מעבדות סלולר מומלצות – מה הן מציעות, כמה זה עולה ואיך בוחרים מעבדה איכותית?

עומר גלעדי5 דקות קריאה
מעבדות סלולר
שתף:

אם יש לכם סמארטפון – או אף אם אתם משפחה ממוצעת, עם שני ילדים מעל גיל שבע, כשלכל אחד בסמארטפון, טאבלט, ועוד מני מכשירים, אתם בוודאי מכירים את הצורך לפנות אל מעבדות סלולר. אם פעם, תיקון של סמארטפון היה עניין מורכב השמור למעבדות המורשות בלבד, כיום, תוכלו למצוא מעבדות סלולר גדולות, מקצועיות, וזמינות, המציעות לא רק שירות תיקונים ואיבזורים נרחב – אלא אף איסוף והחזרה של מכשירי הסמארטפון בשירות עד הבית.  

 

היום, כאשר לכל משפחה ממוצעת יש כמה טלפונים ניידים, התקלות מגיעות באופן טבעי – וחשוב להכיר את מעבדות הסלולר המומלצות, אליהן ניתן לפנות כאשר חלה תקלה במכשירי הסמארטפון או הטאבלט שלכם.

 

אילו שירותים נוכל למצוא אצל מעבדות הסלולר הגדולות בארץ? מה טווח המחירים עבור השירותים השונים, ואיך מזהים מעבדת סלולר מומלצת? על כך ועוד – במאמר שלפניכם.

 

 

מעבדות סלולר גדולות
מעבדות סלולר גדולות בארץ מספקות שירות תיקונים מקצועי ואיכותי, לעיתים כולל איסוף והחזרה של הסמארטפון מהבית. כבר אין חובה לגשת רק למעבדות התיקונים של היבואן המורשה או ספק האחריות של המכשיר

 

מה מציעות לנו מעבדות הסלולר המומלצות?

בכל עיר תמצאו היום מעבדות סלולר, שאת טיבן וטיב השירות שלהן תוכלו לבדוק באמצעות המלצות מאנשים שאתם מעריכים את דעתם, לצד דירוגי איכות באתרים שונים.

 

בין התיקונים הנפוצים ביותר במעבדות סלולר אלו: החלפת מסך או תיקון המסך לאחר שבירה או שריטות, החלפת הזכוכית האחורית, החלפת כפתורי כיבוי וכפתורי בית, החלפת שקעי הטעינה, החלפת סוללה, ניקוי מפני קורוזיה, החלפת מנגנונים כמו מנגנון הרטט או המצלמה ועדכוני תוכנה חשובים. בנוסף, מסייעות מעבדות הסלולר בכל הקשור לעדכוני שפה בטלפונים שמגיעים מארצות כמו סין ומתאימות את הטלפון לשימוש בשפה העברית.

 

מעבדות רבות מציעות לנו, לצד תיקונים, גם רכישה של אביזרים, גאדג'טים, וציוד עבור הסמארטפונים והטאבלטים, ואף מכירה של טלפונים ניידים מחברות שונות. עם כניסת החברות הסיניות לתחרות על לב הקונים, מעבדות סלולר רבות החלו לייבא טלפונים חכמים מתוצרת סין, המספקים אופציה זולה יותר לשימוש בסלולר – והן מתמחות בתיקוני סמארטפונים אלה. מעבדות הסלולר מציעות לצד מכירת המכשירים ציוד נלווה כמו אוזניות, סוללות חירום, מצלמות סלפי ועוד חידושים וגאדג'טים פופולריים.

 

 

אביזרים במעבדות סלולר
מעבדות סלולר מקצועיות מציעות לא פעם יותר מאשר רק תיקונים איכותיים של המכשירים שלנו, כולל חלפים במידת הצורך. בחלק ממעבדות הסלולר תמצאו חנות המאפשרת רכישה של אביזרים נלווים ואף מכשירים שונים, במרבית המקרים בייבוא אישי של המעבדה

 

כמה זה עולה לנו?

באופן טבעי, מעבדות סלולר שונות מציעות טווחי מחירים שונים לתיקוני הטלפונים הניידים – אך הממוצע לתיקון מכשיר במעבדת סלולר איכותית, על פי סקר שנערך בשנה האחרונה: כ – 400-500 ש"ח עבור החלפת מסך, כ – 250-350 ש"ח עבור ניקוי קורוזיה (חלודה), וכ – 200 ש"ח בממוצע עבור ביצוע עדכוני תוכנה. עם רכישת מכשירים ניידים במסגרת השירות במעבדה, ניתן לשלם גם על אחריות חודשית קבועה שתאפשר להביא את המכשיר למעבדה לכל תיקון נדרש – וכמובן, ללא תשלום נוסף.

 

 

עלות תיקון טלפון
במרבית מעבדות הסלולר הגדולות תמצאו גם מסלול תשלום חודשי המאפשר כיסוי הטיפול בכל תקלות הסלולר שלכם ללא עלות נוספת

 

איך בוחרים מעבדה סלולרית?

 אם הסמארטפון או הטאבלט התקלקלו, אתם מוצאים כי במסגרת האחריות אתם זכאים לקבל תיקון חלקי או לא נוח או תיקון במעבדה שהיא רחוקה מכם – אנחנו מזמינים אתכם לשקול תיקון המכשיר במעבדת סלולר מקצועית קרובה, באיכות טובה ובמחיר תחרותי. הנה כמה נקודות שכדאי לתת עליהן את הדעת, בטרם בוחרים מעבדת סלולר עבור התיקון הבא שתזדקקו לו:

  • בקשו המלצות ישירות: בעידן שבו יש כל כך הרבה נותני שירות חשוב לקבל המלצה על מעבדה איכותית ולא להסתמך רק על קרבה גיאוגרפית.
  • בידקו היטב את חבילת הביטוח שמציעה המעבדה: מעבדות סלולר רבות יציעו לכם ביטוח על המכשיר הנייד שיאפשר לכם להביא אותו לתיקון בכל עת. חשוב לקרוא היטב את התנאים לביטוח ולוודא שהמחיר כולל תיקונים מורכבים לצד החלפת המכשיר במידה ואין אפשרות לתקן אותו.
  • בידקו את דירוגי השירות של מעבדת הסלולר: כמו כל שירות בישראל כיום, גם מעבדות סלולר מדורגות כיום על ידי גולשים. בנוסף, בודקים אתרים רבים את טיב השירות ומדרגים את המעבדות לפי שיוך גיאוגרפי. כך אפשר למצוא את המעבדה הטובה ביותר באזור שלכם.
  • אל תתפתו לתיקון מבלי להשוות מחירים: לא תמיד מחירי התיקון במעבדה יהיו זולים יותר מאלו שמציעה חברת הסלולר. כדאי לבדוק ולהשוות את המחיר לפני שאתם מגישים את המכשיר לתיקון במעבדה פרטית.

 

מעבדות הסלולר מספקות פתרון מהיר ונוח מול השירות הבירוקרטי הלעיתים איטי של חברות הסלולר. מצד שני, חשוב לבדוק היטב את טיב השירות במעבדה ולוודא שאכן מדובר במעבדה מקצועית ובצוות שיכול לטפל במכשיר שלכם בידיים טובות.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme