הייטק זון – כרטיס האשראי לאנשי ונשות הייטק

עומר גלעדי5 דקות קריאה
כרטיס הייטק זון לעובדי הייטק
שתף:

חברות הייטק גדולות במשק הישראלי מאפשרות לעובדיהן יתרונות והטבות רבים. בין ההטבות – ההשתייכות למועדון הייטק זון (hitech zone), המאפשר כרטיס אשראי בתנאים מועדפים, וגם הנחות, מבצעים, והצעות ייחודיות לחברי המועדון. מעל 200,000 עובדי הייטק ביותר מ – 580 חברות הייטק בישראל – מוערך כי אלו הן 90% מחברות ההייטק הבינוניות והגדולות בארץ – הם חברי מועדון אקסקלוסיבי זה. מועדון הייטקק זון הוא מן המועדונים הצרכניים החזקים והפעילים בארץ – ובאתר האינטרנט של המועדון מאות הנחות, הצעות, מחירים מיוחדים, אירועים והזדמנויות, עבור מוצרים ושירותים החל מנעלי ספורט וכלה ברכישת רכב או דירה – והכל, בתנאים מיוחדים, לחברי המועדון. הכל על מועדון הייטק זון – במאמר שלפניכם.

 

הייטק זון מציע מגוון הטבות
הייטק זון – מועדון סגור לעובדים בחברות הייטק שהצטרפו בלבד. המועדון מאפשר עשרות אלפי הנחות ומבצעים ייחודיים, המתאפשרים לו בשל כוח הקנייה הלא מבוטל – מעל 200,000 עובדי הייטק

 

הייטק זון – מי הם החברים בו?

ההצטרפות למועדון hitech zone היא אפשרית רק לעובדים בארגונים אשר נמצאים בהסדר עם המועדון, כלומר, לארגונים שביצעו הרשמה ומאפשרים לעובדיהם להפוך חברים במועדון. לאחר ההרשמה, ניתן לצרף גם בן או בת זוג (בעל, אישה, או מי שהוא שותף בחשבון הבנק של עובד ההייטק), וכל ההנחות זמינות באמצעות סיסמת משתמש (כמו גם כתובת מייל מטעם מקום העבודה שהוא חבר במועדון) דרך אתר האינטרנט של המועדון לעובד ולמשפחתו הקרובה (את אתר הייטק זון תמצאו בקישור הזה). אגב, המועדון מאפשר הקמה של פורטל ממותג מטעמו, כלומר – כל חברת הייטק שאפשרה לעובדים שלה חברות במועדון יכולה להקים פורטל ממותג על שמה, ובו כל ההצעות, ההנחות והמבצעים של המועדון, בנוסף לתכנים שיעלו מטעם הארגון עצמו. בפורטל הפנימי של הארגון מטעם הייטק זון, ניתן לשמור תאריכי ימי הולדת ולשלוח ברכות אישיות לעובדים; ניתן לגבות חיובים באשראי ישירות לארגון על רכישות; ניתן ליצור אירועים פנימיים ולבצע הרשמה מקוונת אליהם; וניתן להוסיף דפי תוכן, מאמרים, תמונות, ועוד אל הפורטל. דו"חות מפורטים מופקים למנהלי הפורטל, בעניין רכישות ופעולות העובדים.

 

 

אילו הטבות ניתנות לחברי מועדון hitech zone?

מועדון הייטק זון הינו מועדון צרכנות חזק. מעבר לעובדה שחברים בו קבוצה הומוגנית של מאות אלפי עובדים בארגוני ההייטק של ישראל (שכולם בעלי מאפיין משמעותי משותף – הם אנשי הייטק), ניתן לומר כי דווקא פלח האוכלוסייה של עובדי ההייטק, מעבר לכך שהוא מכיל מאות אלפי אנשים, הוא גם פלח אוכלוסייה של משפחות במעמד הבינוני – גבוה, בעלי הכנסה בעשירונים הגבוהים והרגלי חיים שהם לא פעם שופעים. מכאן נובע כוחו של המועדון בהשגת מבצעים והצעות ייחודיות לקהל החברים בו, ואכן, המועדון מציע אלפי מבצעים ייחודיים – קבועים או משתנים, לחבריו.

 

מבצעים מעניינים למשל לחברי מועדון הייטק זון בעת כתיבת המאמר:

  • חללי עבודה משותפים (co-working) בשרונה ספייס – חודש שלישי בחינם ללא התחייבות, לחברי מועדון הייטק זון
  • בין 10% ל – 2% הנחה להוצאת דרכון פורטוגלי או רומני לזכאים שפונים מטעם מועדון hitech zone
  • הנחות משמעותיות בהזמנות טיולים מאורגנים אישית בעולם
  • הצעה ייחודית לפתיחת חשבון הייטק לחברי hitech zone בבנק הבינלאומי – פטור מתשלום ריביות, עמלות פעולה, עמלות חליפין לסוחרים בניירות ערך או למנהלים תיקי השקעות, ומענק על סך 1,600 ש"ח
  • מימון של עד 40,000 ש"ח לחברי מועדון הייטק זון ברכישת רכב 0 ק"מ מחברת הליסינג שלמה סיקסט
  • תנאים בלעדיים לחברי המועדון בפתיחת קופת גמל להשקעה
  • ביטוח נסיעות לחו"ל בתנאים מועדפים לחברי מועדון hitech zone מטעם הראל ביטוח ופיננסים
  • עד 190,000 ש"ח הנחה ברכישת דירה לחברי מועדון הייטק זון בפרוייקט של אלקטרה מגורים ברעננה
  • ועוד רבים 

    הייטק זון מציע גם אירועים סגורים
    מועדון הייטק זון מאפשר לא רק הנחות ומבצעים המוצעים לחבריו בלבד, אלא גם אירועים, מסיבות, ערבי העשרה ופעילויות סגורות מטעם הארגון ומטעם המועדון, שהרשמה אליהם מתאפשרת לחברי המועדון בלבד

 

מבצעים והטבות נוספות

מעבר להצעות ייחודיות שמשתנות באתר הייטק זון על בסיס שוטף, ימצאו חברי המועדון מבצעים, הנחות והצעות ייחודיות בקטגוריות רבות ומגוונות. הנה כמה מהמבצעים האופייניים למועדון:

 

  • הנחות מיוחדות בעשרות אטרקציות ואתרי נופש בארץ למשפחות, כולל מופעי בידור, הצגות, מלונות, ועוד
  • מבצעים מיוחדים במאות מסעדות ברחבי הארץ
  • הנחות והסדרים ייחודיים למסחר בשוק ההון, לניהול תיקי השקעות, ולמוצרי השקעה, חיסכון וביטוח נוספים
  • הנחות משמעותיות והצעות חד פעמיות על רכישה של נכסי נדל"ן או רכבים המוצעים באתר האינטרנט של המועדון
  • הנחות ומבצעים ברכישת חבילות נופש בארץ ובחו"ל
  • מחירים מיוחדים ומבצעים משתנים על מוצרים שונים, כמו למשל מוצרים לבית ולגינה, ריהוט, כלי עבודה, אביזרים לתינוקות וילדים, ועוד
  • הנחות ומחירים מיוחדים על מוצרי פנאי ולייף סטייל, כמו אביזרי ספורט, קמפינג, מתקני משחק, ועוד

 

בנוסף להנחות ולהטבות המשתנות, חברי מועדון הייטק זון נהנים מאירועים סגורים לחברי המועדון בלבד, כמו טיולים, חופשים ונופשים מאורגנים, ערבי פנויים פנויות, ערבי העשרה, פעילויות למשקיעים, ועוד.

 

המון הטבות לחברי הייטק זון
חברי מועדון הייטק זון מוזמנים להיכנס לאזור ההנחות הסגור רק לחברי המועדון באתר הייטק זון, ושם להיחשף למאות או אלפי מבצעים שונים, על מגוון נרחב של מוצרים, החל מביגוד ואביזרים לתינוק, וכלה ברכישה של רכבים או דירות

 

כרטיס האשראי של מועדון hitech zone מאפשר הטבות נוספות לחברים

כרטיס הייטק זון הוא כרטיס אשראי המופק בשיתוף עם חברת האשראי כאל (CAL) וניתן לחברי המועדון ביחד עם פטור מלא מתשלום עמלות ללא התניה בכמות הפעילות או הרכישות בכרטיס. חברי מועדון יכולים להנפיק כרטיס אשראי של המועדון, כמו גם בני או בנות זוגם בעלי חשבון משותף. את ניהול כרטיס האשראי, ההצטרפות ומימוש ההטבות המתאפשרות למחזיקים בו – ניתן לראות ולנהל היישר מתוך אתר המועדון. כרטיס האשראי של חברי מועדון הייטק זון מאפשר שורק שלמה נוספת של הטבות למחזיקים בו, כמו למשל 20% הנחה נוספת לרכישת מוצרי חשמל ממותגים שונים, הנחות נוספות ברכישת נופשים בארץ ובחו"ל,ומחירים מיוחדים בהזמנת אטרקציות, מסעדות, נופשים, קניות, ועוד.

 

 

למה (והאם) כדאי להפוך להיות חברי מועדון hitech zone?

מועדון הייטק זון ממתג את עצמו כמועדון צרכנות שלא רק מספק מצבור הצעות אטרקטיביות לקהל החברים בו – אלא, במקרה זה, מדובר במועדון צרכנות בעל כוח קנייה רב, אשר פועל במרץ (מאז שנת 2009) על מנת לאפשר לחברים בו הנחות משמעותיות בתחומים ובמוצרים בהם חברי המועדון נוטים להתעניין. לפיכך, מדובר בחברות שיש בה כדי להוזיל את עלות המוצרים שאתם ממילא רוכשים – מועדון הייטק זון יאפשר החל מרכישת מיקסר חדש למטבח וכלה במחיר הנחה מיוחד לחברי מועדון עבור הדירה הבאה שלכם – בתנאים ייחודיים רק לחברי מועדון hitech zone.

 

מעבר להנחות משמעותיות, המקנות מחיר נמוך ביחס למחיר השוק, במוצרים שאתם מתכננים לרכוש – מועדון הייטק זון מספק יתרונות נוספים, כמו אירועי גיבוש וטיולי קהילה עבור עובדי ההייטק בישראל, ערבי העשרה ייחודיים לחברי מועדון hitech zone, ואפילו הצעות לרכישת דירה בבניינים שלמים המיועדים לחברי מועדון הייטק זון בלבד.

 

רוצים להיות חברי מועדון?

חשוב לדעת, כי גם אם אתם עובדי הייטק, לא בטוח שתוכלו להצטרף באופן עצמאי למועדון הייטק זון – תוכלו להצטרף למועדון הייטק זון רק אם הארגון שלכם נרשם לחברות במועדון. כל חברת הייטק יכולה לפנות למועדון הייטק זון ולבקש לאפשר הרשמת העובדים למועדון – גם חברות הייטק קטנות (וכאמור, כ-90% מחברות ההיטק הגדולות והבינוניות במשק הישראלי הן חברות במועדון hitech zone). אם הארגון שלכם טרם נרשם על מנת לאפשר לעובדיו חברות במועדון ההייטקיסטים של ישראל הייטק זון – ניתן לשלוח למנהל משאבי האנוש של הארגון את הקישור להרשמת חברות חדשות למועדון, ייתכן שגם בחברה שלכם יחליטו לאפשר חברות במועדון ההייטק הנחשק לעובדים.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme