פינטרסט לעסקים – 5 טיפים לשימוש נכון בפינטרסט לקידום העסק שלכם

מערכת5 דקות קריאה
פינטרסט לעסקים
שתף:

הרשתות החברתיות הן חלק בלתי נפרד מהשיווק בשנים האחרונות, ועסקים קטנים וגדולים יודעים את זה מצוין. אלא שלצד פייסבוק ואינסטגרם יש עוד רשת אחת שזוכה לפופולאריות אדירה ומביאה עמה פוטנציאל אדיר, והיא פינטרסט (Pinterest). במבט ראשון נדמה שמדובר בסך הכל בלוח מודעות פשוט, אבל אם תתכננו נכון תוכלו להשתמש בו כדי לקדם את העסק שלכם. פינטרסט לעסקים – איך משתמשים בכלי הזה, ומה חשוב לדעת?

 

תנו לאנשים סיבה לנעוץ אתכם

כדי ליהנות מהיתרונות של פינטרסט לעסקים הקפידו למלא את האתר שלכם באלמנטים ויזואליים שהגולשים שלכם ירצו לנעוץ על לוח המודעות שלהם. תמונות, אינפוגרפיקות ושאר עיצובים מיוחדים יעשו את העבודה בצורה מושלמת. חשוב לזכור שהשימוש בבאנרים ותמונות תורם לקידום העסקי שלכם באופן כללי. כך הגולשים שלכם יכולים לשתף את הבלוג המקצועי ואת העיצובים המיוחדים שלכם בפייסבוק, למשל. על פי אותו עיקרון, תמונות מדליקות הן דרך טובה לנצל את פינטרסט לעסקים ולהגביר את החשיפה למותג שלכם.

 

פינטרסט לעסקים – מחייב אקטיביות

אם אתם מקדמים את העסק שלכם דרך פייסבוק אתם כבר מבינים היטב עד כמה הקידום ברשתות החברתיות מחייב אקטיביות ועקביות. שימוש נכון בפינטרסט לעסקים ידרוש מכם לא פחות מזה, כך שאם אתם מחפשים פתרון בשיטת "שגר ושכח" זו לא הדרך האידאלית עבורכם. יצירת לוחות היא רק הצעד הראשון, ובמקום לתת להם להישאר שם בחוץ ללא השגחה השקיעו בנעיצת תמונות, במענה לנעיצות של אחרים, ואף בגיוס אדם נוסף שישקיע את הזמן ואת האנרגיות בניהול המדיה החברתית הזו. אם אין לכם את הזמן לעשות את זה בעצמכם, לכל הפחות תוכלו לדאוג שמישהו יעשה את זה עבורכם.

 

פינטרסט לעסקים

 

חשבו על מוצרים דומים או משלימים

סביר להניח שלעסק שלכם סל מוצרים נפלא אבל עם כמות מוגבלת למדי של פריטים. אם כן, יצירת לוחות שעליהם ייתלו תמונות של מוצרי העסק בלבד עשויה להוביל ללוח משעמם וחדגוני. דרך טובה להימנע מהמצב הלא-רצוי הזה היא לנעוץ תמונות של מוצרים הקשורים למוצרי העסק, רעיונות לשימוש ייחודי במוצר ותמונות שמציגות אותו בשלל וריאציות ובשילוב עם מוצרים אחרים. למשל, אם אתם מוכרים ריהוט משרדי תוכלו להעלות תמונות שמציעות מגוון דרכים לעצב את המשרד או את חדר העבודה, ולשלב את הפריטים השונים בכל פעם בדרך אחרת. כך תצרו גיוון, תספקו עניין והלוח שלכם יהיה הרבה יותר מסקרן.

 

שמרו על קשר אישי

גם אם אתם משתמשים בפינטרסט לעסקים כדאי לזכור שמדובר בכל זאת ברשת חברתית. חברי הרשת החברתית הזו מצפים ללמוד הרבה יותר על האנשים שנמצאים מאחורי הקלעים ואף לתקשר איתם בדרך כזו או אחרת. יצירת חיבור אישי עם הגולשים היא ללא ספק דרך טובה לחזק את הקשר הישיר הזה. לצד המוצרים שהעסק מקדם אפשר ואף רצוי לבנות לוחות הממוקדים בתחביבים השונים שלכם, כדוגמת טניס או טיולים בעולם. גם לוחות מודעות עליהם יינעצו תמונות של לקוחות שבעי רצון המשתמשים במוצרי העסק הם לוחות חשובים שיגבירו את מעורבות הלקוחות באופן ניכר.

 

צרו חיבור בין הרשתות החברתיות השונות

כמו פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר ניתן לנצל את פינטרסט לעסקים ולקידום מכירות. אלא שאין סיבה לראות בכל אחת מהרשתות הללו כיחידה נפרדת ועצמאית. למעשה, שילוב נכון ביניהן יעזור לכם לקדם את המוצרים והשירותים שלכם הרבה יותר. פרסום לוח המודעות דרך פייסבוק הוא דוגמה טובה לתרומה האפשרית של האינטגרציה בין פייסבוק לבין פינטרסט לעסקים.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme