כרטיס המועדון "בהצדעה" של לאומי – סקירת ההטבות והשירותים

מורן בלסר5 דקות קריאה
בהצדעה
שתף:

מדינת ישראל היא מדינה קטנה ומוקפת אויבים – ואנחנו מתגאים באחד הצבאות החכמים, החזקים, והמוצלחים בעולם. כולנו נהנים "לפרגן" לחיילים אבל מועדון "בהצדעה" הוא מאותם המוסדות שחרטו על דגלם יצירת מועדון אשר יקבל אליו חיילים, מילואימניקים, ומשוחררים טריים  – ויספק עבורם שפע של הטבות, הנחות, ומבצעים ייחודיים.

 

מועדון "בהצדעה" הוקם בשנת 2010 כדי להעניק הטבות וחסויות למשתחררי צה"ל ולמשרתי מילואים, ובשנת 2014 בשיתוף עם משרד הביטחון ועם חברת "לאומי קארד" השיקו את כרטיס האשראי של המועדון –  כרטיס המעניק הנחות והטבות לחבריו. המועדון מסייע לחיילים בשירות סדיר ובמילואים ולחיילים משוחררים (עד שלוש שנים מיום השחרור) במתן קרנות לימודים, סיוע לחיילים משוחררים מובטלים, הטבות בהרשמה למוסדות חינוך ואקדמיה ועוד. הכל על המועדון, ההטבות, המחירים, השירותים, והאם שווה להפוך חלק מהמועדון – במאמר שלפניכם.

 

מועדון בהצדעה מספק הטבות לעשרות אלפי חיילים
מועדון "בהצדעה" הוקדם בשנת 2010 ומאז ועד היום מספק לעשרות אלפי חיילים בסדיר, חיילי מילואים ומשוחררים טריים בישראל, מגוון הצעות אטרקטיביות, הנחות ומבצעים ייחודיים

 

מועדון בהצדעה – המועדון שמצדיע לחיילים, משרתים במילואים, ומשתחררים בכבוד משירות סדיר

מועדון בהצדעה, המנוהל דרך אתר האינטרנט, מאפשר כניסה דרך הקשת המספר האישי. באתר האינטרנט ניתן לרכוש הטבות במחירים מיוחדים ובתנאים מיוחדים, למוצרים ושירותים כמו: הזמנות למלונות וחדרי אירוח וחבילות נופש; מופעים והצגות; שוברים לארוחות, לאטרקציות, לטיפולי ספא, וכדומה; כרטיסים לסרטים המוצגים בקולנועים ברחבי הארץ; מנויים לתיאטראות ולמגזינים; ועוד. ההטבות אפשריות אך ורק עבור חברי מועדון רשומים. ישנה מגבלה על כמות הרכישות המותרת דרך האתר  – הזכאות לביצוע רכישות היא שנתית ונקבעת על ידי משרד הביטחון.

 

מועדון בהצדעה מספק שלל הטבות
הטבות וכרטיסים מוזלים להצגות, סרטים, ארוחות, טיפולי ספא, ארוחות במסעדה, ועוד, ועוד – לחברי מועדון "בהצדעה".

 

כרטיס "בהצדעה" – כרטיס אשראי מבית לאומי כארד

חברי המועדון זכאים להנפקת כרטיס אשראי "בהצדעה", המעניק הטבות שחלקן יפורט מייד. הכרטיס ניתן בפטור מלא מתשלום דמי כרטיס, וניתנת אפשרות להנפיק כרטיס אשראי גם עבור בני משפחה של בעל זכאות. בסך הכל, לבעלי כרטיס האשראי ניתנות הנחות במעל 2,500 בתי עסק ברחבי הארץ, בתחומי עיסוק מגוונים.

 

ההטבות הניתנות למחזיקי כרטיס האשראי נחלקות להטבות קבועות ולהטבות המשתנות מחודש לחודש ומוגדרות כמבצעים מיוחדים לחברי בהצדעה. הנה לפניכם פירוט כללי בנוגע להטבות הקבועות הניתנות לחברי מועדון ומחזיקי כרטיס האשראי של המועדון. לבירור בנוגע להטבות משתנות – מומלץ להיכנס לאתר המועדון או לאתר לאומי כארד, ולברר.

 

בין ההטבות הקבועות של כרטיס האשראי:

  • הנחות ברשתות קמעונאות גדולות: רשתות אופנה, מותגי חשמל וחנויות לילדים הן רק חלק מהחנויות בהן ניתן לרכוש בהנחות עם בהצדעה. לאומי קארד מציעה גם כרטיס נטען שמאפשר לקבל הטבות משמעותיות עם הנחה של עד 10% ברכישה ברשתות אלו, מתוך הסכמים עם רשתות נקודתיות כמו גולף, פוקס, מגה ספורט, ללין, עמינח סנטר ואחרות.

 

  • הנחות ברכישת מוצרים דרך אתר בהצדעה: באתר מתעדכנים מבצעים יזומים שונים שמאפשרים רכישה של מוצרים בהנחה של עד 20% במחיר.

 

  • הנחות בהזמנת חופשות, טיסות ונופשונים: חברי בהצדעה יכולים לרכוש באופן נקודתי, במסגרת מבצעים ייחודיים, חופשות, טיסות ונופשונים בארץ ובחו"ל.

 

  • כניסה לאירועי תרבות ופנאי: חברי בהצדעה רוכשים כרטיסים מוזלים להופעות לילדים ולמבוגרים, מנויים לתיאטראות ולבתי קולנוע, כניסות למוזיאונים ולאטרקציות ועוד.

 

  • אחת ההטבות העיקריות שמציע הכרטיס הוא הטבה ברכישת דלק בתחנות סונול. הנחה של 21 אגורות לליטר לצד הנחה קבועה של 5% ברכישה בחנויות So Good של הרשת.

 

תנאי האחזקה בכרטיס

הכרטיס ניתן לכל מי שנרשם דרך אתר בהצדעה, לפי פרטים אישיים שונים ומיועד כאמור למי ששירת בצבא וממשיך לשירות מילואים. עם זאת, חשוב לציין שהכרטיס ניתן גם לבני זוג ובני משפחה של יוצאי הצבא. בנוסף, כרטיסי האשראי של המועדון ושל בנק לאומי ניתנים ללא תשלום של דמי כרטיס חודשיים. הכרטיס המונפק הוא כרטיס מבית חברת האשראי ויזה והוא מגיע בכמה סוגי כרטיס – כרטיס בינלאומי, כרטיס זהב וכרטיס פלטינה. הכרטיסים פתוחים לעסקאות קרדיט, תשלומים, קרדיט וקרדיט פלוס, לצד עסקאות רגילות.

 

בנק לאומי מציע למשתמשי בהצדעה גם מסגרת אשראי בנוסף למסגרת האשראי הבנקאית ובחירה במועדי חיוב שונים לאורך החודש, בהתאמה לצרכי הלקוח. תנאים אלו זהים לתנאים בכל כרטיס אשראי אחר. לצד ההטבות הניתנות במסגרת אתר בהצדעה, בעלי כרטיס האשראי נהנים גם מהטבות לאומי קארד המתפרסמות מדי חודש באתר החברה. ההטבות מחולקות למגוון רחב של תחומים, ביניהם תיירות ונופש, פעילויות לילדים, תרבות, צרכנות ועוד.

 

בשורה התחתונה – האם הכרטיס משתלם?

כרטיס בהצדעה לצד החברות במועדון, מאפשרים ליוצאי צבא לקבל שפע של הנחות והטבות בתחילת דרכם בעולם העבודה. בהמשך, נהנים המילואימניקים מהטבות שרלוונטיות לכל בני המשפחה ויכולות לחסוך מאות שקלים בחודש ואלפי שקלים בשנה. מסיבה זו ובזכות התנאים המטיבים שמציע בנק לאומי, בהחלט מומלץ להצטרף למועדון ולהנפיק את הכרטיס.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme