חבילות הסלולר של רמי לוי תקשורת – מה תקבלו וכמה זה יעלה לכם?

מורן בלסר5 דקות קריאה
רמי לוי תקשורת
שתף:

חברת הסלולר רמי לוי תקשורת מקבוצת רמי לוי שיווק השקמה בע"מ החלה את דרכה למרכז שוק הסלולר בישראל לפני כשש שנים. בדצמבר 2011 הכריזה החברה על הקמת רשת סלולרית וירטואלית – אז קונספט קצת שונה מהרשתות שהכרנו עד כה. משמעות הדבר היא שהחברה מספקת שירותים סלולרים באמצעות שימוש בתשתיות של חברה אחרת, במקרה הזה – חבילות הסלולר של רמי לוי תקשורת עושות שימוש בתשתית הפיזית של חברת פלאפון.

 

המודל שבחרה החברה לעבוד לפיו היה שונה ממודלים מוכרים בשוק הישראלי של אז. החברה בחרה להציע חבילות תקשורת שמסתמכות על רכישת חבילת סלולר המכילה מלאי של דקות שיחה, הודעות טקסט ונפחים שונים של גלישה בסלולרית במחיר נמוך במיוחד – כך שרכישת חבילת הסלולר מאפשרת שימוש חופשי בתכולתה, והלקוח משלם תשלום חודשי קבוע. מודל זה, אגב, הפך כמעט ברירת מחדל בחבילות הסלולר המוצעות כיום על ידי כל חברות הסלולר בישראל.

 

לצד חבילות התקשורת שנסקור כאן, מציעה החברה גם מגוון מכשירים סלולריים, שמוצעים בעלות נפרדת מעלויות החבילה החודשית הנבחרת.

 

 

רמי לוי תקשורת
רמי לוי תקשורת נכנס לשוק הישראלי בשנת 2011 עם מודל חדש, שנקרא "חבילות סלולר". אותו מודל של חבילות סלולר התפשט מאז וכיום הוא מודל ברירת המחדל של כל חברות הסלולר בישראל

רמי לוי תקשורת – אילו חבילות סלולר תוכלו לרכוש?

כאמור, חברת רמי וי תקשורת מציעה חבילות סלולריות במחירים מוזלים יחסית. להלן, פירוט בנוגע לחבילות הסלולר המוצעות כיום על ידי החברה. אגב, אם תרצו לסקור את שוק חבילות הסלולר באופן יסודי יותר, נמליץ לכם על קריאת מאמר ההשוואה בזירת ההשוואות של ריאלי – השוואה בין חבילות הסלולר בשנת 2017 לאיתור חבילת הסלולר המשתלמת לכם ביותר.

 

החבילה הבסיסית של רמי לוי תקשורת – חבילת GB1 Unlimited

החבילה הראשונה המוצעת על ידי רמי לוי תקשורת, הינה חבילה ללא הגבלת דקות שיחה (בשימוש סביר – ראו פירוט בסוף הפיסקה) והודעות טקסט. החבילה מאפשרת גלישה על 1 ג'יגה בכל חודש בתשלום חודשי של 19.90 ש"ח. המחיר נשמר ללקוח למשך 12 חודשים, ואחר כך עולה למחיר של 89.90 ש"ח לחודש. בנוסף, יש תשלום חד פעמי של 49.90 ש"ח לרכישת הסים.

 

החבילה המורחבת של רמי לוי תקשורת – חבילת 8GB Unlimited

חבילה מורחבת יותר מהחבילה הבסיסית, בעלות של 29.90 ש"ח לחודש. החבילה כוללת גלישה במכשיר הסלולר עד 8 ג'יגה בייט, לצד דקות שיחה והודעות טקסט ללא הגבלה. גם במקרה זה המחיר נשמר רק ל – 12 חודשים ולאחר שנה המחיר עולה ל-89.90 ש"ח. בנוסף, נגבה על ידי רמי לוי תקשורת סכום של 49.90 ש"ח לרכישת הסים – באופן חד פעמי.

 

חבילת דה-לוקס של רמי לוי תקשורת – חבילת 10GB Unlimited

לחובבי הגלישה בנפחים גבוהים במיוחד, מציעה רמי לוי תקשורת חבילת גלישה של 10 ג'יגה בייט, לצד דקות שיחה והודעות טקסט ללא הגבלה, מוצעת במחיר חודשי של 39.90 ש"ח. המחיר נשמר לשנה הראשונה ולאחר מכן יעלה ל-89.90 ש"ח. החברה גובה כאמור סכום חד פעמי נוסף של 49.90 ש"ח על רכישת הסים.

 

חבילת סלולר נוספת המוצעת על ידי רמי לוי תקשורת היא חבילת סלולר בנפח של GB20, בעלות חודשית של 89.90 ש"ח, כאשר כאן  המחיר נשמר לאורך זמן ואינו עולה לאחר 12 חודשי שימוש.

 

בכל המסלולים חריגה מנפח הגלישה פירושה האטת קצב הגלישה וקושי לגלוש באופן שוטף דרך המכשיר – ללא חיוב נוסף. בנוסף, הגדירה החברה את השימוש הסביר בחבילות ללא הגבלה בנושא דקות השיחה והשימוש בהודעות – עד 2000 שיחות טלפון בסך הכל או 7500 דקות שיחה ו-7500 הודעות סמס בחודש.

 

 

רמי לוי חבילות
חבילות הסלולר של רמי לוי תקשורת מציעות מסגרת נרחבת של דקות שיחה והודעות סמס, ונפחים משתנים של גלישה ברשת, במחירים של החל מ – 19.90 ש"ח לחודש. בכל החבילות עלות חד פעמית להתקנת כרטיס הסים, בכל החבילות פרט לחבילה היקרה ביותר, המחיר מתעדכן לאחר 12 חודשים למחיר גבוה יותר.

חבילה מיוחדת לציבור שומר המסורת

חברת רמי לוי תקשורת מציעה חבילה מיוחדת המיועדת לציבור שומר המסורת. בחבילה זו מוצע מכשיר טלפון נייד מתקדם שפותח באופן מיוחד לציבור הדתי ובו אפליקציות המאושרות לגלישה על ידי הרבנים ולפי הלכות הקהילה שומרת המסורת בארץ.

 

המסלול כולל תשלום חד פעמי על המכשיר לצד בחירת חבילת סלולר מותאמת לפי הצורך – על פי החבילות המצויינות כאן. המכשיר מעודכן על ידי החברה באופן שאינו פוגם בכשרותו ובכך מבטיחה החברה לציבור שומר המסורת מענה שלא מוצע כיום על ידי חברות אחרות.

 

חברת רמי לוי מספקת מענה למגוון לקוחות החברה, במסגרת מסלולים שונים שעל עלותם ניתן לשלוט בקלות ברמה החודשית. לצד שירותי הסלולר, מספקת החברה גם שירות של חיבור אינטרנט ומודם למכשירי טאבלטים ומחשבים ניידים בעלות מיוחדת וכן שירותים נוספים בתחום הסלולר.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme