נטפליקס בישראל – מה מקבלים במסגרת השירות?

עומר גלעדי5 דקות קריאה
נטפליקס
שתף:

בעולם כבר מדובר בערוץ שידור לגיטימי ופופולרי לגמרי, שלא רק מציע מגוון רחב של תכני VOD, אלא גם יוצר בעצמו תכנים מקוריים לצפייה ישירה, כמו למשל תוכניות שונות, סדרות שחלקן זכו כבר בפרסים מכובדים, סרטים וסרטים דוקומנטריים ומופעים מצולמים. בארץ, נטפליקס הוא עדיין שירות שמוכר בעיקר לחובבי טלוויזיה בצפייה ישירה מעל רשת האינטרנט, בעיקר כאלו שלא מפספסים אף סדרה חדשה ואוהבים לראות ברצף את התוכניות הכי חמות. בחודשים האחרונים, יותר אנשים לומדים להכיר את השירות הזה, שמתחרה עכשיו באסרטיביות מול כל הגופים הישנים והחדשים המציעים שירותי טלוויזיה רב ערוצית בעידן האינטרנט. מיהי נטפליקס? מהם השירותים שהיא מציעה? ואיך הכי קל לראות סרטים וסדרות מבית החברה? על כך ועוד – קראו בהמשך.

 

 

נטפליקס סטרימינג
נטפליקס – חברת ענק לתכנים בצפייה ישירה, אשר התחילה את דרכה כסניף מקוון להשכרת תכנים שהגיעו ללקוחות, בצירוף מעטפה מובנית לשליחה בחזרה, בדואר שליחים

נטפליקס – איך הכל התחיל?

החברה הוקמה בשנת 1997 על ידי שניים בשם מארק רנדולף וריד הסטינגס, והרעיון היה – מעין סניף ל"השכרה" של סרטי וידאו ופרקים של תכניות טלוויזיה – רק דרך האינטרנט, כאשר התכנים המוזמנים נשלחו לבית הלקוח על תקליטור, ביחד עם מעטפה מוכנה מראש לשליחה בחזרה.

 

במהלך השנים עברה החברה לשימוש בטכנולוגיות סטרימינג לצפייה ישירה, וכיום ניתן לצפות בתכני נטפליקס כמעט בכל מכשיר, כולל מחשבים, סמארטפונים וטאבלטים מבוססי IoS או אנדרואיד. 

 

בישראל, החלו שידורי החברה בשנת 2016. ביוני של אותה השנה, הובנתה בתכני נטפליקס האפשרויות לכתוביות בעברית.

 

 

מהו בעצם נטפליקס?

נטפליקס הוא שירות שמבוסס על האינטרנט ובמסגרתו אפשר לצפות בצפייה ישירה (מהמחשב, הסטרימר, הסמארטפון, וכדומה) בשידורי VOD. ניתן להירשם לאתר במסגרת חבילה חודשית ולקבל גישה חופשית למגוון עצום של תכנים. בין התכנים שהיא מציעה תמצאו סדרות מוכרות של רשתות כמו HBO, קומדיות, סרטי קולנוע מכל הזמנים, תוכניות לילדים, ספריית דוקו ועוד.

 

בנוסף לתוכניות המוכרות שבהן ניתן לצפות דרך נטפליקס מתי שתרצו, יוזמת החברה גם הפקת תוכניות עצמאיות – סדרות וסרטים באורך מלא. לא מעט מהסדרות המצליחות של השנים האחרונות הן הפקה של נטפליקס, ביניהן "כתום הוא השחור החדש" ו"מראה שחורה". גם הקלטות באיכות גבוהה של מופעים, כמו מופעי סטנד אפ מוצלחים ואחרים – תוכלו למצוא בספריות של נטפליקס.

 

נטפליקס לומדת את הלקוחות שלה ומציעה להם תכנים המותאמים לבחירות הקודמות שעשו. ברגע שאתם נרשמים לשירות, אתם מתבקשים לבחור בין הסדרות והתוכניות המופיעות באתר את אלו שאתם הכי אוהבים. על סמך הבחירה הראשונית הזו, נטפליקס ממליצה ומציעה לכם לאורך הזמן סדרות ותוכניות שיכולות להתאים לטעם הכללי שלכם.

 

 

נטפליקס סדרות
ההרשמה לנטפליקס מאפשרת צפייה ישירה באלפי סרטים, סדרות, הופעות וכנים אחרים. חלקם – בהפקות מקוריות של נטפליקס

איך זה עובד – וכמה זה עולה?

החיבור לנטפליקס נעשה בהרשמה פשוטה דרך האתר. ישנם שלושה מסלולים שונים, בעלויות של 7.99 דולרים עד ל-11.99 דולרים. המסלולים נבדלים זה מזה לפי מספר המכשירים שבהם ניתן לצפות בשירות בו זמנית.

 

כלומר אם תקנו את החבילה הבסיסית, תוכלו לצפות בשידורי נטפליקס רק במכשיר אחד בכל זמן, בעוד שהחבילות היקרות יותר מאפשרות צפייה במקביל בשני מכשירים או בארבעה מכשירים, בהתאם לגובה התשלום החודשי.

 

החברה מציעה במסגרת השירות חודש חינם להתנסות, שלאחריו אפשר לבטל את השירות מתי שרוצים.

 

לאילו מכשירים מתאים שירות נטפליקס?

השירות של נטפליקס פועל למעשה על כל מכשיר שבו יש חיבור לאינטרנט. ניתן לצפות בשירות על גבי טלוויזיה חכמה, עם סטרימר, סמאטרפון, מחשב ביתי שולחני או נייד או טאבלט.

 

החברה מציעה את השירות גם למי שאין לו טלוויזיה חכמה, במקרה זה ניתן לצפות בשידורים באמצעות סטרימר או קופסת אנדרואיד ולהתקין את האפליקציה של נטפליקס. בחלק מהסטרימרים אפשר פשוט לצפות בשידורים דרך אתר החברה.

 

האם כל התכנים פתוחים לפניכם?

חשוב לדעת – לא כל התכנים שמציעה נטפליקס ברחבי העולם פתוחים למשתמשים ישראלים. הסיבה העיקרית לכך היא העובדה שחברות כמו יס או הוט רוכשות את זכויות השידור של תכנים רבים שמשודרים בנטפליקס ולכן החברה אינה יכולה לשדר את התכנים הללו באופן ישיר כאן בישראל.

 

בנוסף, התכנים לא כוללים שידורי סדרות ותוכניות בעברית, בשונה לשירותי VOD ישראליים. על פי בעלי החברה, במידה ושירותי נטפליקס יצברו תאוצה בישראל ויהפכו לגיטימיים ופופולריים ישולבו בין התכנים גם תוכניות ישראליות וכן תרגום לעברית שאינו קיים כרגע.

 

נטפליקס מספקת פתרון זול ונוח מאד למי שמחפש סדרות מחו"ל, סרטים ותוכניות במחיר זול במיוחד וללא התחייבות. בניגוד לחברות כמו יס, הוט, סלקום ואחרות שמציעות חבילות שמוגדרות על פי טווח זמן מסוים, כאן אפשר לבטל מהיום להיום. מגוון התכנים הוא עצום ותוכלו ליהנות גם מתכנים מקוריים, שלא תמצאו בשום מקום אחר.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme