מועדון חבר – סקירה מלאה של הכרטיס עבור משרתי הקבע

רון מדינה5 דקות קריאה
מועדון חבר
שתף:

יש מועדון סגור שחבריו נהנים מלא מעט הנחות והטבות במאות עסקים בישראל. מועדון חבר הנחשק הוא מועדון ההטבות של משרתי הקבע, גימלאי צה"ל, נכי צה"ל ובנות זוגם. המועדון הולך ומגדיל את האפשרויות הגלומות בו ומציע היום כמה סוגי כרטיסי אשראי וחברות, שמעניקים כולם הטבות משמעותיות. עם זאת, בחודש האחרון עלה שמו של מועדון חבר לכותרות בזכות הטבה אחת משמעותית, כאשר מאות עמיתים של המועדון רכשו דירות במסגרת שיתוף פעולה בין המועדון ובין חברת גינדי. ההטבה שקיבלו אפשרה לרוכשים הנחה של 12% ברכישת הדירה והטבות נוספות.

 

לצד מבצעים גרנדיוזים כאלו, כרטיסי מועדון חבר משמשים את יוצאי צה"ל ביומיום למגוון רחב של שימושים, חלק מהם באים לידי ביטוי במבצעים חודשיים ואחרים בהטבות קבועות. מועדון חבר מציע לכחצי מליון החברים בו הטבות שרק ארגון חזק ומרובה משתתפים כל כך יכול. על מועדון חבר, על ההנחות וההטבות המוצעות לחברים בו ועוד – במאמר שלפניכם.

 

מועדון חבר - אחד המועדונים הראשונים בישראלי
מועדון חבר הוא ממועדוני הצרכנים הראשונים בישראל – והוא גם מועדון הצרכנים החזק ביותר בארץ, עם מעל חצי מליון חברים ואלפי הטבות והנחות המוצעות על כמעט כל מוצר שתעלו על דעתכם, בכל רגע

 

מועדון חבר מציע הטבות משמעותיות לאחד מכל 16 ישראלים

מועדון חבר הוא המועדון הגדול בארץ למשרתים בצה"ל בשירות של קבע, נכי צה"ל וגימלאי צה"ל. חברים בו מאות אלפי ישראלים, והם מקבלים הטבות מרחיקות לכת בבתי עסק מרובים, הנה כמה מההנחות הממוצעות שניתנו לחברי מועדון חבר לאורך השנים:

 

  • עד 50 אגורות הנחה על כל ליטר דלק

 

 

  • עד 50% הנחה ברכישת כרטיסים לאטרקציות, מופעים ואירועים

 

  • עד 15% הנחה על רכישת דירות

 

  • עד 10% הנחה על רכישת רכבים

 

  • עשרות אחוזי הנחה באלפי חנויות הפזורות ברחבי הארץ ומוכרות מוצרים שונים – החל מגאדג'טים ומוצרי טיפוח, וכלה בריהוט ואביזרים לבית, ועוד

 

ההטבות הכלליות שמקבלים בעלי כרטיס מועדון חבר:

מוערך כי חברי מועדון "חבר" חוסכים אלפי שקלים בשנה על הוצאות קבועות כמו מזון, הלבשה, ובילויים – וזה עוד לפני שלקחנו בחשבון הנחות של עשרות אלפי שקלים ברכישות רכבים ודירות במסגרת מבצעי המועדון. הנה כמה מן התחומים בהם חברי מועדון "חבר" תמיד ימצאו הנחות למחזיקי כרטיס המועדון:

 

  • אטרקציות, הצגות ומופעים: חברי מועדון חבר מקבלים הנחות קבועות להצגות ילדים ומבוגרים, מופעי מוזיקה, מנויים לתיאטראות ובתי קולנוע, סדנאות וימי עיון. בנוסף, הם מקבלים מנויים מוזלים לעיתונים ומגזינים שונים.

 

  • מנויי ספורט: בעלי כרטיס חבר יכולים לרכוש מנויים לליגת העל בכדורסל וכדורגל, מנויים לבריכות שחייה ומועדוני ספורט וכושר וכרטיסים מוזלים למגוון פעילויות ספורט אתגרי.

 

  • נופשים וטיסות לחו"ל: עם כרטיס חבר אפשר להזמין שוברים לנופשים בארץ, בצימרים ובתי מלון. בנוסף מוצעים נופשים מאורגנים לבתי מלון והארחה, חופשות בריאות שנתיות שמתקיימות בכפר נופש אולגה ומנויים לחברה להגנת הטבע. חברי חבר זוכים גם להטבות בהזמנת טיסות לחו"ל בחלק מחברות התעופה הישראליות.

 

  • קייטנות ופעילויות לילדים: הורים לילדים קטנים שהם בעלי כרטיס חבר יכולים להיעזר בו לקבלת הנחות במגוון פעילויות לילדים בכל רחבי הארץ. המועדון מארגן במהלך חופשות הקיץ והחגים גם פעילויות מסובסדות וחינמיות לילדים.

 

  • ביטוחים רפואיים: דרך חבר אפשר להנות מכיסוי ביטוחי לטיפולי שיניים, כולל טיפולי יישור שיניים לילדים.

 

אגב, לא רק בעלי החברות זכאים לקבלת הנחות מטעם מועדון "חבר" – אלא גם קרובי משפחה מדרגה ראשונה – בני הזוג של חברי מועדון "חבר" וילדיהם.

 

מועדון חבר מספק שלל הטבות
חברי מועדון "חבר" נהנים מאלפי הטבות בבתי עסק שונים ברחבי הארץ, החל ממוצרים קטנים ויום יומיים כמו מוצרי מזון ומוצרי צריכה – וכלה בהנחות ענק על רכישת רכבים ודירות במבצעים ייחודיים לחברי המועדון

 

ארבעה סוגים של כרטיסי אשראי לחברי מועדון "חבר"

שיתוף הפעולה בין מועדון חבר וחברת האשראי ישרכארט מאפשר לחברי המועדון לבחור מבין ארבעה כרטיסי אשראי שונים, כולם ניתנים ללא חיוב דמי כרטיס. הכרטיס הבסיסי ביותר הוא כרטיס ישרכארט חבר שמיועד לשימוש בישראל בלבד. מאסטרקארד חבר וגולד מאסטרכארד חבר מיועדים לשימוש בארץ ובחו"ל ולמט"ח, כאשר העסקאות מחויבות באופן מיידי. כרטיס מאסטרקארד חבר פלטיניום מאפשר עסקאות בארץ ובחו"ל, כאשר עסקאות מט"ח יחויבו במועד החיוב החודשי ולא באופן מיידי.

 

 פעילויות יזומות לצד הטבות קבועות

כאמור, כרטיס מועדון חבר מקנה גם כניסה לפעילויות יזומות, מסחריות, צרכניות ותרבותיות. במסגרת שיתוף הפעולה עם ישרכארט מפיק הארגון בכל שנה ירידי מכירות בתחום שונים, שמאפשרים לחברי המועדון לרכוש פריטים ומוצרים פיזיים בהנחות משמעותיות. הירידים יכולים להתמקד במכשירי חשמל, ציוד לבית ספר, פריטים לבית, מכוניות ומגוון רחב של מוצרים נוספים, בהתאם להחלטת המועדון ולארגון הפעילות. החברות וקבלת כרטיס המועדון מתאפשרים גם לצעירים בני 18-28, דור שני לאנשי הקבע וגימלאי צה"ל.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme