מי עדן – כל מה שצריך לדעת על המוצרים והמסלולים של מי עדן

עומר גלעדי5 דקות קריאה
מי עדן
שתף:

מי עדן הינה אחת משלושת החברות השולטות בשוק מתקני המים בישראל, לצד חברת תמי 4 ובאחוזים נמוכים יותר חברת אלקטרה בר. בניגוד לשתי המתחרות הגדולות שלה, חברת מי עדן מציעה בעיקר מתקני מים מינרלים – לצד מתקני המים המסוננים שלה. אילו מתקני מים מציעה חברת מי עדן, מה הם מחירי השירות והאם מתקן המים המינרלים של מי עדן הוא מתקן המים האופטימאלי עבורכם? כל הנתונים הטכניים, המימדים, מסלולי השירות והמחירים – במאמר שלפניכם.

 

 

מתקני מים של מי עדן
חברת מי עדן מציעה מתקני מים מסוננים כמו גם מתקני מים מינרלים, כאשר שיטת הגשת המים היא דרך כדי מים מינרלים שהחברה לכל לקוחותיה מספקת מדי חודש

חברת מי עדן – מים מינרלים בישראל מאז שנת 1983

במתקני המים המינרלים שלה, מספקת חברת מי עדן מים מינרלים טבעיים ממעין השוכן קרוב לעיר קצרין (מייד נרחיב אודות מקור המים המינרלים של מי עדן). בשנת 1983 קיבלה חברת מי עדן אישור לשווק את אותם מים מינרלים ומאז שנת 1998 משווקת מי עדן מים מינרלים בישראל ובעוד 16 מדינות שונות בעולם. בשנים האחרונות, הצטרפה חברת מי עדן גם לטרנד המים המסוננים, והיא מציעה כיום שלושה מתקני מים מסוננים, עליהם נרחיב בהמשך.

 

מי עדן – מקור המים

המים המינרלים של מי עדן מגעים ממעין בשם סלוקיה, המצוי במרכז שמורת הטבע יהודיה, בגובה כמעט חצי קילומטר (445 מטרים) מעל פני הים, בגולן. קרקע הסלוקיה, העשויה סלעי בזלת, מאפשרת למים לספוג מאזן ייחודי של מינרלים הישר מן הטבע. הרכב המי הייחודי המתאפשר בזכות קרקע הבזלת במעין הוא דל בנתרן, ועשיר בסידן, אשלגן, ומגנזיום.

 

מהאזור העליון של מעין הסלוקיה, זורמים המים הנקווים היישר ממי הגשם דרך סלעי הבזלת אל מאגר תת קרקעי של אותם המים, כל טיפה עושה את דרכה מן המעין העליון אל המאגר התת קרקעי במשך מספר שנים. המאגר התת קרקעי הוא בשליטת חברת מי עדן וממנו נשאבים המים המוזרמים אל בקבוקי המים המינרלים של מי עדן – ללא מגע יד אדם.

 

על אף שאריזת המים בבקבוקים ובכדים מתבצעת ללא מגע יד אדם, עוברים המים המינרלים של מי עדן בדיקות מעבדה קפדניות אחת לשעה.

 

מתקני המים המינרלים של מי עדן

מי עדן מציעה שני מתקני מים מינרלים, אשר השימוש בהם מתאפשר רק באמצעות כדי מים מינרלים המסופקים כחלק ממסלול החכירה והשירות של כל אחד משני המתקנים באופן חודשי וקבוע. הנה פירוט בנוגע למתקני המים של מי עדן:

 

  • מיני בר עדן – מתקן מים מינרלים מבית מי עדן המתוכנן לעמוד על השיש או על משטח מוגבה. מימדיו: גובה כולל כד המים 58 ס"מ; גובה ללא הכד: 36 ס"מ; עומק: 36 ס"מ; רוחב: 26 ס"מ. המתקן מתאים לשימוש עם כדי מים קטנים, בקיבולת של 11 ליטרים. מגיע בצבעים: לבן או כסוף, לבחירתכם. העלות: 79 ש"ח לחודש, כולל שלושה כדים של 11 ליטרים בחודש

 

  • עדן קלאסי – בר מים חמים וקרים המתוכנן לעמוד על הריצפה. מימדיו: גובה כולל כד המים 138 ס"מ; קוטר: 30 ס"מ. המתקן מתאים לשימוש עם כדי מים גדולים, בקיבולת של 18.9 ליטרים.
    מגיע בצבעים לבן או כסוף, לבחירתכם. העלות: 89 ש"ח לחודש, כולל שלושה כדים של 18.9 ליטר בחודש

 

כדי מים מי עדן
מתקני המים המינרלים של מי עדן אינם ניתנים לרכישה, אלא רק לחכירה תמורת תשלום חודשי קבוע, הכולל אספקת כדים בגודל המתאים למתקן המים שברשותכם, באופן חודשי קבוע. גובה התשלום תלוי בכמות הכדים שיובאו, ובכל חודש תקבלו כדים על פי מספר הכדים הריקים שתחזירו. עם תום תקופת החכירה, תתבקשו להחזיר את מתקן המים ואת הכדים הריקים – או המלאים – שברשותכם

 

מתקני המים המסוננים של מי עדן

מי עדן מציעה מתקני מים מסוננים תחת המותג  Eden Pure. החברה מציעה ארבעה מתקנים, הנה פירוט:

 

  • מתקן המים Eden Pure Classic
    מתקן מים שולחני קומפקטי מבית מי עדן למים מסוננים.
    תפוקת מים קרים: 45 כוסות לשעה, בטווח טמפרטורות לבחירה של 5 – 16 מעלות
    תפוקת מים רותחים: 90 כוסות לשעה, בטמפרטורה מרבית של 97 מעלות
    מערכת סינון: מסנן פחם בעל יכולת סינון מרבית של 2 מיקרון + נורת UV לטיפול בבקטריות, חיידקים או מיקרו אורגניזמנים אחרים אשר מגיעים עם המים.
    מתקן המים Eden Pyre Classic מצטיין בתפעול נוח באמצעות מסך LCD ושמונה לחצנים המאפשרים מזיגה של מים קרים, פושרים, חמים, וחמים במיוחד. תכנון נוח מאפשר מילוי קל של כוסות וספלים, כמו גם בקבוקים או סירים. מגיע בצבעים: לבן, שחור, כסוף, שמנת, אפור או אדום

 

  • מתקן המים Eden Pure Touch
    מתקן מים להעמדה על משטח מוגבה (כמו שיש), המספק מים מסוננים באיכות גבוהה.
    תפוקת מים קרים: 40 כוסות לשעה, בטמפרטורה של 5 מעלות. נפח מיכל המים הקרים 1.5 ליטרים.
    נתון מעניין על מתקן מים זה הוא, שהוא מגיע עם שני מיכלי מים קרים וחמים בנפח כולל של כ – 2.5 ליטרים, וניתן שלא לחבר אותו אל ברז המים כלל, לשימוש זמני במיקום מרוחק מהברז או לשימוש קבוע מבלי לחברו אל צנרת המים בבית.
    תפוקת מים רותחים: 80 כוסות לשעה, בטמפרטורה מרבית של 90 מעלות. נפח מיכל המים החמים 1.125 ליטרים. המיכל עשוי פלסטיק רפואי אשר אינו מפריש ביספינול A או חומרים רעילים אחרים במגע עם טמפרטורות גבוהות.
    מערכת סינון: מסנן פחם בעל יכולת סינון מרבית של 2 מיקרון + נורת UV-C של 11 וואט, לטיהור המים וטיפול בבקטריות, חיידקים או מיקרו אורגניזמנים אחרים אשר מגיעים עם המים.
    מתקן המים Eden Pyre Classic עומד בתקן הישראלי 1505-1 לטיפול וטיהור במי שתיה מסוננים. הוא בעל מסך מגע מלא לתפעול פשוט ונוח, עם אפשרות לתכנות "כוס אישית" של כמות וטמפרטורה של מים שהיא אופטימאלית עבור מספר אנשים. גם הוא בעל אפשרות נוחה למילוי מים במיכלים גדולים כמו בקבוקים או סירים, והוא מגיע בצבעים: לבן, שחור, כסוף, אפור או אדום

 

  • מתקן מים בשילוב סודה בר – Eden Pure Soda
    מכשיר מים מסוננים הכולל אפשרות לייצור סודה טרייה בשלוש רמות הגזה שונות על פי בחירת המשתמש.
    תפוקת מים קרים: 40 כוסות לשעה, בטווח טמפרטורות לבחירה של 5 – 16 מעלות
    תפוקת מים רותחים: 80 כוסות לשעה, בטמפרטורה מרבית של 99 מעלות
    מערכת סינון: מסנן פחם בעל יכולת סינון מרבית של 5 מיקרון + נורת UV לטיפול בבקטריות, חיידקים או מיקרו אורגניזמנים אחרים אשר מגיעים עם המים.
    ברז סודה המאפשר מזיגה של מים מוגזים באמצעות מיכל 2CO המורכב בתוך מתקן המים.
    המתקן עומד בתקן הישראלי 1505-1 לטיפול וטיהור מי שתייה מסוננים.
    מגיע עם אפשרות My Cup לתכנון כמות המים והטמפרטורה המבוקשת על פי העדפות השתיה של כל אחד מבני המשפחה, ויכול גם הוא לפעול במילוי המיכלים בצורה ניידת, על ידי מילויים והנחת מתקן המים ללא התקנה לצנרת

 

לא מצאתם את מתקן המים עבורכם בפירוט המבחר מבית מי עדן?

נמליץ לכם על קריאת מאמר מבית ההשוואות של ריאלי, העוסק בהשוואה בין מתקני מים. תגלו במאמר פירוט מתקנים, חבילות ומחירים של שלוש חברות סינון המים הגדולות בישראל – מי עדן, אלקטרה בר, תמי 4, וחברות נוספות.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme