איך להשתמש ב-LinkedIn כדי לקדם את העסק שלכם?

מערכת5 דקות קריאה
LinkedIn היא לא עוד רשת חברתית קלאסית
שתף:

הקמת עסק היא לא משימה קלה, והאתגר הגדול ביותר הוא אתגר השיווק. אלא שבעידן הדיגיטלי המשימה הזו נראית קצת יותר קלה, ואחד הכלים המשמעותיים שעומדים לרשותנו היום הוא LinkedIn. מצד אחד זוהי רשת חברתית במלוא מובן המילה, ומצד שני היא גם אמצעי שיווקי נפלא שתוכלו לנצל לטובתכם. יש לכך 3 סיבות עיקריות:

 

1 – רשת LinkedIn מונה למעלה מ-65 מיליון אנשי מקצוע מכל העולם ובכל תחום אפשרי. בכל רגע נתון מתחבר חבר נוסף למערכת.

 

2 – חברי הרשת החברתית המקצועית מרוויחים שכר ממוצע (שנתי) של 109,000 דולר.

 

3 – כמחצית מחברי הרשת הם בעלי סמכות לקבל החלטות בחברות בהן הם עובדים.

 

טיפים לתחילת הדרך

כדי שתוכלו לנצל את LinkedIn לקידום העסק שלכם יש כמה דברים שכדאי לכם לעשות. ראשית, למדו את המערכת וגלו איך הוא עובדת. זה הזמן להכיר את הפונקציות השונות ואת האפשרויות שהיא מציעה לכם. בנוסף, וזו אולי המלצה שתישמע לכם בסיסית והגיונית – צרו לעצמכם חשבון LinkedIn והתחילו לערוך אותו תוך התמקדות בעסק שלכם ובשירותים שהוא מציע. המטרה היא להימנע מכל רעשי הרקע והפרטים הלא-מאוד-חשובים, ולהציע למי שייחשף לפרטים שלכם רק מידע בעל חשיבות למטרות העסקיות שלכם. לבסוף, אם רלוונטי, הקימו דף עסקי וקשרו אותו לפרופיל שלכם. כך תגדילו את התנועה אליו ואת החשיפה לעסק.

 

LinkedIn יכולה להגדיל את החשיפה לעסק
בין שלל רשתות חברתיות LinkedIn היא בהחלט כוכבת, בעיקר בכל הקשור לקידום העסק שלכם. אתם רק צריכים לדעת לעשות את זה נכון.

 

שיטות פרסום באמצעות LinkedIn

יש שתי דרכים עיקריות להתמודד עם קידום העסק שלכם ב-LinkedIn: באופן אקטיבי ויוזם או באופן פסיבי ומגיב. בכל דרך שבה תבחרו חשוב שתשקיעו זמן ומאמץ במאמצי השיווק שלכם, מה שיוביל באופן טבעי לתוצאות טובות הרבה יותר.

 

שיווק פאסיבי

פתיחת חשבון ב-LinkedIn, יצירת קשרים עסקים ועדכון החשבון מפעם לפעם, כל אלה יספיקו לכם להשיג את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים או השותפים העסקיים שלכם. הגישה הפאסיבית גם יכולה להשתלם לכם משום שהיא תספק לכם את החשיפה הדרושה למי שהמוצרים או השירותים שלכם רלוונטיים עבורו ומחפש אותם באופן אקטיבי. אתם יכולים לעדכן גם המלצות שקיבלתם ולקבל המלצות נוספות מלקוחות, והן יופיעו בפני המתעניינים שיגיעו אל הפרופיל שלכם או אל העמוד העסקי.

 

שיווק באמצעות LinkedIn ייצור קשרים עסקיים
LinkedIn היא דרך מצוינת להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולהגדיל את החשיפה לשירותים ולמוצרים שלכם בקלות.

 

שיווק אקטיבי

בדומה לכל גישה שיווקית אחרת ולכל טקטיקה שבחרתם לאמץ, אקטיביות היא תמיד יעילה יותר, והתוצאות בגישה הזו מהירות יותר. כדי לפעול באופן יזום לקידום העסק באמצעות LinkedIn יש כמה צעדים בסיסיים:

 

1 – העלו פוסטים באופן קבוע. ספרו על מה אתם עובדים, עם מי אתם עובדים ואל תשכחו לספק עדכונים שיהיו מעניינים ורלוונטיים מבחינת קהל היעד שלהם. התמקדו בעשייה עצמה ובדרך שבה תוכלו לעזור לאחרים להשיג מטרות או יעדים משלהם.

 

2 – השתתפו בקבוצות. הצטרפו לקבוצות בתחום העיסוק והעניין שלכם. השתתפות בדיונים תעזור לכם לבסס מעמד של מומחה בתחום שלהם. אל תפרסמו באופן מוגזם ואל תדברו תמיד על העסק שלכם. במקום, השיבו לשאלות של אחרים ומצבו את עצמכם בעמדה שבה אנשים יכולים לבטוח בכם.

 

3 – שלחו הודעות והזמנות לחברי הרשת שלכם. שוב, הימנעו מפרסום מוגזם (ספאם) וזכרו שהמטרה היא ליצור קשרים עסקיים עם אנשים שיכולים ליהנות מהשירות שלכם באמת.

 

4 – נסו את הפרסום הממומן. גם LinkedIn, כמו רשתות חברתיות אחרות, מאפשרת לכם לקדם שירותים ומוצרים בתשלום. כך תוכלו להעביר את העסק שלכם לקדמת הבמה במהירות.

 

5 – שקלו שדרוג לחשבון שלכם. חשבון LinkedIn משודרג (בתשלום) מביא כמה יתרונות משמעותיים, לרבות הוספת אנשי קשר נוספים ופונקציות אחרות שיתאימו למטרות העסקיות שלכם. אתם לא חייבים לקבל החלטה כבר עכשיו, דרך אגב. יש לכם אפשרות ליהנות מתקופת ניסיון ולגלות אילו רכיבים נוספים קיימים בפרופיל המשודרג.

 

LinkedIn כחלק מהאסטרטגיה השיווקית
כשאתם מתכננים את האסטרטגיה השיווקית שלכם תנו לרשת LinkedIn מקום בתכניות שלכם. לפחות כדאי לכם לנסות.

 

שילוב LinkedIn באסטרטגיה השיווקית שלכם

על ידי הוספת LinkedIn לאסטרטגיה השיווקית שלכם אתם יכולים להרחיב את הפעילות העסקית ואת המעגלים החברתיים שלכם. זו דרך מצוינת למצוא לקוחות חדשים וגם ליצור תדמית מקצועית עבורכם ועבור העסק שלכם. גם אם אתם ממש בטוחים שזה לא רלוונטי לכם, לא יזיק לערוך סיור קצר ברשת. רק לצורך התרשמות, כמובן. אולי תופתעו לגלות כמה יתרונות יש לה, וכמה היא בעצם נכונה עבורכם.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme