שעד לא מזמן, לצרכן (שטלוויזיה היא מוצר צריכה בסיסי בעיני, והוא לא יוותר על חבילת ערוצי הטלוויזיה שלו, לעיתים גם אם לא יוצא לו לצפות בטלוויזיה לעיתים קרובות) שאין לו אלטרנטיבות. מצב זה עומד להשתנות – שחקנים חדשים הודיעו זה לא מכבר על כניסתם הצפויה לשוק חבילות הטלוויזיה, מה שצפוי להוזיל את כלל המחירים בשוק חבילות הטלוויזיה במאות שקלים. ניקח לדוגמה את חברת טריפל סי, שכבר הודיעה על המותג החדש שלה Smart לשידורי טלוויזיה מעל תשתית האינטרנט בישראל. המחיר הצפוי לחבילת טלוויזיה של טריפל סי – 50 ש"ח בחודש.

 

טריפל סי אינה היחידה שהודיעה על חבילות טלוויזיה חדשות ומוזלות מעל תשתית האינטרנט בישראל – גם חברת פרטנר כבר הודיעה על כניסה לשוק במהלך שנת 2017, אולם לא חשפה פרטים או מחירים של חבילות הטלוויזיה הצפויות שלה.

 

מה עושים?

באמצעות בדיקה פשוטה של חבילות הטלוויזיה המוצעות כיום בשוק, תוכלו לזהות חבילה שתתאים לצרכים שלכם. זה הזמן לברר מהו הסכום החודשי אותו אתם משלמים עבור חבילת הטלוויזיה שלכם, כולל עלויות חד פעמיות ושימוש בשירותים בתשלום, על מנת למטב את חבילת הטלוויזיה שלכם. בכל מקרה, ובפרט אם החבילה שרכשתם פגת תוקף ובשל כך אתם משלמים סכומים גבוהים לחודש – זה הזמן לחדש את חבילת הטלוויזיה במחירים מופחתים, גם אם לתקופה של 12 חודשים בלבד.

 

בדוק עכשיו אם אתה יכול לחתוך את חשבון הטלוויזיה שלך באלפי שקלים בשנה

כבר 85,231 אנשים עשו בדיקה להוזלת חשבון הטלוויזיה

בידקו עכשיו

פרטיותך חשובה לנו

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme