פרטנר חו"ל – מידע על חבילות משתלמות, מחירים והצטרפות

עומר גלעדי5 דקות קריאה
פרטנר חו"ל
שתף:

לפני שאתם טסים לחו"ל אתם בטח מתכננים את הפתרונות הסלולריים המתאימים. כלומר, הייתם שמחים להיפרד מאפליקציות המסרים ומתיבת הדוא"ל אבל גם ברור לכם שזה לא באמת ריאלי. אם אתם מנויים של חברת פרטנר תשמחו לדעת שיש חבילות ייעודיות לנוסעים לחו"ל. החבילות הללו יענו על כל צרכי הסלולר, האינטרנט והתקשורת שלכם – על פי היעד אליו אתם מתכננים לנסוע. לפניכם – סקירה מלאה על חבילות פרטנר חו"ל, מה הן כוללות, ובאילו מחירים תוכלו למצוא אותן.

 

 

לפני הכול: מי היא פרטנר?

פרטנר תקשורת בע"מ הוקמה בשנת 1997 והתחילה לפעול בתחום התקשורת הסלולארית בישראל תחת המותג "אורנג'". כיום, מספקת חברת פרטנר תקשורת שירותי תקשורת סלולארית, תשתית וספק לאינטרנט, ושיחות לחו"ל. החברה פועלת בשיתוף פעולה עם חברת הוט מובייל בתחום של פריסת מערכי אנטנות משותפים, והיא מפעילה גם שירותי סלולר תחת המותג 012 סמייל טלקום ו – 012 מובייל. במהלך שנת 2017 הודיעה חברת פרטנר כי היא צפויה להיכנס גם לשוק שידורי הטלוויזיה מעל תשתית האינטרנט, לאחר שחתמה על הסכם שיתוף פעולה עם ענקית התוכן נטפליקס.

 

פרטנר חו"ל – אילו חבילות ניתן למצוא?

בדומה לחברות סלולר אחרות, גם פרטנר מציעה חבילות לבעלי מנוי שיוצאים לחופשה מעבר לים או לנסיעה עסקית. בין חבילות פרטנר חו"ל תמצאו פתרונות שמתאימים לכם, כאשר מאפיין אחד משמעותי הוא השימוש באפליקציות המרכזיות. סביר להניח שתרצו להעלות עדכונים מהשטח, לשתף את החברים בפייסבוק או באינסטגרם בתמונות הכי שוות שלכם מכיכר פיקדילי או מסנטרל פארק. החבילות של פרטנט כוללות שימוש לא מוגבל בכל היישומים המרכזיים, לרבות ווטסאפ, פייסבוק, אינסטגרם וסנאפצ'ט. בין לבין, כשתצטרכו לנווט בדרכים שאתם ממש לא מכירים, תוכלו להישאר עם ווייז האהוב והמוכר. השימוש באפליקציות הללו יינתן ללא תשלום נוסף, ולא כחלק מהחבילה שתרכשו (וזה נכון כמעט לגבי כל החבילות). זו נקודה משמעותי, שהרי אלו הן האפליקציות שבהן אנחנו משתמשים הכי הרבה, ובחו"ל אף יותר מאשר בארץ.

 

חבילות פרטנר חו"ל
חבילות פרטנר חו"ל מאפשרות לכם לגלוש מכל מקום – ולכל אתר ואפליקציה

 

חשוב לשים לב בחבילות פרטנר חו"ל, שעלות החבילה מגלמת יחידות שימוש – כמו דקת שיחה, הודעה סמס או גלישה בנפח מסויים. על כן, חישוב העלות מבוצע עבור שימוש בדקות השיחה או במספר הודעות ה – סמס או בנפחי הגלישה – ולא גם וגם, כפי שאנחנו רואים בחלק מהחברות האחרות.

 

 

חבילות פרטנר חו"ל נחלקות לשלוש קטגוריות

חבילת Passport All In (או: נצלו מה שבא לכם). החבילה הזו מעניקה לכם תקציב של 145 דקות שיחה או 145 הודעות טקסט או גלישה של 1 GB, ונכון לכתיבת שורות אלו (דצמבר 2018) תקבלו גם ספר דיגיטלי במתנה, אחלה שי לטיסה. מחיר החבילה: 159 ש"ח.

 

חבילת 20 GB ל-5 ימים (או: כל מה שאתם צריכים לחופשה מושלמת). החבילה הזו כוללת גלישה ללא הגבלה בפייסבוק, אינסטגרם, סנאפצ'ט, ווטסאפ ואפליקציית הניווט של ווייז. בנוסף היא מעניקה לכם 20GB נוספים, אבל היא לא כוללת שיחות או הודעות. על כל דקת שיחה או הודעת טקסט תשלמו 1.5 ש"ח, וגם כאן תקבלו ספר דיגיטלי מתנה. מחיר החבילה: 199 ש"ח.

 

חבילת Passport Relax (או: תרגישו כמו בבית).  בחבילה הזו יש לכם תקציב של 1,000 דקות שיחה או 1,000 הודעות טקסט או, לחלופין, 3GB גלישה. וכן, גם כאן יש ספר מתנה. מחיר החבילה: 299 ש"ח.

 

  • שימו לב כי המחירים עשויים להשתנות על פי יעד הטיסה, ומומלץ להיכנס לאתר פרטנר חו"ל ולברר עלויות על פי המדינה אליה אתם מתוכננים להגיע.

 

פרטנר חו"ל – אפשר גם ללא חבילות

אם אתם טסים לחו"ל ואינכם מעוניינים בחבילה, תוכלו להשתמש במכשיר הסלולארי שלכם ובחשבון פרטנר לשיחות מחו"ל גם ללא חבילה – חשוב לפנות אל מרכזי הלקוחות של פרטנר חו"ל לקבלת מידע אודות תעריפי השיחה לדקה ממדינת היעד שלכם, על מנת לחשב כדאיות בחירה זו.

 

פרטנר חו"ל – זה קל להצטרף

כל חבילות פרטנר מאפשרות הצטרפות מקוונת ללקוחות פרטנר במהירות ובקלות. חשוב לבדוק טרם ההצטרפות כי החבילה שבחרתם מתאפשרת במדינת היעד אליה תגיעו. מרגע שתצטרפו – תוכלו לדבר דרך חבילת פרטנר שלכם ממדינת היעד בתעריפים מוזלים. תיהנו!

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme