השוואה בין חבילות תוכן בחברות הטלוויזיה הרב ערוציות בישראל

עומר גלעדי5 דקות קריאה
חבילות תוכן
שתף:

שנת 2017 מביאה עימה בשורות מרחיקות לכת בתחום חבילות תוכן לצפייה והטלוויזיה הרב ערוצית בישראל. שוק זה נשלט שנים רבות על ידי חברת הטלוויזיה בכבלים הוט (החברה הוותיקה ביותר) וספקית שירותי טלוויזיה בלווין yes (המתחרה העיקרית של הוט מראשית שנות ה2000). לצד שירותיהם של הוט ו – Yes הייתה בעבר רק אלטרנטיבה זולה אחת, חבילת התוכן של חברת עידן פלוס המציעה רכישה בתשלום חד פעמי של ממיר המאפשר צפייה בחינם בערוצי הטלוויזיה הציבוריים, ערוץ 1,2, 10, חינוכית 23, ערוץ 33 וערוץ הכנסת.

 

עם התפתחות טכנולוגית הצפייה בתוכניות טלוויזיה וסרטים דרך רשת האינטרנט (-IPTV Internet Protocol Television) נכנסות לתחום ספקיות חבילות תוכן בשידורי טלוויזיה רב ערוצית, כאשר החלוצה בארץ הייתה סלקום TV אשר השיקה שירותיה בשנת  2015. בהמשך החלו מציעות חבילות תוכן גם חברות בינלאומיות שהחלו לפעול בארץ, בראשן Netflix (אשר מקפידים להציע תוכן מתורגם, מדובב כמו גם תוכן בעברית) ו Amazon TV. 

 

נראה שלכולם ברור שטלוויזיה דרך רשת האינטרנט היא העתיד, חברת טריפל סי השיקה מותג טלוויזיה רב ערוצית אינטרנטית המכונה "סמארט", הוט עצמם השיקו את אפליקציית Next TV לצפייה בשידורי החברה במכשירי סמארטפון ובטאבלטים (בתעריפים נמוכים משמעותית מאלה של חבילות ערוצי הכבלים), נכון לאמצע שנת 2017 כבר ברור וידוע שחברת פרטנר תשיק שירות טלוויזיה "פרטנר TV", ישנן שמועות על שיתוף פעולה בין "רמי לוי תקשורת" להוט וכן שYes תשיק אף היא מותג מוזל לצפייה מבוססת אינטרנט בערוצי טלוויזיה מתוך חבילות התוכן שלה.  

 

כדי לעשות לכם קצת סדר אספנו עבורכם מידע אודות חבילות התוכן שמציעות החברות המספקות שירותי טלוויזיה רב ערוצית בישראל נכון לאמצע שנת 2017. זאת במטרה לסייע לכם לבחור את השירות המתאים ביותר לצרכיכם.

 

 

חבילות תוכן
שוק חבילות התוכן והטלוויזיה הרב ערוצית בישראל הולך ומתפתח. בין החברות המציעות תכנים תמצאו חבילות תוכן מבוססות שידור מעל רשת האינטרנט, שידור בכבלים או שידור לווייני

הוט ו – Yes מציעות חבילות פרמיום לצד חבילות תוכן מצומצמות

הוט ו – Yes שתיהן מציעות חבילות תוכן מצומצמות מסוגים שונים לצד חבילת פרימיום מסוג "הכל כלול", חבילת "TV Top" בהוט ו – "Top Total HD" ב – Yes. 

 

למנויי חבילת הפרימיום של הוט גישה לכל ערוצי החברה, 177 בסך הכל. כל זאת תמורת 209 ש"ח למשך 12 חודשים ראשונים ו249 ש"ח לחודש בהמשך. שני ממירים כלולים בחבילה, כל ממיר נוסף בתשלום חד פעמי של 79 שקלים נוספים. 

 

מנויי חבילת התוכן Top Total TV של Yes מקבלים גישה לכל 13 חבילות התוכן של החברה. חשוב לציין כי החבילה כוללת רק ערוץ פרימיום אחד לבחירה, גישה אל ערוצי פרימיום נוספים, כמו גם לשירות ה – VOD, כרוכה בתשלום נוסף מעבר ל219 ש"ח דמי המנוי הרגילים (לשלוש שנים ראשונות, 234 ש"ח לחודש בהמשך). Yes מספקים למנוייהם שני ממירים, ממירים נוספים ניתן לקבל בתשלום.

 

מבחינת חבילות תוכן מצומצמות וזולות יותר, הוט מציעים חבילות Icompact שונות כגון לילדים ונוער או ספורט. Yes מצידם מציעים חבילות תוכן מצומצמות כגון Yes simple ו Yes לעסקים קטנים. מחירן של חבילות התוכן המצומצמות בשתי החברות הוא כמחצית ממחיר חבילות הפרימיום.

 

 

חבילות תוכן הוט יס
חברות שידורי הטלוויזיה הרב ערוצית הותיקות בישראל, YES והוט, מציעות חבילות תוכן מצומצם לצד חבילות תוכן מסוג פרימיום בעלות גבוהה יחסית

סלקום TV, טריפל C, פרטנר TV, Netflix ועוד

את הבשורה האמיתית בתחום הטלוויזיה הרב ערוצית בישראל מביאות עימן החברות המציעות חבילות תוכן המוזנות אלינו דרך רשת האינטרנט. כאמור, פורצת הדרך הייתה סלקום TV המציעה חבילת תוכן "הכל כלול" ב – 99 שקלים לחודש. למנויי סלקום TV גישה לכל ערוצי עידן+, ערוצי ספורט, לייף סטייל, וערוצי VOD.

 

פרטנר TV צפויה להציע חבילת תוכן דומה לאלה של סלקום TV ושל טריפל C, דהיינו כל ערוצי הטלוויזיה הציבורית, ערוצי ספורט, טבע, חדשות, ילדים וערוץ VOD בו מבחר גדול של סרטים. תוספת חשובה לה יזכו מנויי פרטנר TV היא גישה אל תכני netflix אודותם נפרט מיד. 

 

אצל החברות המתקדמות (Netflix למשל), מי שמעוניינים בתוכן ייחודי, כגון ערוצים בשפה מסוימת, ערוצי סטנדאפ, ערוצים המוקדשים לתחביב כזה או אחר וכד' יכולים לקבל גישה לערוצים כאלה בתשלום נוסף.

 

netflix היא הספקית הגדולה בעולם של תוכן לצפייה המוזן אלינו דרך רשת האינטרנט. בתוכן ניתן לצפות באמצעות כל מכשיר המחובר לרשת והותקנה בו אפליקציית netflix (טלוויזיות חכמות, מחשב, טאבלט, סמארטפון ועוד). לצופה הישראלי מציעה נטפליקס גם סדרות מקור ישראליות ותוכן מדובב לעברית לילדים (סרטים וסדרות), רוב התוכן באנגלית מגיע עם כתוביות תרגום לעברית. ההבדלים בין החבילות השונות שמציעה נטפליקס הם בעיקר במספר המכשירים ואיכות הצפייה (רגילה/HD/אולטרה HD). 

 

כניסתם של השחקנים החדשים המציעים חבילות תוכן המסופקות דרך רשת האינטררנט פירושה אלטרנטיבות אמיתיות להוט ול – Yes. ייתכן מאוד שניתן להוזיל עלויות תוך קבלת תוכן איכותי המתאים לכם ככפפה, לכן מומלץ לבחון מחדש את כל האפשרויות.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme