להמשיך לעבוד גם אחרי הפנסיה: רעיונות שיבטיחו לכם הכנסה נוספת

איריס קליין5 דקות קריאה
הצעות ליצירת הכנסה נוספת אחרי הפרישה
שתף:

רבים מהגמלאים יוצאים לפנסיה בגיל 60 פלוס כשרובם עדיין מרגישים חיוניים ולא לגמרי מוכנים לחיות על החסכונות שצברו. הם מגיעים לתקופת הפנסיה ומחפשים לשלב בחופש שנפער להם בין רוגע, תעסוקה וכמובן הכנסה נוספת. אך השאלה שעולה לרוב תהייה – במה לעסוק? אילו עבודות בשוק התעסוקה יכולות להתאים להם בגילם?

 

כל חיפוש עבודה בגיל מבוגר יהיה שונה בתכלית מחיפוש עבודה בגיל צעיר. חיפוש העבודה מלווה לא פעם בתחושות אישיות לגבי הסיכויים הקלושים שקיימים על מנת להצליח להשתלב שוב בשוק העבודה. גמלאים מתלבטים בשאלות כמו, מה סוגי התפקידים שמחכים שם בחוץ או מי ירצה להעסיק אותי בגילי, אך כל אלו תחושות סרק שלא יסייעו בדבר. במאמר שלפניכם נציע מגוון של רעיונות תעסוקה שיבטיחו לכם הכנסה גם בגיל מבוגר, עבודות בהן הגיל שלכם דווקא מהווה יתרון גדול ומעבר לזאת ניסיון העבר העשיר שלכם הוא נכס צאן ברזל.   

 

 

יועץ בתחום העיסוק שלך

אין חכם כבעל ניסיון ואחרי שנים רבות במהלכן עסקתם בעבודה מסוימת, היום בעזרת ארסנל כלים וידע עשיר שרכשתם תוכלו להיות היועצים הטובים ביותר בתחום. התעודה שתוכלו להציג תהיה ללא ספק הידע המקצועי לאורך השנים שצברתם בתחום עיסוקכם. מלבד זאת אתם תרגישו זיקה וחיבור לתחום, ובגאווה וביטחון רב תוכלו לסייע לחברות גדולות או פרטיות, למעסיק שלכם מהעבר או לאנשים עצמאיים שנמצאים בתחילת דרכם בתחום. 

 

הכנסה נוספת בייעוץ
צברת ניסיון בשפע וזה הזמן להעביר אותו הלאה – ולקצור את הרווחים

 

הכנסה נוספת כמורה פרטי

במידה ועסקתם כל חייכם בהוראה או שיש לכם רקע חינוכי וצברתם ניסיון רב בתחום זה במהלך השנים, תוכלו לתעל את הידע בשיעורים פרטיים בביתכם או בבית התלמידים וכך להתפרנס לפי שעת לימוד. אתם תהיו אחראים על סידור העבודה לפי הנוחות שלכם ובשאר הזמן תוכלו לעשות דברים שתמיד חלמתם לעשות כשתצאו לפנסיה. עיסוק בהוראה באופן פרטני לתלמידים שמתקשים יעזור להם לאהוב את התחום, לא להירתע ממנו ולהגיע להישגים גבוהים. לכם תינתן הזכות לסייע בכך. כמו כן, תוכלו להיות מורים מחליפים בבית הספר, אלה שלא מחויבים מדי יום למסגרת, אלא רק בשעת צורך, וכך תהיו פנויים לעיסוקים אחרים.

 

נציג שירות לקוחות

משרות של שירות לקוחות יש בשפע, יחד עם זאת שירות לקוחות הוא בהחלט תחום עיסוק שלא מתאים לכל אחד, נדרש כושר סבלנות גדול, כבוד ורצון תמידי לעזור. אם במסגרת עבודתכם בעבר נהגתם לעבוד בחברת אנשים ואתם מרגישים שאתם טובים בזה, תוכלו למצוא מגוון שלם של עבודות כאלה. חלק מהעבודות גם יאפשרו לכם לעבוד מהבית כל עוד אתם מחזיקים מחשב וצ'אט זמין. נציג לקוחות יכול להיות בתחומים שונים ואת המשרה תוכלו לחפש בהתאם לתחום עיסוקכם, אם בעבר עבדתם בתחום עם זיקה לבידור או אקטואליה, אזי נציג מכירות של עיתון או ירחון שאתם מתחברים אליו יכול לבוא בחשבון. אם עסקתם בתקשורת תוכלו לעבוד בשירות לקוחות של אחת המדיות התקשורתיות ועוד.

 

 

מאמני ספורט

במידה ובעברכם תחום עיסוקכם נגע בענף ספורט כלשהו תוכלו לשתף את אהבתכם בספורט עם  דור חדש של ניצני ספורט. אנשים רבים שעסקו בעברם בספורט הפכו להיות מאמנים בשלב מאוחר בחייהם. זאת לגמרי הברירה הטבעית לאור הניסיון שצברו, כעת לחלוק ולאמן דור צעיר של ספורטאים. תוכלו להיות מאמני כדורגל, טניס, אתלטיקה, מורי מחול ועוד, כך תמשיכו להיות בכושר ולעסוק בתחום אהוב ומוכר.

 

הכנסה נוספת באימונים
מי שיש לו רקע בספורט יכול להפוך למאמן ולייצר הכנסה נוספת גם אחרי הפרישה

 

דוג ווקר או פנסיון לבעלי חיים

אנשים שבעלי חיים הם אהבתם הגדולה יכולים ליהנות מעבודה שמתמסרת לטיפול בהם. בעבר חיכיתם רק לחזור מהר מהעבודה כדי לקחת את הכלב לטיול או להאכיל את החתול, היום תוכלו לעשות זאת לפרנסתכם ולקחת לטיול יומי כלבים שהבעלים שלהם מתעכבים בעבודה. לקחת חתולים אליכם הביתה לכמה ימים ולטפל בהם בזמן שהבעלים שלהם נסעו לחופשה ועוד. תוכלו להיכנס לשלל אפליקציות ואתרים בהם אנשים תרים אחר פנסיון וטיפול בבעלי חיים וכך תיהנו מחברתן של החיות ומהטיפול בהן וגם תרוויחו כסף.

 

תרגום וכתיבת תוכן

במידה ואתם דוברי שפה זרה או שכל חייכם כתבתם או עסקתם במילים או שפשוט נהגתם להחביא שירים וסיפורים במגרה, תוכלו היום למצוא מגוון של עבודות שעיסוקן הוא כתיבה, תרגום ותוכן, כשמדובר לרוב בעבודה שהיא מהבית. תוכלו לכתוב מאמרים לאתרים, בלוגים, דפי נחיתה כתיבה עיתונאית ועוד.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme