12 טיפים ליצירת הכנסה נוספת

מערכת5 דקות קריאה
הכנסה נוספת - 12 רעיונות מעולים
שתף:

רובנו מחפשים עוד ועוד דרכים להבטיח לעצמנו הכנסה נוספת, רצוי בלי שיידרש מאיתנו מאמץ עילאי לשם כך. למרבה המזל יש לא מעט דרכים טובות לעשות זאת. בתלות בכישורים הייחודיים שלכם, וגם במגבלות הזמן שלרשותכם, תוכלו להכניס לחשבון הבנק עוד כמה שקלים. תוכלו גם לעשות את זה מהר למדי, וכדי לעזור לכם לצאת דרך לפניכם שפע של רעיונות מצוינים ליצירת הכנסה נוספת בקלות. אתם לא צריכים לעבור דירה, וזה באמת לא משנה איפה אתם גרים היום. אם יש לכם גישה לאינטרנט אתם כבר בכיוון הנכון ותוכלו לייצר הכנסה כעבודה מהבית.

 

1 – התחילו למכור מוצרים אונליין

כדי לייצר הכנסה נוספת בלי לצאת מהבית אפשר להתחיל למכור מוצרים. אם פעם הדרך היחידה לעשות זאת כללה השכרת חנות ועלויות תקורה גבוהות למדי, היום זה קל, נוח והרבה יותר זול. באתרים כמו ebay או amazon אפשר למכור רהיטים, מוצרים לבית, בגדים, נעליים, גאדג'טים ואפילו צעצועים. אתם יכולים למכור פריטים שיש לכם בבית ואין לכם שימוש בהם. אם תרצו להשקיע מעט יותר מאמץ וזמן תוכלו להזמין מלאי מוצרים שתמכרו בחנות הווירטואלית שלכם. היום יש גם אנשים שמנהלים את התהליך כולו עבור המוכר, תמורת עמלה כמובן.

 

2 – השכירו את הדירה שלכם באתר AirBnB

אם טיילתם בחו"ל בשנים האחרונות יכול להיות שנתקלתם בשיטה החדשה והמבוקשת הזו, שנקראת AirBnB. מבחינת המטיילים זו אפשרות מצוינת. במקום לשלם הון תועפות על חדר קטן בבית מלון הם שוכרים דירה לטווח קצר, או חדר אחד בדירה גדולה יותר. מבחינת בעלי הדירות מדובר בדרך מצוינת לייצר הכנסה נוספת. השכירות קצרת טווח וגם משתלמת יותר, מה שאומר שאתם יכולים להמשיך לגור בדירה שלכם ולהשכיר אותה כשאתם זקוקים להכנסה. אם אתם יוצאים למילואים באופן קבוע או נוסעים לחופשות מפעם לפעם, זה בדיוק הזמן להציע את הדירה להשכרה לטווח קצר.

 

3 – ניהול מדיה חברתית לעסקים קטנים

עסקים קטנים מבינים עד כמה ניהול המדיה החברתית הוא חשוב, אבל לרוב אין להם את הזמן הדרוש לשם כך. זאת משום שניהול הדף כרוך בהעלאת תכנים באופן קבוע, ניהול קמפיינים ואף פרסום הדף העסקי בקבוצות שונות או ברשתות חברתיות אחרות. זה הזמן להכיר את רזי התחום ולהציע את השירות שלכם כמנהלי מדיה חברתית על בסיס תגמול חודשי. זוהי הכנסה חודשית קבועה וטובה שאינה תלויה במקום המגורים שלכם, אלא רק בגישה לאינטרנט, שאפשר רק להניח שיש לכם.

 

הכנסה נוספת דרך המדיה החברתית
ניהול מדיה חברתית עבור עסקים קטנים הוא צעד מבורך ליצירת הכנסה נוספת בלי שתצאו מהבית ובלי הרבה מאמץ.

 

4 – הכנסה נוספת באמצעות Fiverr

נותני השירותים באתר Fiverr מתחילים לרוב מתגמול צנוע של 5 דולר, אבל חלק גדול מהם נהנה משכר גבוה מאוד לאורך זמן. אתם יכולים למכור כמעט כל מוצר ושירות דרך המערכת הזו. כדי להפוך למוכרים מבוקשים ואיכותיים תצטרכו להשקיע זמן ולקבל על עצמכם מספר רב של פרויקטים, גם אם במחיר נמוך יחסית. בטווח הארוך זוהי הכנה נוספת שיכולה אף להפוך להכנסה עיקרית במקרים רבים.

 

5 – הדרכות ופגישות ייעוץ דרך סקייפ

לצד שיעורים פרטיים, סדנאות והדרכות המועברות בחדרי הרצאות בפני קהל רחב, אפשר לנצל את סקייפ ולהפוך אותו לכיתה וירטואלית. אתם יכולים להעביר הרצאה או הדרכה בכל תחום שבו תחפצו. צעירים רבים ישמחו לקבל שיעור פרטי מרחוק, ואנשי עסקים שאין להם את הזמן להגיע לכיתה יהנו מהדרכה פרטית בנושאים מקצועיים. ייעוץ כלכלי, פגישות אימון, סדנאות בתחום השיווק הדיגיטלי ותחומים רבים אחרים פותחים בפניכם עולם שלם של אפשרויות מצוינות והזדמנויות ליצירת הכנסה נוספת.

 

הכנסה נוספת באמצעות סקייפ
העזרו בסקייפ והתחילו לייצר הכנסה נוספת על ידי העברת הדרכות, הרצאות או שיעורים פרטיים באופן מקוון

 

6 – פתחו בלוג

אם אתם מחפשים דרך מהירה לייצר הכנסה נוספת זו אולי לא בהכרח הדרך הנכונה עבורכם. מצד שני, אם יש לכם סבלנות ואתם מבינים את הפוטנציאל הגלום בפתיחת בלוג משלכם, אתם בכיוון הנכון. מצאו פלטפורמת תוכן טובה ונוחה, והתחילו לספק ערך לגולשים לכם. היתרון הגדול בשיטה הזו הוא שלא יידרשו מכם יותר מכמה שעות שבועיות. עם זאת, כן תצטרכו להפגין עקביות ולהעלות תכנים ופוסטים באופן קבוע.

 

7 – כתבו ספר אלקטרוני

הכנסה נוספת אידאלית היא הכנסה פאסיבית. כלומר, הכנסה שלא דורשת מכם זמן רב באופן קבוע, אלא בשלבי ההכנה בלבד. אחת הדרכים האידאליות לעשות זאת היא לפרסם ספר אלקטרוני. ישנן כיום פלטפורמות שונות שיאפשרו לכם לעשות זאת, כולל Amazon. אנשים רבים מוצאים שאין להם את הזמן לקנות ספר מודפס או לקרוא אותו, והם נמשכים לחלופה המקוונת מאוד. מבחינתכם זוהי הזדמנות מעולה להרוויח עוד כמה שקלים בלי הרבה מאמץ וגם מבלי שתשקיעו אנרגיות.

 

8 – דוג-ווקר כאמצעי ליצירת הכנסה נוספת

חובבי הכלבים ישמחו לגלות שאפשר להפוך את החיבה הגדולה לחברו הטוב של האדם – להכנסה לא רעה בכלל. הפיצו את השמועה בין השכנים, תלו פליירים ברחבי השכונה, והתחילו לטייל עם כלבים של אחרים תמורת תשלום. בעידן שבו הזמן קצר והמלאכה מרובה, בעלי כלבים רבים ישמחו אם מישהו אחר יוציא את הכלב לטיול ויחסוך להם זמן. הם גם מוכנים לשלם על זה, וזה כלי פנטסטי ליצירת הכנסה נוספת.

 

דוג-ווקר בתור הכנסה נוספת
בעלי כלבים שלוח הזמנים שלהם צפוף מדי בהחלט ישמחו לספק לכם הכנסה נוספת, ולשלם בתמורה לטיול עם הכלב האהוב שלהם.

 

9 – טיפול בילדים

מי שזקוק להכנסה מהירה ובעיקר לכסף מזומן יכול לשלב בשגרת היום שלו טיפול בילדים. בייביסיטר בשעות הערב יבטיח לכם הכנסה יפה גם כשהילדים ישנים ואתם ממשיכים בעיסוקים שלכם. אם תרצו להשקיע זמן רב יותר תוכלו למצוא משפחות שזקוקות למטפלת קבועה לילדים (או למטפל כמובן). אתם יודעים טוב יותר מכולם כמה זמן פנוי יש לכם, והטיפול בילדים הוא עוד הכנסה נהדרת בזמן הזה.

 

10 – עיצוב לוגו ומודעות

אם יש לכם ידע בפוטושופ ואילוסטרייטור, וגם קצת מחשבה יצירתית, נצלו את הזמן הפנוי שלכם כדי להציע שירותי עיצוב לעסקים קטנים. לוגו הוא ממילא הכרחי לעסקים בתחילת דרכם, ואם תוכלו לספק את השירות במחיר נוח תבנו קהל שיספק לכם הכנסה נוספת.

 

11 – למדו שפה שניה

אם בנוסף לעברית המצוינת שלכם אתם שולטים גם באנגלית, צרפתית או ערבית (או בכל שפה אחרת), יש לכם כישרון חשוב מאוד. אנשים רבים, צעירים ומבוגרים כאחד, מחפשים באופן קבוע מורים פרטיים שילמדו אותם שפה שניה. אתם יכולים ללמד תלמידי תיכון, סטודנטים באקדמיה או אנשי עסקים שמנהלים קשרים עם עסקים בחו"ל. אם תרצו לנצל את הידע שלכם כדי לעשות כסף בזמן שאתם שוהים בחו"ל, שקלו את האפשרות ללמד עברית במדינת היעד. בארה"ב, למשל, קיימת קהילה יהודית שתשמח לספק שיעורי עברית לילדים.

 

הכנסה נוספת באמצעות לימוד שפה
אם אתם שולטים באנגלית, דוברים צרפתית מצוינת או יודעים ערבית ברמה גבוהה, יש לכם פוטנציאל ליצירת הכנסה נוספת באמצעות לימוד פרטני של שפה שניה.

 

12 – ספקו שירותי אדמיניסטרציה

עסקים קטנים זקוקים לא פעם לשירותי אדמיניסטרציה אבל מתקשים לגייס אדם שיעניק להם את השירות במשרה מלאה. אלה הם העסקים שישמחו למצוא פרילנסר איכותי שיספק את השירות במשרה חלקית מאוד. למעשה, חלק גדול מהעסקים הללו אף יאפשר לכם לעשות את העבודה מהבית. תצטרכו לעסוק בפעולות פשוטות למדי כמו מענה טלפוני, מענה ללקוחות או ארגון מסמכים, אבל בזמן שלכם ובלי לצאת מהפיג'מה. גם זו הכנסה נוספת שיכולה להיות גבוהה למדי, ואין ספק שתוכלו לשלב אותה גם עם רעיונות נוספים שהוצעו כאן.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme