פרטנר TV חוגגת 20,000 מינויים, וערוץ תוכן משלה

עומר גלעדי5 דקות קריאה
partner tv - פרטנר TV
שתף:

פרטנר TV הצטרפה לתחרות בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית רק ביולי 2017 וכבר, נכון לסוף אוקטובר 2017, חוצה את סף ה – 20,000 מנויים. ב – 25 לאוקטובר, במסיבת עיתונאים משותפת לפרטנר וטדי הפקות, הכריז מנכ"ל קבוצת פרטנר על השקת ערוץ תוכן מקורי, "ערוץ טדי". הערוץ המקורי יתווסף לחבילות התוכן שמציעה החברה והשקתו היא חלק ממהלך מתמשך להרחבת ההיצע ולצמצום מהיר של הפער בין פרטנר TV והשחקניות הוותיקות Yes והוט כמו גם עם יתר ספקיות שירותי טלוויזיה רב ערוצית, סלקום TV, טריפל סי (Smart) ועוד.

 

פרטנר TV תציע תכני בידור
מנויי פרטנר TV ייהנו מערוץ צחוק ובידור ישראלי מקורי

 

פרטנר TV והמהפכה בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית

רבים מציינים את הכניסה של פרטנר לשוק הטלוויזיה הרב ערוצית בישראל כשיא של מהפכה שהחלה להתחולל בשוק זה עם השקת שירות סלקום TV בשנת 2015. עד שנת 2015 נשלט השוק על ידי דואופול Yes (טלוויזיה בלווין) והוט (טלוויזיה בכבלים). התפתחות טכנולוגית IPTV (Internet Protocol Television, תכני טלוויזיה המסופקים דרך רשת האינטרנט) אפשרה לספקיות חדשות להיכנס לשוק כאשר הראשונה מביניהם הייתה כאמור סלקום TV. נכון לסוף שנת 2017 ניתן לרכוש בישראל חבילות תוכני טלוויזיה בנות עשרות ערוצים מלמעלה משש ספקיות, פרטנר TV היא ללא ספק מן המובילות בתחום ולראייה הגידול המהיר במספר המנויים והרחבת חבילת הערוצים בדרכים שונות, כולל השקת ערוץ תוכן מקורי ממנו יכולים ליהנות רק המנויים על שירות הטלוויזיה הרב ערוצית של פרטנר.

 

ערוץ קומי ישראלי באיכות HD, ייחודי לפרטנר TV

הערוץ התוכן החדש של פרטנר TV מכונה "ערוץ טדי" היות ומדובר בהפקה משותפת של פרטנר, יובל נתן וטדי הפקות. הערוץ ישודר באיכות HD ויכלול שורה ארוכה של סדרות קומיות ישראליות חדשות כמו גם ספיישלים בהשתתפות סטנדאפיסטים מוכרים יותר ופחות מכל רחבי הארץ. בערוץ החדש יככבו קומיקאים ישראלים מוכרים כגון שחר חסון, קובץ' ודובדבני, גיל קופטש, ניר פרידמן, אמירם טובים ועוד.

 

פרטנר TV בשיתוף עם טדי הפקות
שיתוף פעולה של פרטנר TV עם טדי הפקות כבר מניב תוכן קומי איכותי


מעל 15 סדרות מקוריות שיעלו במהלך שנת 2018

עליית ערוץ התוכן המקורי של פרטנר TV היא בשורה של ממש לא רק למנויים לחבילות התוכן של החברה אלא גם ליוצרים של תוכני טלוויזיה מקוריים ישראליים. מעל ל15 סדרות חדשות יעלו לאוויר כבר במהלך שנת 2018, ביניהן סדרה קומית על עולם ההייטק בישראל, סדרה על חייה של רווקה דתיה בתל אביב, סדרת נונסנס באנימציה, סדרה אודות צמד חברים מאשקלון העוברים לתל אביב ומוכים בהלם תרבותי, סדרה המושתתת על שיחות טינדר אמיתיות ומופרכות, פארודיה על תכנים קומיים מפייסבוק ואינסטגרם ועוד. חוץ מן הסדרות החדשות ישודרו בערוץ ספיישלים של מופעי סטנדאפ משלוש הבמות המובילות בארץ (הקמאל קומדי קלאב, בית ציוני אמריקה וקומדי פקטורי). בספיישלים אלה נוכל להתוודע אל קומיקאים מוכשרים שטרם פרצו לתודעה הציבורית.

 

כיום כבר אין ספק שפרטנר TV היא מן השחקניות החזקות בשוק הטלוויזה הערוצית בארץ. נכון לסוף שנת 2017 היא המצטרפת האחרונה לשוק זה אולם נראה שהיא זו המעוררת את הרעש הגדול ביותר ומחייבת את החברות המתחרות להגיב במהלכי פיתוח והוספת תכנים. מספר המנויים לפרטנר TV גדל בקצב הולך וגובר, השקת ערוץ התוכן החדש יהווה תמריץ נוסף למנויים הנוטשים את הוט וYes לבחור דווקא בפרטנר עלפני סלקום TV או Smart של טריפל סי. כל עוד פרטנר ממשיכים לשפר את המאזן בין מחירי החבילות, היקף ואיכות התוכן המוצע למנויים אין ספק שנתח השוק שלה יוסיף ויצמח.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme