פרטנר TV – מהפך בשוק הטלוויזיה, שחקנית חדשה נכנסת לשוק

עומר גלעדי5 דקות קריאה
פרטנר TV
שתף:

חברת פרטנר הכריזה לפני מספר חודשים על כניסה לשוק הטלוויזיה. יחד עם חברות מתחרות אחרות כמו סלקום, נקסט וסמארט, גם פרטנר עומדת להציע פתרון קצת אחר למי שלא רוצה לשלם אלפי שקלים בשנה לחברות הטלוויזיה המוכרות ומעדיף להנות ממחיר מופחת, תמורת צפייה אינטרנטית. שירות פרטנר TV שיושק בשבועות הקרובים כולל שיתוף פעולה עם ערוצים שונים ועם גופי שידור מוכרים מחוץ. לאחרונה הודיעה החברה שחתמה על הסכם עם נטפליקס לשיתוף תכנים מתוך האתר, שמפיק בין היתר סדרות עצמאיות מצליחות ומופעים שונים. שירות פרטנר TV, אשר כמו שירותי הטלוויזיה של סלקום TV יתבסס על העברה של תכנים לצפייה ישירה באמצעות ממיר מעל רשת האינטרנט, יציע חלופה מעניינת לשחקניות הגדולות בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית שכבר פועלות בשוק בישראל, וישפיע (כנראה) על הוזלת חבילות הטלוויזיה, כמו שקורה בשוק מרובה שחקנים. עוד על שירות פרטנר TV – בסקירה שלפניכם.

 

 

פרטנר טלוויזיה
פרטנר TV – חברת פרטנר צפויה להיכנס לשוק ספקיות התכנים לצפייה רב – ערוצית, מה שיוזיל את חבילות הטלוויזיה ויגדיל את מגוון האלטרנטיבות העומדות מול הלקוחות

 

מה יכלול השירות של פרטנר TV?

למרות שהחברה עדיין לא פרסמה פירוט מדויק של כל שירותי פרטנר TV שהיא עומדת להציע ולא עדכנה עדיין את מחירי החבילות השונות שיוצעו, ניתן לשאוב מידע גם מהצהרות קודמות בעיתונות אך גם מהתכנים הנמצאים באפליקציה הסלולרית שמציעה פרטנר לצפייה בשידורי טלוויזיה ובסרטים. הנה מה שאנחנו יודעים עד כה, על שירות פרטנר TV, אשר אמור להיות מושק ממש בשבועות הקרובים –

 

שירות הצפייה הרב ערוצית של פרטנר TV יהיה מבוסס על טכנולוגיית אנדרואיד ויעשה שימוש בממיר שיותקן בבית הלקוח. הממיר יהיה דיגיטלי ודרכו יהיה ניתן לצפות בערוצים העיקריים כמו ערוצי עידן + (ערוץ 10, ערוץ 2 ו-11, ואחרים) לצד ערוצים מגוונים שונים, ביניהם ערוצי הספורט, ערוצי ילדים, ערוצי טבע ודוקו, ערוצי סדרות וסרטים ועוד.

 

באפליקציה הסלולרית של פרטנר TV היא מציעה גם שידור של ערוצים כמו CNN, ערוץ האופנה, קאמל קומדי קלאב, ערוץ החיים הטובים, ערוץ בית פלוס ועוד ערוצים נוספים שייתכן וישולבו גם בחבילות הטלוויזיה שילוו את השירות החדש.

 

את שירות הטלוויזיה פרטנר TV ניתן יהיה להתקין, ככל הנראה, גם על ממירים פרטיים מבוססי מערכת ההפעלה אנדרואיד, עבור מנויי השירות. כך – רכישה או השכרה של ממיר עליו כבר מותקנת אפליקציית השרות לא תהיה חובה עבור מנויי פרטנר TV.

 

נכון לעכשיו ידוע כי פרטנר חתמה על הסכמים עם ערוצי הספורט, ערוץ הילדים וערוץ לוגי. בנוסף יכלול השירות גם VOD שבו יהיה ניתן לצפות בסדרות ותוכניות בהזמנה דרך הממיר, כולל הסכם פעילות להצגה בערוצי VOD של הסרטים והתכנים מאת יצרנית התוכן מהגדולות הפעילות כיום בשוק התוכן לצפייה ישירה – נטפליקס.

 

 

פרטנר TV סטרימר
פרטנר TV מתעתדת להציע למנויים באמצעות התקנה על סטרימר קיים או רכישת ממיר מטעמה, אפליקציה לצפייה בתכנים מגוונים, ביניהם ערוצי עידן +, ערוצי טבע, דוקו, אופנה, ועוד, וגם צפייה בתכני נטפליקס

על המהפך בשוק הטלוויזיה ועל התחרות הבריאה

חשוב שתדעו – מחירי חבילות הטלוויזיה הרב ערוציות יורדים, וזו הזדמנות לחסוך אלפי שקלים בשנה. הכניסה של חברות ושירותים כמו פרטנר TV לעולם הטלוויזיה לא התחילה בחודשים האחרונים. כבר כמה שנים שמציעות חברות שונות אפליקציות לצפייה בשידורים מהטלוויזיה.

 

עם זאת, הרצון של צרכנים לקבל חבילות טלוויזיה מוזלות, שאינן כוללות ערוצים לא רלוונטיים אך ניתן לצפות באמצעותם בתכנים ספציפיים גרם לצורך בהוזלת השירותים. החברות הסלולריות כמו גם חברות אחרות שנכנסו אל השוק, יכולות להציע היום חבילות מוזלות שכוללות רק ערוצים פופולריים מאד כמו הערוצים הראשיים וערוצי הספורט, לצד תכנים איכותיים כמו סדרות פופולריות וסרטים.

 

פרטנר TV מצטרפת לחברות כמו סלקום TV, סמארט ונקסט שהופיעו בשנה האחרונה ומציעות פחות או יותר את אותם השירותים. כתוצאה מכך, פותחות גם הוט ויס במבצעים מיוחדים ומציעות חבילות חסכוניות לצרכנים שלא רוצים את כל מאות הערוצים שברובם איננו צופים בדרך כלל. למאמר השוואה בין חברות הטלוויזיה.

 

הכניסה של חברה גדולה ובינלאומית כמו פרטנר לשוק הטלוויזיה בישראל היא סממן לשינוי גורף שקורה בארץ ובעולם – בדרך שבה אנחנו צורכים תכנים טלוויזיונים. עם התוספת הזו לתחרות, האינטרנט הופך לספק החשוב ביותר לתוכן כיום ואנחנו נהנים ממחירים נוחים יותר.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme