בדיקת מהירות נטוויז'ן – איך מבצעים את הבדיקה ומה עושים אם החיבור איטי

עומר גלעדי5 דקות קריאה
בדיקת מהירות נטוויז'ן
שתף:

בדיקת מהירות הינה בדיקה פשוטה, המבוצעת דרך אתר האינטרנט של נטוויז'ן או של חברות אינטרנט אחרות, והמאחזרת את מהירות ההורדה וההעלאה של האינטרנט שלכם נכון לרגע הבדיקה. בדיקת מהירות נטוויז'ן מתאפשרת ממחשבים וסמארטפונים תומכי טכנולוגיית פלאש, בפחות מדקה. איך מבצעים בדיקת מהירות בנטוויז'ן כך שתהיה אמינה? ומה קורה אם תוצאות בדיקת המהירות בנטוויז'ן אינן מספקות?

 

בדיקת מהירות נטוויז'ן – בדיקה מהירה ומדוייקת

בדיקת מהירות בנטוויז'ן בודקת את מהירות הגלישה שלכם ברשת האינטרנט. הבדיקה כוללת בדיקת מהירות הורדה (היא המהירות הקובעת את מהירות הגלישה שלכם בדרך כלל, והיא צפויה להיות, ברוב המקרים, גבוהה משמעותית מזו של מהירות ההעלאה), ואת מהירות ההעלאה (הרלוונטית רק למצבים של העלאת קבצים, כמו למשל העלאת תמונות או מסמכים לענן). בדיקת המהירות מבוצעת דרך אתר האינטרנט של נטוויז'ן, כאן תוכלו למצוא את בדיקת המהירות של נטוויז'ן. לחצו על כפתור "אתחל בדיקה" הסגול, והמתינו לסיום הבדיקה. תוכלו לראות את בדיקת מהירות ההורדה ולאחריה את בדיקת מהירות ההעלאה. אם הבדיקה אינה עובדת ניסו לבצע את הבדיקה כאן.

 

איך דואגים לאופטימיזציה של בדיקת מהירות בנטוויז'ן?

תוכלו לבצע בדיקת מהירות בנטוויז'ן בין אם אתם לקוחות של נטוויז'ן או של כל חברת אינטרנט אחרת. על מנת לקבל תוצאות אופטימאליות, מומלץ לנתק את כל שאר המכשירים בבית מהאינטרנט ולכבות תוכנות ואפליקציות צרכניות בתעבורה לזמן הבדיקה (פחות מדקה, כאמור).

 

בדיקת מהירות בנטוויז'ן מצביעה על אינטרנט איטי. מה לעשות?

אם מבדיקת המהירות בנטוויז'ן מחזירה תוצאות מהירות שונות משמעותית מאלה של מאפייני חבילת האינטרנט שלכם – אנחנו ממליצים בחום על הפעולות הבאות:

  • וודאו שהבדיקה בוצעה באופן אופטימאלי, בצעו את הבדיקה שוב על מנת לוודא תוצאותיה
  • התקשרו לחברת האינטרנט שלכם וספרו לה כי מהירות האינטרנט שלכם אינה מתאימה לגודל החבילה שרכשת

אם תוצאות בדיקת המהירות של נטוויז'ן הן נמוכות אולם תואמות את גודל החבילה שלכם – שקלו הרחבת מהירות האינטרנט לחבילה עשירה יותר. כיום, חבילות האינטרנט הן זולות והמעבר מהיר ונוח, ואין סיבה להמשיך להסתפק באינטרנט איטי מדי.

 

בדיקת מהירות בנטוויז'ן מאפשרת קבלת תוצאה מדוייקת (נכון לרגע ביצוע הבדיקה) בנוגע למהירויות ההעלאה וההורדה של האינטרנט שלכם. אם תוצאות הבדיקה אינן משביעות את רצונכם – אולי זה הזמן לחשוב על שדרוג חבילת האינטרנט, לאחת מהירה יותר.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme