6 הרגלי כסף של מיליונרים שכדאי לכם לאמץ

מערכת5 דקות קריאה
מיליונרים
שתף:

רובנו, אם לא כולנו, שואפים להיות עשירים יותר, ואם אפשר כמובן שנעדיף להיות מיליונרים. אנחנו רק לא ממש בטוחים איך מגיעים לשם, ותמיד נדמה לנו שאנחנו לא קרובים בשום צורה. זו אולי הסיבה לכך שאנחנו מפצים על האכזבה וחיים קצת יותר ממה שחשבון הבנק או המשכורת שלנו באמת אמורים לאפשר, אבל האמת היא שזו דווקא הדרך הנכונה בכיוון ההפוך. הסוד הגדול באמת הוא לחיות ברמת חיים נמוכה יותר, ויש שימליצו לכם לחיות כמו עניים, או לפחות כמו עניים ביחסית למצב האמיתי שלכם. שש סודות הכסף שלפניכם יעזרו לכם להתקדם עוד יותר לעבר המיליון הראשון, ואחריו גם אל המיליון השני.

 

1 – ותרו על המכונית היקרה

מיליונרים שיודעים איך לשמור על הכסף שלהם לא באמת מתעניינים במכוניות פאר, והם גם לא מחליפים את המכונית היפה שלהם מדי שנתיים או שלוש. למען האמת, רובם דווקא מרוצים מהמכונית הקיימת והפונקציונלית, והיא מלווה אותם במשך שנים רבות וטובות, או עד שאין ברירה אחרת. אם תראו במכונית שלכם ככלי תחבורה בלבד, ולא כסמל סטטוס (שהיא לא), תחסכו הרבה יותר כסף.

 

via GIPHY

 

2 – בתים של מיליונרים

אתם אולי מדמיינים בתים של מיליונרים כאחוזות גרנדיוזיות עם עשרות חדרים מיותרים, אבל השאלה היא האם אתם באמת שואפים לקנות בית עם כל כך הרבה חדרים. שאלה חשובה לא פחות היא האם יש לכם צורך בכך. זכרו שבית גדול עם שבעה חדרים נשמע לכם כמו פינוק של ממש, אבל עלויות הריהוט, התחזוקה והניקיון גבוהות להפליא, דרך טובה לשרוף את הכסף במקום הלא נכון.

 

via GIPHY

 

3 – סגרו עסקה טובה

יכול להיות שיש לכם את היכולת הכלכלית לסגור עסקה ולקנות מוצר במחירו המלא, אבל זה שאתם יכולים לא אומר שזה מה שאתם באמת צריכים לעשות. בזבוז כספים ללא הכרה הוא לא מהלך חכם או מחושב שיהפוך אתכם למיליונרים, אלא בדיוק להיפך. כדי להגיע למיליון נסו לחסוך כל אגורה ושקל, עד כמה שאפשר. זכרו שאתם עובדים קשה בשביל הכסף הזה, ואין סיבה שתוציאו אותו בקלות רבה כל כך.

 

via GIPHY

 

4 – וותרו על המינוס

גם הארנק שלכם בטח כולל בתוכו כמה כרטיסי אשראי, שלכל אחד יתרונות משלו, לרבות חברות במועדוני לקוחות או הטבות שונות. הכרטיסים האלה יכולים להיות יעילים בהחלט, אבל אם אתם מנצלים את המסגרת במלואה המצב קצת פחות אידאלי. רכישות גדולות יכולות להיות הכרחיות אם אתם עוברים דירה או נרשמים ללימודים, אבל אל תקנו יותר ממה שאתם צריכים ואל תבזבזו בלי מחשבה. זו הדרך הבטוחה לעבר המינוס, ולא לעבר הסטטוס החדש והנחשק שלכם כמיליונרים.

 

via GIPHY

 

5 – חיסכו כסף

כל מומחה שאיתו תתייעצו יחזור על מנטרה אחת קבועה, והיא שעליכם לחסוך 10 עד 20 אחוזים מכלל ההכנסות החודשיות שלכם למטרות שונות, לרבות מצבי חירום, חיסכון לקראת הפרישה או השכלה לילדים שיגדלו. מיליונרים הם אנשים חכמים, שחסכו ושמרו בצד לא מעט רזרבות, כך שגם בעתיד יוכלו להמשיך ולשמור על רמת החיים שאליה התרגלו.

 

via GIPHY

 

6 – כסף לא קונה אושר

מיליונרים אמיתיים יודעים שהמשפט הזה הוא ממש לא קלישאה, וכסף לא הופך אנשים לעשירים יותר. גם אם תגיעו אל בית החלומות, תטוסו מדי חודשיים לחו"ל או תצאו למסעדות פאר, לא בהכרח תהיו מאושרים. השקיעו זמן ואנרגיות בדברים החשובים באמת, באנשים הקרובים אליכם וגם בעצמכם. שם נמצא האושר האמיתי, והוא לא תלוי בשום צורה בסכום הכסף שיש לכם בחשבון הבנק או בקרן ההשתלמות.

 

via GIPHY

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme