בזק בינלאומי אינטרנט – כל המידע על חבילות האינטרנט של בזק בינלאומי

עומר גלעדי5 דקות קריאה
בזק בינלאומי אינטרנט
שתף:

בזק בינלאומי מספקת שירותי אינטרנט איכותיים המבוססים על כבל תת ימי המאפשר ביצועי אינטרנט טובים במיוחד. ביחד עם גלישה במהירות גבוהה, גם מכמה מכשירים במקביל, מספקת בזק בינלאומי אינטרנט איכותי במספר מאפיינים נוספים. לפניכם – סקירה על בזק בינלאומי, אינטרנט ותשתית

 

בזק בינלאומי – אינטרנט בתשתית תת ימית

הכבל התת ימי אשר נפרס על ידי בזק בינלאומי נקרא Power NGN, והוא כבל האינטרנט התת ימי היחיד בישראל המאפשר תעבורת נתונים בקיבולת של 7.2 טרה בייט – מהירות כמעט כפולה מתשתיות האינטרנט של חברות אחרות בישראל כיום (פרק לתשתית הסיבים האופטיים של חברת חברת אנלימיטד, שהיא בשלבי הנחה ואינה מספקת שירותים לכלל תושבי ישראל בשלב זה). תשתית זו של בזק בינלאומי מאפשרת אינטרנט מהיר (עד MB200), גם על כמה מכשירים במקביל, כך שפעולות כמו צפייה בסרטים, הורדת תכנים, משחקים מקוונים ואחרים – הם מהירים ואיכותיים יותר.

 

בזק בינלאומי אינטרנט 

 

חבילות האינטרנט של בזק בינלאומי

בזק בינלאומי מספקת אינטרנט במספר חבילות חודשיות במהירויות שונות, של החל מ – MB5 (הורדה) ועד MB200. המחירים, נעים בין 89.90 ש"ח ל – 149.90 ש"ח לחודש, כאשר מחיר החבילה עולה ככל שמהירות האינטרנט עולה.

 

בזק בינלאומי מציעה אינטרנט בחבילות הכוללות שירותים ייחודיים, כמו למשל:

 

  • מערכת Cyber Safe המאפשרת גלישה בטוחה ושמירה על המחשב מפני נוזקות או וירוסים
  • מערכתCyber Kids המאפשרת גלישה בטוחה וחשיפה לתכנים על פי גילאים
  • מערכת ייחודית בשם Cyber 014 המשלב שירותי אינטרנט עם חבילת לחיוג לחו"ל
  • שירותים נוספים ללקוחות עסקיים, כמו שירותי רשת מאובטחת לעסקים, שירותי Data Center, שירותי Office 365 – כל תוכנות חבילת Office בענן ובגישה מכל מקום, ועוד
  • איזור אישי המאפשר צפייה בחשבוניות ובחיובים החודשיים, עדכון פרטי המשתמש, וניהול חבילות מקוון.

 

בזק בינלאומי אינטרנט הכולל תשתית וספק, בטלפון אחד

שירותי האינטרנט של בזק בינלאומי מסופקים ביחד עם תשתית שכורה של חברת בזק, כך שחבילת האינטרנט שתרכשו מבזק בינלאומי תכלול גם תשתית וגם ספק – בחשבונית אחת ועם מספר טלפון אחד של שירות הלקוחות של בזק בינלאומי.

 

בזק בינלאומי מספקת שירותי אינטרנט (תשתית וספק, באמצעות תשתית האינטרנט של בזק)  באיכות גבוהה ובמהירות מן הגבוהות בארץ תודות לכבל התת ימי והמאפשר תעבורה מהירה במיוחד. חבילות האינטרנט של בזק בינלאומי מאפשרות שירותים רבים המאפשרים אינטרנט איכותי, מהיר – ובטוח.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme