פרטנר – כל המחירים והמבצעים של חברת פרטנר מרוכזים במקום אחד

מערכת5 דקות קריאה
פרטנר
שתף:

אודות חברת פרטנר

פרטנר תקשורת בע”מ הוקמה בשנת 1997 והתחילה לפעול בתחום התקשורת הסלולארית בישראל תחת המותג “אורנג'”. כיום, מספקת חברת פרטנר תקשורת שירותי תקשורת סלולארית, תשתית וספק לאינטרנט, ושיחות לחו”ל. החברה פועלת בשיתוף פעולה עם חברת הוט מובייל בתחום של פריסת מערכי אנטנות משותפים, והיא מפעילה גם שירותי סלולר תחת המותג 012 סמייל טלקום ו – 012 מובייל. במהלך שנת 2017 הודיעה חברת פרטנר כי היא צפויה להיכנס גם לשוק שידורי הטלוויזיה מעל תשתית האינטרנט, לאחר שחתמה על הסכם שיתוף פעולה עם ענקית התוכן נטפליקס.

 


 

פרטנר חו"ל

טסים לחו”ל? תמצאו חבילות פרטנר חו”ל אשר יענו על כל צרכי הסלולר, האינטרנט והתקשורת שלכם – על פי היעד אליו אתם מתכננים לנסוע. לפניכם – סקירה מלאה על חבילות פרטנר חו”ל, מה הן כוללות, ובאילו מחירים תוכלו למצוא אותן.

 


 

פרטנר TV

שירות פרטנר TV שיושק בשבועות הקרובים כולל שיתוף פעולה עם ערוצים שונים ועם גופי שידור מוכרים מחוץ. לאחרונה הודיעה החברה שחתמה על הסכם עם נטפליקס לשיתוף תכנים מתוך האתר, שמפיק בין היתר סדרות עצמאיות מצליחות ומופעים שונים.

 


פרטנר שירות לקוחות

רשימת טלפונים מלאה עבור שירות הלקוחות של פרטנר הכוללת תמיכה טכנית, מוקד מכירות ומוקד פיננסי. לרשימת טלפונים של פרטנר שירות לקוחות.

 


 

> השוואת מחירים בין חברות סלולר – פרטנר

השוואה מלאה בין חברות הסלולר בישראל כולל חברת סלקום, פלאפון, פרטנר וגולן טלקום. במאמר זה תמצאו סקירה והשוואה בין חבילות שונות, מחירים, מסלולי גלישה, שירותים מתקדים וכל מידע קריטי שיעזור לכם לבחור את חברת הסלולר המתאימה ביותר עבורכם. לחצו כאן למאמר השוואת מחירים בין חברות הסלולר.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme